Muziek / Algemeen / Lelijke hoezen
zoeken in:
0
DutchViking
geplaatst: 22 november 2005, 21:39 uur
The Scientist schreef:
In het kader van het "Mooie Hoezen" topic, ook een topic over lelijke hoezen, en meteen een hoes met superstip op 1:
(afbeelding)
In het kader van het "Mooie Hoezen" topic, ook een topic over lelijke hoezen, en meteen een hoes met superstip op 1:
(afbeelding)
Ik vind het ook wel een leuke hoes, absoluut niet mijn favoriete hoes maar ik zou zo 100 lelijkere hoezen kunnen bedenken. Maar goed, dat is een kwestie van smaak.
0
DutchViking
geplaatst: 22 november 2005, 22:10 uur
Ik ben ervan op de hoogte, maar moest gewoon even reageren

0
DutchViking
geplaatst: 22 november 2005, 22:12 uur
Ik vind de hoes van St. Anger van Metallica lelijk en inspiratieloos. Bovendien is het een baggerplaat.

0
geplaatst: 22 november 2005, 22:18 uur
En als iemand de zowat laatste 30 paginas van het hoeslink topic naar hier wil doorlinken 

0
geplaatst: 22 november 2005, 23:21 uur
Vind dit wel een leuke parodie op die hoes van St. Anger: St. Wanker:

0
geplaatst: 23 november 2005, 21:40 uur
Kenden jullie die niet? Was geloof ik ontworpen door een nogal ontevreden Metallica-fan.
0
Allmusic
geplaatst: 25 november 2005, 22:49 uur
De hoezen van de eerste drie Alanis-cd's behoren ook niet echt tot de mooisten-ooit-gemaakt.

0
geplaatst: 26 november 2005, 11:19 uur

Prachtig jaren '80 rockalbum maar lelijke hoes
http://www.moviemeter.nl/film/3434
Die cover was geïnspireerd door de Loverboy hoes trouwens. Het nummer "Working For The Weekend" is ook gebruikt in de film
0
DutchViking
geplaatst: 27 november 2005, 02:32 uur
Deze vind ik ook vrij lelijk:

Tom Petty maakt(e) leuke muziek, maar op ieder plaatje prijkte weer steevast 's mans hoofd. Voor mij een minpuntje.
Deze hoes is niet alleen lelijk maar bovendien ook fout:

Hetzelfde geldt voor deze:
Ja, het zijn kerels 
En tenslotte deze, behoeft denk ik geen nadere introductie (leuke band, waardeloze hoes):

Tom Petty maakt(e) leuke muziek, maar op ieder plaatje prijkte weer steevast 's mans hoofd. Voor mij een minpuntje.
Deze hoes is niet alleen lelijk maar bovendien ook fout:

Hetzelfde geldt voor deze:
Ja, het zijn kerels 
En tenslotte deze, behoeft denk ik geen nadere introductie (leuke band, waardeloze hoes):

0
Broer Konijn
geplaatst: 27 november 2005, 03:07 uur
The Red Chord - Clients

Deze is ook vrij smakeloos

Deze is ook vrij smakeloos

0
dutch2
geplaatst: 17 januari 2006, 23:59 uur
Ik vind die hoes van Duke (Genesis) eigenlijk erg mooi. En die van Abacab zeker niet lelijk.
0
geplaatst: 3 februari 2006, 20:46 uur
Deze vrij onbekende cd van U2. Ik heb hem nog nooit gehoord, maar de hoes is vreselijk:

0
geplaatst: 4 februari 2006, 19:34 uur
Misschien wat overdreven, maar ik vind hem eigenlijk best wel grappig. 

* denotes required fields.