Muziek / Algemeen / Mooie hoezen
zoeken in:
0
geplaatst: 22 november 2005, 23:11 uur
Ik moest gelijk aan deze denken, overigens ook een van de mooiste hoezen die ik ken.

0
geplaatst: 24 november 2005, 09:55 uur
Vind ik wel, die hoes straald precies uit wat het album inhoud, en ja ik hou van dit soort hoezen en vind ze oprecht mooi. Kijk eens wat er voor mij gepost werd, sorry maat dat valt bij mij ook niet in de categorie mooi 

0
DutchViking
geplaatst: 24 november 2005, 11:52 uur

Clannad - Magical Ring
Ierland trekt mij enorm, en dan vooral de mystieke natuur en Keltische cultuur, waarvan nog steeds veel overeind is gebleven. Overigens kan ik de muziek van Clannad ook wel waarderen. Eigenlijk vind ik bijna alle hoezen van Clannad wel apart.
0
geplaatst: 24 november 2005, 14:35 uur
die is inderdaad erg mooi ettettummu
ik zie nu net voor het eerst de hoes van deze, (omdat k hem net opzet) vind ik ook erg mooi.

ik zie nu net voor het eerst de hoes van deze, (omdat k hem net opzet) vind ik ook erg mooi.

0
geplaatst: 24 november 2005, 14:51 uur

en

Beiden van de Finse akoestische death-metal band Alamaailman Vasarat

0
geplaatst: 24 november 2005, 23:38 uur
Accoustische death metal???? ik ben zelden opslag razend benieuwd maar je hebt het wel voor mekaar gekregen obsessed...
0
geplaatst: 25 november 2005, 16:16 uur
Eddie schreef:
Accoustische death metal???? ik ben zelden opslag razend benieuwd maar je hebt het wel voor mekaar gekregen obsessed...
(quote)
Lol, moet je niet te serieus nemen hoor, hun muziek is moeilijk te beschrijven en sommige mensen noemen het akoestische death-metal

Zie http://www.vasarat.com/ voor samples

0
aslan (crew)
geplaatst: 25 november 2005, 16:24 uur
prachtig, die samples, direct op zoek naar meer... thanx obsessed
0
geplaatst: 1 december 2005, 23:19 uur
Na al het geouweneel over toto, de nieuwe cd van toto is erg mooi qua hoes!

0
geplaatst: 1 december 2005, 23:24 uur
Ik durf het bijna niet te zeggen na al die andere kritiek al, maar ik vind de hoes niet zo heel erg mooi eigenlijk.
0
geplaatst: 2 december 2005, 01:22 uur
aslan schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Tja, mooi om hoofdpijn van te krijgen. Maar esthetisch verantwoord zou ik 'm niet willen noemen.
Edit: Wat schiet ik nu op met zo'n quote. Kan dat niet weer aangezet worden Jordy? Dat je gewoon alles blijft zien, dus plaatjes in een quote, maar vooral quotes in quotes. Zoals het nu gebeurt is het vooral erg onoverzichtelijk om bepaalde topics een beetje te volgen.
0
geplaatst: 4 december 2005, 00:57 uur
Kwam deze van Marvin Gaye vandaag tegen, vind ik wel erg mooi:

0
geplaatst: 8 december 2005, 12:11 uur
De hoes van Stereophonics - Language, Sex, Violence Other !!
0
geplaatst: 8 december 2005, 13:00 uur
Die van Assassing (Mark Wilkinson) is inderdaad prachtig, ik heb hem nog ergens in mijn platenkast staan.
0
geplaatst: 8 december 2005, 13:26 uur
Piétâ schreef:
Grapje zeker?
0
DutchViking
geplaatst: 20 december 2005, 20:01 uur
Deze vind ik erg apart:

Het lijkt (van veraf) een schedel, maar als je goed kijkt zie je dat het niet zo is. De muziek is zelfs nog mooier dan de hoes zelf

Het lijkt (van veraf) een schedel, maar als je goed kijkt zie je dat het niet zo is. De muziek is zelfs nog mooier dan de hoes zelf

0
geplaatst: 20 december 2005, 20:32 uur
Hmm, deze plaat is de reden dat ik me nooit verder in Def Leppard heb verdiept. (sorry als ikje nu op je ziel trap) Ik vind alleen de 'Sweet' Cover action wel leuk.
* denotes required fields.