MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Mooie hoezen

zoeken in:
Ik moest gelijk aan deze denken, overigens ook een van de mooiste hoezen die ik ken.

(afbeelding)

(afbeelding)

Yume Bitsu - Yume Bitsu

Broer Konijn

(afbeelding)

dAT IS TOCH NIET MOOI, eDDIE???

Vind ik wel, die hoes straald precies uit wat het album inhoud, en ja ik hou van dit soort hoezen en vind ze oprecht mooi. Kijk eens wat er voor mij gepost werd, sorry maat dat valt bij mij ook niet in de categorie mooi

DutchViking

(afbeelding)
Clannad - Magical Ring

Ierland trekt mij enorm, en dan vooral de mystieke natuur en Keltische cultuur, waarvan nog steeds veel overeind is gebleven. Overigens kan ik de muziek van Clannad ook wel waarderen. Eigenlijk vind ik bijna alle hoezen van Clannad wel apart.

die is inderdaad erg mooi ettettummu

ik zie nu net voor het eerst de hoes van deze, (omdat k hem net opzet) vind ik ook erg mooi.

(afbeelding)

(afbeelding)
en

(afbeelding)

Beiden van de Finse akoestische death-metal band Alamaailman Vasarat

Yak

(afbeelding)

Hier kun je beter zien wat er op de hoes staat.

obsessed schreef:
Beiden van de Finse akoestische death-metal band Alamaailman Vasarat

Accoustische death metal???? ik ben zelden opslag razend benieuwd maar je hebt het wel voor mekaar gekregen obsessed...

aslan (crew)

(afbeelding)

Eddie schreef:
(quote)

Accoustische death metal???? ik ben zelden opslag razend benieuwd maar je hebt het wel voor mekaar gekregen obsessed...

Lol, moet je niet te serieus nemen hoor, hun muziek is moeilijk te beschrijven en sommige mensen noemen het akoestische death-metal

Zie http://www.vasarat.com/ voor samples

aslan (crew)
prachtig, die samples, direct op zoek naar meer... thanx obsessed

Broer Konijn

(afbeelding)

Dit vind ik nou een leuke c.q. mooie hoes

Allmusic

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Na al het geouweneel over toto, de nieuwe cd van toto is erg mooi qua hoes!

(afbeelding)

Ik durf het bijna niet te zeggen na al die andere kritiek al, maar ik vind de hoes niet zo heel erg mooi eigenlijk.

aslan schreef:
(afbeelding)

Tja, mooi om hoofdpijn van te krijgen. Maar esthetisch verantwoord zou ik 'm niet willen noemen.

Edit: Wat schiet ik nu op met zo'n quote. Kan dat niet weer aangezet worden Jordy? Dat je gewoon alles blijft zien, dus plaatjes in een quote, maar vooral quotes in quotes. Zoals het nu gebeurt is het vooral erg onoverzichtelijk om bepaalde topics een beetje te volgen.

Kwam deze van Marvin Gaye vandaag tegen, vind ik wel erg mooi:

(afbeelding)

DutchViking
Deze is ook wel de moeite waard

(afbeelding)

De hoes van Stereophonics - Language, Sex, Violence Other !!

Die van Assassing (Mark Wilkinson) is inderdaad prachtig, ik heb hem nog ergens in mijn platenkast staan.

Piétâ schreef:
De hoes van Stereophonics - Language, Sex, Violence Other !!

Grapje zeker?

DutchViking
Deze vind ik erg apart:

(afbeelding)

Het lijkt (van veraf) een schedel, maar als je goed kijkt zie je dat het niet zo is. De muziek is zelfs nog mooier dan de hoes zelf

Hmm, deze plaat is de reden dat ik me nooit verder in Def Leppard heb verdiept. (sorry als ikje nu op je ziel trap) Ik vind alleen de 'Sweet' Cover action wel leuk.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:07 uur

geplaatst: vandaag om 21:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.