Muziek / Algemeen / Nieuw in de top 40 - 2009
zoeken in:
0
Antonio
geplaatst: 25 augustus 2009, 21:49 uur
FeNDeR schreef:
niet dat ik nou zo'n enorme fan van haar ben. maar lady gaga is toch zeker in mijn achting gestegen nadat ik deze akoestische versie van paparazzi zag, beter als de radio versie imo.
YouTube - Lady Gaga - Paparazzi (Live Acoustic)
niet dat ik nou zo'n enorme fan van haar ben. maar lady gaga is toch zeker in mijn achting gestegen nadat ik deze akoestische versie van paparazzi zag, beter als de radio versie imo.
YouTube - Lady Gaga - Paparazzi (Live Acoustic)
Heb ik hiervoor nou Miles Davis' Sketches Of Spain even op pauze gezet ?
Leuk geprobeerd, maar in achting zal ze niet dalen of stijgen, alleen de minachting blijft gelijk...
0
geplaatst: 26 augustus 2009, 11:47 uur
Week 27 :
#13. Michael Jackson - Billie Jean
Prima nummer van MJ natuurlijk, al heb ik andere favorieten van hem. Ben benieuwd of er nog meer MJ-nummers voorbij komen in de komende weken.
Cijfer: 8
#31. Gossip - Heavy Cross
Ik had eigenlijk niet gedacht dat we na Standing in the Way of Control nog veel van The Gossip zouden horen, maar ze scoren zowaar nog een hit in de top 40. En terecht, want dit is een lekker nummer. Fijne groove, goede zang. Prima.
Cijfer : 7,5
#34. Quintino Feat. Mitch Crown - Heaven is right here
Nogal formulematige danceplaat inclusief cliché trancebreak. Ik zie de slowmotion beelden van een lachende dj en dansende mensen met hun handen in de lucht al voor me. Plaat heeft verder niets speciaals.
Cijfer : 3,5
#36. Bløf - Midzomernacht
Met Blof heb ik bijzonder weinig, maar een echt vervelende plaat is het niet. De tekst is bij vlagen tenenkrommend, maar de muziek kan er mee door.
Cijfer: 5
#40. Adele - Hometown Glory
Erg mooi nummer, dit doet me wel wat. De ietwat donkere stem in combinatie met het pianospel is wel een goede combinatie. Die Adele is toch wel een verrijking voor de populaire muziek. Moet haar album ook maar eens opzetten.
Cijfer : 8,5
#13. Michael Jackson - Billie Jean
Prima nummer van MJ natuurlijk, al heb ik andere favorieten van hem. Ben benieuwd of er nog meer MJ-nummers voorbij komen in de komende weken.
Cijfer: 8
#31. Gossip - Heavy Cross
Ik had eigenlijk niet gedacht dat we na Standing in the Way of Control nog veel van The Gossip zouden horen, maar ze scoren zowaar nog een hit in de top 40. En terecht, want dit is een lekker nummer. Fijne groove, goede zang. Prima.
#34. Quintino Feat. Mitch Crown - Heaven is right here
Nogal formulematige danceplaat inclusief cliché trancebreak. Ik zie de slowmotion beelden van een lachende dj en dansende mensen met hun handen in de lucht al voor me. Plaat heeft verder niets speciaals.
Cijfer : 3,5
#36. Bløf - Midzomernacht
Met Blof heb ik bijzonder weinig, maar een echt vervelende plaat is het niet. De tekst is bij vlagen tenenkrommend, maar de muziek kan er mee door.
#40. Adele - Hometown Glory
Erg mooi nummer, dit doet me wel wat. De ietwat donkere stem in combinatie met het pianospel is wel een goede combinatie. Die Adele is toch wel een verrijking voor de populaire muziek. Moet haar album ook maar eens opzetten.
Cijfer : 8,5
0
geplaatst: 26 augustus 2009, 19:11 uur
Week 28 :
#22. Black Eyed Peas - I Gotta Feeling
Ik heb dit nummer ook al besproken bij het BEP-album en toen voorspelde ik dat het wel een single zou worden. Inmiddels is dat uitgekomen en het nummer is een gigantische hit. Het zit kneitergoed in elkaar, maar het doet me helemaal niets. De autotune hoor ik hier niet zo in terug trouwens.
