Muziek / Algemeen / Rhythm & Poetry's CSL topic
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juli 2012, 00:24 uur
Boards of Canada - Music Has the Right To Children is vergeten bij de Spotify link; ik luister nu Dj Shadow.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 00:26 uur
De plaat staat niet op spotify, je kunt eventueel via YouTube luisteren: YouTube - Boards of Canada - An Eagle in Your Mind.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 00:29 uur
Of bij mij thuis, waar de plaat momenteel niet op staat. 
Vanaf de volgende haak ik wel aan en hopelijk krijg ik dan ook Facebook eindelijk eens werkend (de chat doet het bij mij dus ook nooit).
Persoonlijk vind ik MHTRTC wel erg de moeite waard.

Vanaf de volgende haak ik wel aan en hopelijk krijg ik dan ook Facebook eindelijk eens werkend (de chat doet het bij mij dus ook nooit).
Persoonlijk vind ik MHTRTC wel erg de moeite waard.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 00:32 uur
Op Grooveshark heb ik hem op een enkel nummer na bij elkaar kunnen harken. Ik zal iets eerder klaar zijn dan de rest, maar ik wacht dan wel even tot DJ Shadow begint.
Ondertussen denk ik wel dat dit de top van het genre is.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 00:33 uur
Als je online komt voeg ik je toe Herman, het is gezellig druk. 

0
geplaatst: 28 juli 2012, 00:33 uur
Eerste keer dat ik MHTRTC beluister, maar klinkt heel erg lekker op het eerste gehoor. Dus nog een nieuwe plaat ontdekt ook.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 00:40 uur
Ook dit is een fijn album, ik zet het niet snel op vanwege de speelduur
0
geplaatst: 28 juli 2012, 00:50 uur
Justus18 schreef:
Daar denken de mensen in de chat anders over. Ondertussen denk ik wel dat dit de top van het genre is.

0
geplaatst: 28 juli 2012, 00:52 uur
Via de artiesten K.O. heb ik Aphex Twin leren kennen en waarderen. Amon Tobin kon er ook wel mee door, maar Boards of Canada haakt veel meer aan bij mijn voorkeur voor sixties psychedelica, Brian Eno en Robert Fripp. Ik vind dit een heel mooie plaat!
0
geplaatst: 28 juli 2012, 00:52 uur
Roygbiv 
Als je hier al bij inslaap valt ga je het nog zwaar krijgen vannacht.

Als je hier al bij inslaap valt ga je het nog zwaar krijgen vannacht.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 01:00 uur
De mensen op de chat begrijpen er niets van BoC is topmuziek 
EDIT: Al is Rue the Whirl wel wat vervelend

0
geplaatst: 28 juli 2012, 01:03 uur
chevy93 schreef:
(quote)
Daar denken de mensen in de chat anders over.
Ik chat niet.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 01:03 uur
Ik ben nog altijd wakker, met dank aan de chat. Niet met dank aan de muziek.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 01:19 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Als je je niet op de muziek concentreert, kan ik je begrijpen. Als je er goed naar luistert is het heel mooie muziek, maar het zal niet jouw genre zijn.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 01:20 uur
Teunnis schreef:

Rue the Whirl is een wat dreinerige track, een beetje het omslagpunt van het album. Heb zelf ook moeite met dat nummer al heeft het wel een duidelijke functie.
Persoonlijk vind ik BoC wel de absolute top als het op electronic aankomt, maar het heeft wel een paar jaar geduurd voordat ik Geogaddi helemaal doorhad. De rest kwam daarna pas.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 01:24 uur
Wat hoor ik daar? Het is DJ Shadow. Alweer het 3de bekende album. De volgende ben ik niet bekend mee, maar ik vermoed dat ik tegen die tijd ondanks de inspanningen van onze schaduwman die niet meer bewust ga meemaken (ga 'm wel proberen te laten doordraaien)
0
geplaatst: 28 juli 2012, 01:31 uur
DJ Shadow.
De beste plaat tot nu toe.
Tuig van de richel, bitches op me pik voor ze//Mokum op me rug, Atlas heeft niks op me.
De beste plaat tot nu toe.Tuig van de richel, bitches op me pik voor ze//Mokum op me rug, Atlas heeft niks op me.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 01:43 uur
Sorry, BoC was een slag beter. De eerste 3 nummers waren vermakelijk (maar ik houd ook van André van Duin). Changeling / Transmission is erg matig.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 01:43 uur
Baal je ondertussen niet dat je beter voor Goldie had kunnen kiezen i.p.v. Amon Tobin?
0
geplaatst: 28 juli 2012, 01:48 uur
Moet zeggen dat ik deze keuzes tot nu toe erg sterk vind. Al deze albums scoren bij mij wel 4,5...
Nu Stem / Long Stem: wat een nummer toch.
Nu Stem / Long Stem: wat een nummer toch.

0
geplaatst: 28 juli 2012, 01:50 uur
Jawel, we gaan lekker. Beste nummer tot nu toe. Beste nummer misschien wel van de gehele CSL. 

* denotes required fields.