MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Rhythm & Poetry's CSL topic

zoeken in:
Boards of Canada - Music Has the Right To Children is vergeten bij de Spotify link; ik luister nu Dj Shadow.

De plaat staat niet op spotify, je kunt eventueel via YouTube luisteren: YouTube - Boards of Canada - An Eagle in Your Mind.

Of bij mij thuis, waar de plaat momenteel niet op staat.

Vanaf de volgende haak ik wel aan en hopelijk krijg ik dan ook Facebook eindelijk eens werkend (de chat doet het bij mij dus ook nooit).

Persoonlijk vind ik MHTRTC wel erg de moeite waard.

Op Grooveshark heb ik hem op een enkel nummer na bij elkaar kunnen harken. Ik zal iets eerder klaar zijn dan de rest, maar ik wacht dan wel even tot DJ Shadow begint.
Ondertussen denk ik wel dat dit de top van het genre is.

Als je online komt voeg ik je toe Herman, het is gezellig druk.

Eerste keer dat ik MHTRTC beluister, maar klinkt heel erg lekker op het eerste gehoor. Dus nog een nieuwe plaat ontdekt ook.

Ik haak nu even af, maar hoeveel man luisteren er nu?

Ook dit is een fijn album, ik zet het niet snel op vanwege de speelduur

Justus18 schreef:
Ondertussen denk ik wel dat dit de top van het genre is.
Daar denken de mensen in de chat anders over.

Via de artiesten K.O. heb ik Aphex Twin leren kennen en waarderen. Amon Tobin kon er ook wel mee door, maar Boards of Canada haakt veel meer aan bij mijn voorkeur voor sixties psychedelica, Brian Eno en Robert Fripp. Ik vind dit een heel mooie plaat!

Roygbiv

Als je hier al bij inslaap valt ga je het nog zwaar krijgen vannacht.

Ik luister nu ook mee

De mensen op de chat begrijpen er niets van BoC is topmuziek
EDIT: Al is Rue the Whirl wel wat vervelend

chevy93 schreef:
(quote)
Daar denken de mensen in de chat anders over.

Ik chat niet.

Ik ben nog altijd wakker, met dank aan de chat. Niet met dank aan de muziek.

Rhythm & Poetry schreef:
Ik ben nog altijd wakker, met dank aan de chat. Niet met dank aan de muziek.

Als je je niet op de muziek concentreert, kan ik je begrijpen. Als je er goed naar luistert is het heel mooie muziek, maar het zal niet jouw genre zijn.

Teunnis schreef:
De mensen op de chat begrijpen er niets van BoC is topmuziek
EDIT: Al is Rue the Whirl wel wat vervelend

Rue the Whirl is een wat dreinerige track, een beetje het omslagpunt van het album. Heb zelf ook moeite met dat nummer al heeft het wel een duidelijke functie.

Persoonlijk vind ik BoC wel de absolute top als het op electronic aankomt, maar het heeft wel een paar jaar geduurd voordat ik Geogaddi helemaal doorhad. De rest kwam daarna pas.

Ik ben ook wakker maar kijk naar de OS.

Wat hoor ik daar? Het is DJ Shadow. Alweer het 3de bekende album. De volgende ben ik niet bekend mee, maar ik vermoed dat ik tegen die tijd ondanks de inspanningen van onze schaduwman die niet meer bewust ga meemaken (ga 'm wel proberen te laten doordraaien)

Ja, nu haak ik wel weer in, The Number Song is geniaal.

DJ Shadow. De beste plaat tot nu toe.

Tuig van de richel, bitches op me pik voor ze//Mokum op me rug, Atlas heeft niks op me.

Tja, en daar begrijp ik weer niks van.

Moet je maar in de chat zitten.

Tijd om naar bed te gaan. Ik zie het al. De vlam is aan.

Sorry, BoC was een slag beter. De eerste 3 nummers waren vermakelijk (maar ik houd ook van André van Duin). Changeling / Transmission is erg matig.

Baal je ondertussen niet dat je beter voor Goldie had kunnen kiezen i.p.v. Amon Tobin?

Moet zeggen dat ik deze keuzes tot nu toe erg sterk vind. Al deze albums scoren bij mij wel 4,5...

Nu Stem / Long Stem: wat een nummer toch.

Jawel, we gaan lekker. Beste nummer tot nu toe. Beste nummer misschien wel van de gehele CSL.

Dit is heel erg goed

Is toch het thema van De Nachtsuite?

Gast
geplaatst: vandaag om 08:58 uur

geplaatst: vandaag om 08:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.