Cijfer: 4,5
#32. Armin van Buuren feat. Jacqueline Govaert - Never Say Never
De opbouw van het nummer gaat compleet verloren in zo'n single edit, eigenlijk zou je hier gewoon de extended version van moeten horen. Het maakt nu een beetje rommelige indruk. De break en de beats zijn wel okay, verder vrij matige stadiontrance.
Cijfer: 4
#35. Michel Cleis ft Toto La Momposina - La Mezcla
Dan is dit toch wel andere koek. Iets serieuzere muziek, uit de minimal-hoek. Dit had zo op Luciano's Fabric cd van vorig jaar gekund. Ik kende dit nummer al wel, maar wist nog niet van wie of wat het was. Voor mij steekt dit toch wel positief af tegen alle standaarddance die meestal in de hitlijsten staan.
#39. Green Day - 21 Guns
Green Day vond ik als puber wel leuk, maar nu heb ik er niets meer mee, ook al zijn ze in de tijd veel volwassener muziek gaan maken. Dit is niet slecht, maar vind er verder ook weinig speciaals aan. Beetje cliché-rockplaatje.
#22. Black Eyed Peas - I Gotta Feeling
Ik heb dit nummer ook al besproken bij het BEP-album en toen voorspelde ik dat het wel een single zou worden. Inmiddels is dat uitgekomen en het nummer is een gigantische hit. Het zit kneitergoed in elkaar, maar het doet me helemaal niets. De autotune hoor ik hier niet zo in terug trouwens.
Cijfer: 4,5
#32. Armin van Buuren feat. Jacqueline Govaert - Never Say Never
De opbouw van het nummer gaat compleet verloren in zo'n single edit, eigenlijk zou je hier gewoon de extended version van moeten horen. Het maakt nu een beetje rommelige indruk. De break en de beats zijn wel okay, verder vrij matige stadiontrance.
Dan is dit toch wel andere koek. Iets serieuzere muziek, uit de minimal-hoek. Dit had zo op Luciano's Fabric cd van vorig jaar gekund. Ik kende dit nummer al wel, maar wist nog niet van wie of wat het was. Voor mij steekt dit toch wel positief af tegen alle standaarddance die meestal in de hitlijsten staan.
#39. Green Day - 21 Guns
Green Day vond ik als puber wel leuk, maar nu heb ik er niets meer mee, ook al zijn ze in de tijd veel volwassener muziek gaan maken. Dit is niet slecht, maar vind er verder ook weinig speciaals aan. Beetje cliché-rockplaatje.
0
geplaatst: 28 augustus 2009, 15:13 uur
Week 29 :
#27. Lady GaGa - Paparazzi
Vind het lastig om hier iets zinnigs over te zeggen. Het is niet zo 'in your face' als haar vorige singles en dat heeft in dit geval wel wat. Maar echt beklijven en behagen doet het ook weer niet.
Cijfer : 5
#34. Pixie Lott - Mama Do (Uh oh, uh oh)
Dit doet mij een beetje denken aan Amy Winehouse, maar dan iets lichtvoetiger en minder fijn besnaard. Refrein is wel aardig en het zou best kunnen dat dit meisje nog een mooie toekomst voor zich heeft, maar verder doet me dit toch te weinig.
Cijfer : 5,5
#35. Supafly Inc - She's Part Of History
Beetje poppy dance-nummer, doet me denken aan dingen als Bob Sinclair. Helaas is het bij lange na niet zo aanstekelijk, al klinkt het wel lekker zomers.
#27. Lady GaGa - Paparazzi
Vind het lastig om hier iets zinnigs over te zeggen. Het is niet zo 'in your face' als haar vorige singles en dat heeft in dit geval wel wat. Maar echt beklijven en behagen doet het ook weer niet.
