MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Eigen muziek: reacties en nuttige kritiek

zoeken in:
Sietse
ik heb niet geluisterd naar de muziek, en dat zal wellicht maar goed...ik ga maar af op itchy zijn kennis betreffende wat ik wel en niet kan waarderen. Ook wetende dat ik niet subtiel en/of vriendelijk ben als het om muziek gaat.

Verder geheel met itchy eens.

In Genres > Overigen > Wil even onze nieuwe clip met jullie delen!:

Hey,

We hebben een nieuwe single en clip. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden dus laat graag een bericht achter Thanks!

In Muziek > Algemeen > Professionele Showband zoekt per direct zangeres.:

Professionele Showband zoekt per direct zangeres.
Wij zoeken: Een goede zangeres/entertainster voor lead- en backingvocals (met ervaring). Daarnaast is het kunnen uitvoeren van simpele choreografieën ook heel belangrijk. Rijbewijs en auto vereist. Geen freelancer.
Wij bieden: Een Showband die top 40 muziek speelt van de jaren ’80 tot nu, bestaande uit 4 instrumentalisten en 2 zangeressen. Bedrijfsfeesten en thema feesten door heel Nederland, goede gage, enthousiaste en professionele (geschoolde) collega’s.
Voor meer informatie: [email protected]
Bij interesse graag CV, foto en eventuele demo meesturen.

Iets voor jou Rop?

Someday schreef:
In Genres > Overigen > Wil even onze nieuwe clip met jullie delen!:

Hey,

We hebben een nieuwe single en clip. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden dus laat graag een bericht achter Thanks!

(embed)

Er is heel weinig mis mee, maar ook heel weinig wat mijn aandacht langer dat tien seconden kan vasthouden. Voor wie er van houdt vast erg mooi (zoals ik zei, technisch is er weinig mis mee), maar ik vind het saai.

Hoi allemaal!
Onlangs een eigen nummer opgenomen, nooit eerder gedaan, maar het moest er toch maar eens van komen. Laat me weten wat jullie vinden!
Job

Niemand?

Blij verrast, ben nooit zo'n fan van alleen gitaar-zang maar fijne sfeer, ok nummer, mooie heldere opname. Moest wat denken aan vroeg Mountain Goats-werk, al was dat meer lo-fi.

Dankjewel, dat is goed om te horen! Ik ken Mountain Goats helemaal niet, ga t nu luisteren!

Mooi nummer. In eerste instantie klonk het met een beetje monotoon. Maar na 1 minuut vond ik er toch genoeg variatie in je stem zitten. En inderdaad een fijn sfeertje.

Klinkt goed, ja.

De oude Mountain Goats is inderdaad geen slechte vergelijking, en, wat mij betreft, zéker geen vervelende.. Klinkt goed, Job!

Dankjewel!

Onlangs een nummer van Kimbra opgenomen samen met een zangeres. Meteen een clipje erbij gemaakt, de beelden lopen helaas niet altijd helemaal gelijk. Ik speel de keys + drums en heb 't voor het eerst ook zelf (geprobeerd) te mixen... valt nog niet mee!

In Genres > Rock > King Bee:

Een lijntje psychedelica voor de liefhebber: YouTube - King Bee - Let's Play Outside

Het resultaat van een opnamesessie van mijn band enkele maanden terug. Feedback is welkom, constructieve kritiek nog het meest!

Ponty Mython
Shit, ik dacht dat dit de hip-hop artiest King Bee was.

Zo loopt er inderdaad een rond ja... maar wat vind je van het nummer?

Nieuw liedje, vanmiddag wat knullig opgenomen maar vond het nog redelijk geslaagd. Is t wat?

Nog even over de twee nummers boven mij:
- Green Valentine: Klinkt goed, mooie stem! Mooi opgenomen ook. Weinig verschil met het origineel.
- King Bee: Niet helemaal mijn stijl, maar zeker niet slecht. Duurt ook te lang voor mij maar dat is een kwestie van smaak.

Nog iemand iets over mijn liedje?

Toe?

Een cover!

En meteen heeft een vriend een klein bewerkinkje gemaakt!

Nederlands liedje gemaakt met een zangeres waarmee ik een duo heb.

In Overigen > Algemeen > iemand tips?:

Hallo iedereen!

Ik heb onlangs een youtube video geplaatst waarin ik het lied 'warrior' van Demi Lovato zing. Dit was mijn eerste keer dus nog best amateuristisch.
Om dit te verbeteren vraag ik om tips en feedback zodat ik het de volgende keer beter kan doen.

Alvast bedankt!

YouTube - Warrior - Demi Lovato by Zoë Louwerse

Sietse
zowiezo schreef:
In Overigen > Algemeen > iemand tips?:

Hallo iedereen!

Ik heb onlangs een youtube video geplaatst waarin ik het lied 'warrior' van Demi Lovato zing. Dit was mijn eerste keer dus nog best amateuristisch.
Om dit te verbeteren vraag ik om tips en feedback zodat ik het de volgende keer beter kan doen.

Alvast bedankt!

YouTube - Warrior - Demi Lovato by Zoë Louwerse

Goeie stem, niets meer aan doen zou ik zeggen. Maar ik vind het nummer geen zak aan.

Mooie stem, prima nummer maar gewoon niet mijn ding (te plastic voor mij).

Sietse
ohh ja, op zich compositie technisch niet slecht of zo, maar op wat vriendelijkere manier: inderdaad niet mijn ding, veel te plastic voor mij

In De Site > Algemeen > Promoten van muziek:

Ben op dit moment bezig met het uitbrengen van wat demo's/tracks om mensen kennis te laten maken met mijn muziek. Eergister de eerste online gegooid op soundcloud. Vraag is wat zijn volgens jullie de beste kanalen om muziek uit te verspreiden en te promoten?

Dank

Als jullie het willen, luister het nummer even. Als je het spam vind, klik dan niet
mening geven mag maar verder On topic plz

SoundCloud - Hear the world?s sounds

Gast
geplaatst: vandaag om 10:03 uur

geplaatst: vandaag om 10:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.