MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Rhythm & Poetry's CSL topic

zoeken in:
24 uur geleden begon ik met de CSL. Nu zit het er weer bijna op.

Topic kan denk ik gesloten worden, en over een jaartje (als ik een nieuwe poging ga ondernemen) kunnen we wellicht iets soortgelijks openen. Nogmaals heel erg bedankt aan Herman en iedereen die een plaatje heeft meegedraaid. De volgende keer zal ik beloven niet meer zo'n lange plaspauze te houden tussendoor.

25 euro is overgemaakt naar Johan Cruyff Foundation, kunnen ze toch weer een halve voetbal van kopen.

Ik denk dat ze daar heel wat meer voetballen kunnen kopen.

Ik ben een dag te laat terug van vakantie om mee te doen, hélas.

Maar, Rob, je bent een schat. Hoeven kansarme kindertjes niet meer met varkensblazen te spelen.

Toen ik om 08:00 uur doorhad dat de stekker er uit lag, heb ik niet meer ingelogd. Ik heb geslapen tot 14:00 uur en toen nog een paar uur broccoli zitten kijken op tv. Daar had ik best nog een albumpje onder kunnen zetten.

Dan nog even een tip voor een 24-uurssessie: volgens mij moet je 's ochtends beginnen, omdat je het dan wat makkelijker volhoudt.
Ooit, heel lang geleden, deelde ik met een vriend een etage. We hadden allebei een kamer en in het derde kamertje stond de gemeenschappelijke televisie. Als alle zenders eruit lagen had je nog MTV tot een uur of 3, maar dat stopte dan ook. We hebben daar toen de afspraak gemaakt om, als MTV een 24-uurs zender zou worden, het ooit een keer 24 uur achter elkaar vol te houden. Een paar jaar later (we hadden toen eigen woningen) zijn we die afspraak nagekomen.
De muziek was vele malen ergerlijker dan de playlist van Rob (jaren '80 wave) en vanaf 4 uur kijken kreeg je ook steeds meer nummers die je al een keer eerder had gehoord. We hadden natuurlijk wel allebei een schriftje om de punten te noteren die we aan de liedjes gaven (dat houd je op sluimermomenten net even makkelijker wakker).
Een groot voordeel was wel dat we om 10:00 uur begonnen, nadat je dus nachtrust hebt genoten. En dan rek je het wel tot de volgende ochtend 10:00 uur. Hoe vervelend de muziek ook was; we hebben het gehaald.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:48 uur

geplaatst: vandaag om 03:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.