Cijfer : 5
#34. Pixie Lott - Mama Do (Uh oh, uh oh)
Dit doet mij een beetje denken aan Amy Winehouse, maar dan iets lichtvoetiger en minder fijn besnaard. Refrein is wel aardig en het zou best kunnen dat dit meisje nog een mooie toekomst voor zich heeft, maar verder doet me dit toch te weinig.
Cijfer : 5,5
#35. Supafly Inc - She's Part Of History
Beetje poppy dance-nummer, doet me denken aan dingen als Bob Sinclair. Helaas is het bij lange na niet zo aanstekelijk, al klinkt het wel lekker zomers.
0
geplaatst: 29 augustus 2009, 18:08 uur
Het nummer van Adele weet ik steeds meer te waarderen, misschien dat ik haar full-CD ga aanschaffen.
De nummers van Pitbull en Quintino Feat. Mitch Crown daarentegen vind ik hoe langer hoe minder naarmate ik ze hoor, duidelijk nummers met beperkte houdbaarheid.
De nummers van Pitbull en Quintino Feat. Mitch Crown daarentegen vind ik hoe langer hoe minder naarmate ik ze hoor, duidelijk nummers met beperkte houdbaarheid.
0
geplaatst: 1 september 2009, 19:41 uur
Week 30:
#27. Keri Hilson ft. Kanye West & Ne-Yo - Knock You Down
Een soort r&b met een electronisch sausje. Ik heb dit nummer wel 's langs zien komen op de clipkanalen en toen greep het me niet echt. Ook nu ik er geconcentreerd naar luisteren doet het me niets. Het nummer mist wat mij betreft een goede melodie, en dat beetje melodie dat er is verzuipt door die drammerige beat.
Cijfer: 3
#28. Diggy Dex ft. Eva de Roovere - Slaap Lekker (Fantastig Toch)
Dit nummer vond ik eerst wel aardig, maar heb ik nu toch echt teveel gehoord. Zelfs Radio 1 (de zender die ik het meeste luister) draaide dit vaak en zij draaien doorgaans maar 1 liedje per uur. Het blijft een fijn zomers nummer door de subtiele blazers en de accordeon, nadeel is wel de matige tekst en het feit dat Eva voor mij niet te verstaan is.
Cijfer: 6,5
#34. Damaru - Mi Rowsu (Tuintje In Mijn Hart)
Dit is momenteel de nummer 1, we lopen hier een paar weekjes achter. Ik had wel flarden van dit nummer gehoord, maar nog niet het hele nummer. Ik vind het stiekem wel iets hebben, lekkere ska-vibe en verder klinkt het best oprecht. Geen hoogvlieger voor mij, maar wel een flinke meevaller.
Cijfer: 6
#36. Sono - Keep Control Plus
De Plus in de titel staat ongetwijfeld voor het feit dat dit een nieuwe versie is. Dit nummer is een paar jaar geleden ook al uitgebracht, maar is nu een wat moderner jasje gestopt. Dit is een dance-nummer met licht overstuurde electrobeats, een trend die een paar jaar terug werd ingezet door Justice ed. en nu blijkbaar ook top 40 hits oplevert. Het klinkt verder allemaal wel aardig en goed geproduceerd, maar het nummer doet me verder helemaal niets.
#39. La Roux - Bulletproof
Niet het beste nummer van La Roux's debuutalbum, dat is voor mij Quicksand (het allerbeste is natuurlijk de Skream-remix van In for the Kill), maar dit nummer vond ik destijds ook wel erg leuk. Altijd een opveermomentje als ik hem toevallig op de radio hoorde. Inmiddels ben ik het wel een beetje beu gehoord (de performance die ik van haar Lowlands-optreden zag doet er ook een beetje aan af, zag er erg magertjes uit), maar blijft een gezellig liedje.
Cijfer:: 7
Een soort r&b met een electronisch sausje. Ik heb dit nummer wel 's langs zien komen op de clipkanalen en toen greep het me niet echt. Ook nu ik er geconcentreerd naar luisteren doet het me niets. Het nummer mist wat mij betreft een goede melodie, en dat beetje melodie dat er is verzuipt door die drammerige beat.
Dit nummer vond ik eerst wel aardig, maar heb ik nu toch echt teveel gehoord. Zelfs Radio 1 (de zender die ik het meeste luister) draaide dit vaak en zij draaien doorgaans maar 1 liedje per uur. Het blijft een fijn zomers nummer door de subtiele blazers en de accordeon, nadeel is wel de matige tekst en het feit dat Eva voor mij niet te verstaan is.
Cijfer: 6,5
Dit is momenteel de nummer 1, we lopen hier een paar weekjes achter. Ik had wel flarden van dit nummer gehoord, maar nog niet het hele nummer. Ik vind het stiekem wel iets hebben, lekkere ska-vibe en verder klinkt het best oprecht. Geen hoogvlieger voor mij, maar wel een flinke meevaller.
De Plus in de titel staat ongetwijfeld voor het feit dat dit een nieuwe versie is. Dit nummer is een paar jaar geleden ook al uitgebracht, maar is nu een wat moderner jasje gestopt. Dit is een dance-nummer met licht overstuurde electrobeats, een trend die een paar jaar terug werd ingezet door Justice ed. en nu blijkbaar ook top 40 hits oplevert. Het klinkt verder allemaal wel aardig en goed geproduceerd, maar het nummer doet me verder helemaal niets.
Niet het beste nummer van La Roux's debuutalbum, dat is voor mij Quicksand (het allerbeste is natuurlijk de Skream-remix van In for the Kill), maar dit nummer vond ik destijds ook wel erg leuk. Altijd een opveermomentje als ik hem toevallig op de radio hoorde. Inmiddels ben ik het wel een beetje beu gehoord (de performance die ik van haar Lowlands-optreden zag doet er ook een beetje aan af, zag er erg magertjes uit), maar blijft een gezellig liedje.
Cijfer:: 7
0
geplaatst: 1 september 2009, 22:33 uur
Week 30:
Dit nummer mag dan misschien professioneel in elkaar zijn gestoken maar het doet mij helemaal niets, het klinkt te afstandelijk en te gelikt, het mist inderdaad ook een goede melodie en die beat draait vierkant.
Cijfer: 2,5
In Vlaanderen is dit ook een flinke hit die grijsgedraaid wordt, ik vind de combinatie van het prachtige nummer van Eva de Roovere met de raps van Diggy Dex wel geslaagd ondanks de mindere tekst mede vanwege de zomers klinkende arrangementen en het ritme.
Cijfer: 7
Ik hou veel van dat zwoele reggae-ritme, de zang is ook niet onaardig maar het accent vind ik wel vreemd. Uiteindelijk vind ik het nummer best leuk.
Op zich is dat een goed in elkaar gestoken dancenummer met vrij aparte electrobeats, maar het nummer doet mij niets, het mist sfeer en emotie.
Ik vind het nummer vrij catchy, het doet mij ook denken aan de synthipop uit de jaren '80 wat nu weer helemaal in is. Geen opzienbarend nummer, maar het mag er zeker zijn.
Cijfer:: 6,5
Dit nummer mag dan misschien professioneel in elkaar zijn gestoken maar het doet mij helemaal niets, het klinkt te afstandelijk en te gelikt, het mist inderdaad ook een goede melodie en die beat draait vierkant.
Cijfer: 2,5
In Vlaanderen is dit ook een flinke hit die grijsgedraaid wordt, ik vind de combinatie van het prachtige nummer van Eva de Roovere met de raps van Diggy Dex wel geslaagd ondanks de mindere tekst mede vanwege de zomers klinkende arrangementen en het ritme.
Cijfer: 7
Ik hou veel van dat zwoele reggae-ritme, de zang is ook niet onaardig maar het accent vind ik wel vreemd. Uiteindelijk vind ik het nummer best leuk.
Op zich is dat een goed in elkaar gestoken dancenummer met vrij aparte electrobeats, maar het nummer doet mij niets, het mist sfeer en emotie.
Ik vind het nummer vrij catchy, het doet mij ook denken aan de synthipop uit de jaren '80 wat nu weer helemaal in is. Geen opzienbarend nummer, maar het mag er zeker zijn.
Cijfer:: 6,5
0
geplaatst: 1 september 2009, 22:44 uur
Damaru is Surinaams, wellicht ben je niet bekend met dat accent?
0
fastpulseboy
geplaatst: 1 september 2009, 23:04 uur
LucM schreef:
dat
is
wel
het meest verschrikkelijke, belachelijke, gestoorde, domste nummer........
wat ik in tijden gehoord heb.........
0
geplaatst: 1 september 2009, 23:32 uur
herman schreef:
In Vlaanderen is het Surinaams accent niet zo bekend, vandaar ... desondanks vind ik dat wel grappig klinken of misschien beter gezegd 'leuk fout', ik heb dit jaar in de hitlijsten veel slechter gehoord.
0
geplaatst: 2 september 2009, 02:38 uur
Misschien voegt dit niks toe aan de discussies, maar ik steek hier toch even m'n duimen op voor Bulletproof: 

0
geplaatst: 2 september 2009, 20:50 uur
fastpulseboy schreef:
dat
is
wel
dat
is
wel
Hoe kun je dat nou vinden? :-S komop man het is toch een leuk nummertje, alleen de versie met Jan Smit erin is poep.
bulletproof vind ik ook erg leuk ja
0
geplaatst: 2 september 2009, 20:54 uur
Ik heb de versie van Damaru beoordeeld, die met Jan Smit vind ik een stuk minder.
0
geplaatst: 2 september 2009, 22:58 uur
Nu ik hier toch bezig ben ga ik mijn voorlopige top-10 geven van de hits van 2009.
1. Michael Jackson - Billie Jean (wel een re-release)
2. Duffy - Stepping Stone
3. Milow - You Don't Know
4. Green Day - 21 Guns
5. U2 - Magnificent
6. Empire of the Sun - Walking on a Dream
7. Gossip - Heavy Cross
8. Lily Allen - Fuck You
9. Kings of Leon - Use Somebody
10. Coldplay - Lovers in Japan
2. Duffy - Stepping Stone
3. Milow - You Don't Know
4. Green Day - 21 Guns
5. U2 - Magnificent
6. Empire of the Sun - Walking on a Dream
7. Gossip - Heavy Cross
8. Lily Allen - Fuck You
9. Kings of Leon - Use Somebody
10. Coldplay - Lovers in Japan
0
geplaatst: 2 september 2009, 23:44 uur
Week 31:
#34. Tièˆsto & Sneaky Sound System - I Will Be Here
Dit doet mij weinig vanwege de matige zang en het gebrek aan een goede melodie, het probleem met dit soort nummers is ook dat dit zo formulematig en mechanisch klinkt.
#38. Gregor Salto & Kaoma - Lambada 3000
Het origineel vind ik nog steeds prima, maar deze bewerking is volstrekt overbodig en klinkt lang niet zo vlot en aangenaam. De originele versie zou een 8,5 hebben gekregen, deze versie krijgt heel wat minder.
#39. Shinedown - Second Chance
Pompeuze, typisch Amerikaanse rock dat mij doet denken aan Live en (helaas) vooral Nickelback. Zingen kan Brent Smith beslist maar het nummer zelf vind ik zo voorspelbaar en clichématig.
Cijfer : 4,5
#34. Tièˆsto & Sneaky Sound System - I Will Be Here
Dit doet mij weinig vanwege de matige zang en het gebrek aan een goede melodie, het probleem met dit soort nummers is ook dat dit zo formulematig en mechanisch klinkt.
#38. Gregor Salto & Kaoma - Lambada 3000
Het origineel vind ik nog steeds prima, maar deze bewerking is volstrekt overbodig en klinkt lang niet zo vlot en aangenaam. De originele versie zou een 8,5 hebben gekregen, deze versie krijgt heel wat minder.
#39. Shinedown - Second Chance
Pompeuze, typisch Amerikaanse rock dat mij doet denken aan Live en (helaas) vooral Nickelback. Zingen kan Brent Smith beslist maar het nummer zelf vind ik zo voorspelbaar en clichématig.
Cijfer : 4,5
0
geplaatst: 3 september 2009, 00:06 uur
Shinedown kwam precies een halfjaar eerder in de Kink 40 
Edit: Toen gaf je het nog een 6,5.
Muziek >> Algemeen >> Nieuw in de Kink 40 - 2009

Edit: Toen gaf je het nog een 6,5.
Muziek >> Algemeen >> Nieuw in de Kink 40 - 2009
0
geplaatst: 3 september 2009, 00:14 uur
Nog niet opgemerkt, ik ben allang niet meer in dit topic.
Ik heb dit nummer nu meermaals beluisterd en het blijkt niet zo'n lange houdbaarheid te hebben (destijds te hoog gequoteerd). Ik vind het wel beter te doen dan Nickelback (waar het op lijkt).
Ik heb dit nummer nu meermaals beluisterd en het blijkt niet zo'n lange houdbaarheid te hebben (destijds te hoog gequoteerd). Ik vind het wel beter te doen dan Nickelback (waar het op lijkt).
0
Antonio
geplaatst: 3 september 2009, 09:40 uur
LucM schreef:
Nu ik hier toch bezig ben ga ik mijn voorlopige top-10 geven van de hits van 2009.
Na 26 jaar nog steeds vele malen beter dan wat er vandaag de dag als muziek moet doorgaan...
Best erg als je daar over nadenkt

0
geplaatst: 3 september 2009, 15:12 uur
herman schreef:
Ik was toch wel behoorlijk verbaasd toen ik laatst per ongeluk TMF opzette en ik dit nummer voorbij zag komen. La Mezcla was toch wel de nazomerhit van vorig jaar voor mij. Wat ben ik hierop uit mn dak gegaan bij Villalobos op Awake. Inmiddels zijn we een jaar verder, en staat het in de top 40 (weliswaar in een verkorte versie)
goede zaak wel...
0
elrayo
geplaatst: 9 september 2009, 17:43 uur
Mijn voorlopige favorieten van het jaar.
#1 Keri Hilson / Knock You Down (9):
herman en LucM vinden er beiden niets aan, ik vind het een geweldig nummer. De American Boy van 2009!
#2 The Veronicas / Untouched (8,5)
#3 Coldplay / Viva La Vida (8,5)
#4 The Black Eyed Peas / Boom Boom Pow (8)
#5 Empire of the Sun / Walking on a Dream (8)
#6 Lily Allen / Not Fair (8)
#7 Kings of Leon / Use Somebody (8)
#8 Kid Cudi / Day 'n' Night (7,5)
De minste nummers van het jaar (Carnaval-nummers staan er niet in):
Eminem / We Made You/Beautiful (1)
Milow / Ayo Technology/You Don't Know (1,5)
Pitbull / Hotel Room Service (1,5)
The Killers / Spaceman/The World We Live In (2)
Madcon / Beggin (2)
Peter Fox / Haus Am See (2,5)
Nu ben ik er vast nog een aantal vergeten, maar die voeg ik later wel weer toe!
#1 Keri Hilson / Knock You Down (9):
herman en LucM vinden er beiden niets aan, ik vind het een geweldig nummer. De American Boy van 2009!
#2 The Veronicas / Untouched (8,5)
#3 Coldplay / Viva La Vida (8,5)
#4 The Black Eyed Peas / Boom Boom Pow (8)
#5 Empire of the Sun / Walking on a Dream (8)
#6 Lily Allen / Not Fair (8)
#7 Kings of Leon / Use Somebody (8)
#8 Kid Cudi / Day 'n' Night (7,5)
De minste nummers van het jaar (Carnaval-nummers staan er niet in):
Eminem / We Made You/Beautiful (1)
Milow / Ayo Technology/You Don't Know (1,5)
Pitbull / Hotel Room Service (1,5)
The Killers / Spaceman/The World We Live In (2)
Madcon / Beggin (2)
Peter Fox / Haus Am See (2,5)
Nu ben ik er vast nog een aantal vergeten, maar die voeg ik later wel weer toe!

0
geplaatst: 9 september 2009, 19:50 uur
Ik hoor veel lofuitingen over Knock You Down maar ik snap echt niet wat er nou zo geweldig is aan dat nummer. Ik vind het niet veel bijzonders.
0
Antonio
geplaatst: 9 september 2009, 22:24 uur
Arrie schreef:
Ik hoor veel lofuitingen over Knock You Down maar ik snap echt niet wat er nou zo geweldig is aan dat nummer. Ik vind het niet veel bijzonders.
Meningen verschillen nou eenmaal, maar mijn inziens is Knock You Down 1 van een handvol uitschieters in de muzikale diarree die vandaag de dag bijna letterlijk uit je speakers loopt...
0
geplaatst: 9 september 2009, 23:23 uur
"Knock You Down" heb ik nog eens beluisterd en het doet mij niets om eerder genoemde reden.
"Untouched" van the Veronicas (door Herman en elrayo hoog gewaardeerd) lijkt op rock maar ik raak er niet opgewonden van.
"Boom Boom Pow" van Black Eyed Peas mist voor mij iedere vorm van emotie en de tekst is ook al niet om naar huis te schrijven.
Ik ben blijkbaar de enige die hier "You Don't Know" van Milow uitstekend vind, Milow vind ik een prachtige stem hebben die mij echt raakt en het nummer klinkt eerlijk en emotioneel, in België is dit veel eerder een gigantische hit geweest.
Maar zoals gezegd, smaken verschillen en ik vind het wel leuk dat meerdere users hun mening over de hits geven, iedereen is welkom op dit topic.
"Untouched" van the Veronicas (door Herman en elrayo hoog gewaardeerd) lijkt op rock maar ik raak er niet opgewonden van.
"Boom Boom Pow" van Black Eyed Peas mist voor mij iedere vorm van emotie en de tekst is ook al niet om naar huis te schrijven.
Ik ben blijkbaar de enige die hier "You Don't Know" van Milow uitstekend vind, Milow vind ik een prachtige stem hebben die mij echt raakt en het nummer klinkt eerlijk en emotioneel, in België is dit veel eerder een gigantische hit geweest.
Maar zoals gezegd, smaken verschillen en ik vind het wel leuk dat meerdere users hun mening over de hits geven, iedereen is welkom op dit topic.
0
geplaatst: 9 september 2009, 23:31 uur
Untouched zou ik ook erg hoog waarderen, leuk nummer! Ik vind het ook niet op rock lijken eigenlijk, gewoon een leuk popnummer waar wat gitaren in zitten.
Milow vind ik niet slecht, en hij heeft ook geen slechte stem inderdaad. Het is alleen een beetje doorsnee allemaal, vind ik. Ayo Technology vond ik wel leuk, maar You Don't Know is identiek qua sound, maar heeft een erg zwak refrein en weet niet lang te boeien.
Milow vind ik niet slecht, en hij heeft ook geen slechte stem inderdaad. Het is alleen een beetje doorsnee allemaal, vind ik. Ayo Technology vond ik wel leuk, maar You Don't Know is identiek qua sound, maar heeft een erg zwak refrein en weet niet lang te boeien.
0
geplaatst: 9 september 2009, 23:35 uur
"You Don't Know" werd eerder uitgebracht dan "Ayo Technology" dat overigens een cover van 50 cent is. Wel vind ik "You Don't Know" nu teveel uitgemolken (meerdere keren uitgebracht).
0
geplaatst: 9 september 2009, 23:48 uur
Oh dat wist ik niet, hier in Nederland was Ayo Technology zijn eerste hit (en ik weet dat het een cover is, ja, daarmee scoort het punten aan originaliteit
) en pas daarna werd You Don't Know een hit.
) en pas daarna werd You Don't Know een hit.
0
geplaatst: 10 september 2009, 12:48 uur
Ik heb Knock You Down ook weer eens beluisterd en vind er nog steeds niet veel aan. American Boy vind ik dan wel weer een geweldig nummer.
* denotes required fields.