Muziek / Algemeen / Rhythm & Poetry's CSL topic
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juli 2012, 02:07 uur
Ik vind die combinatie van instrumentale hiphop en de soms esoterische vibe wel erg prettig. Midnight in a Perfect World blijft ook een schitterend nummer.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 02:09 uur
deric raven schreef:
Is toch het thema van De Nachtsuite?
Is toch het thema van De Nachtsuite?
Midnight In A Perfect World doet daar meer aan denken. Wel een mooi nummer zonder die beelden erbij.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 02:28 uur
Hier eindigt mijn nacht; mogelijk pik ik morgen nog een albumpje mee.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 02:31 uur
Bedankt! Wij gaan verder met Tricky. Spannende nachtmuziek, ik doe het bijna in mijn broek.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 02:51 uur
Ik vind hem weer super, maar dit blokje is dan ook echt mijn ding. Overdag komen er blokken langs waar ik helemaal niets van ken. Maxinquaye is wel aangenaam om in de nacht te luisteren. Ik heb al zin in Hell is Round the Corner...
0
geplaatst: 28 juli 2012, 02:53 uur
Ik ga vooralsnog lekker. Mooie muziek dit. Geeft me rust. Krijg zin in een kopje groene thee.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 03:30 uur
Ik vrees inderdaad dat dit een kansloze poging gaat worden. Na 12 uur werk, lukt het me nauwelijks nog om wakker te blijven. Maar ik hou het nog wel even vol. Zo maar eens thee drinken.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 03:32 uur
Yup, Rob kan nog wel wat back-up gebruiken, zeker vanaf Gazpacho. Als ie dan nog wakker is. 

0
geplaatst: 28 juli 2012, 03:34 uur
Precies, tot Gazpacho doe ik wel mee, maar Gazpacho trek ik echt niet, als ik dan niet vrijwillig ga slapen dan wel door de muziek... dus dan moet er maar iemand anders zijn 

0
geplaatst: 28 juli 2012, 03:57 uur
Zo dadelijk pik ik in bij Third van Portishead!
(
-vonen) x 3, Rob ! 
(
-vonen) x 3, Rob ! 
0
geplaatst: 28 juli 2012, 04:01 uur
Na elk blok zal ik een kort verslagje plaatsen. Momenteel zijn we bij Massive Attack's Man Next Door. Jelle, Teun en ik draaien nog. Ik drink thee. 

0
geplaatst: 28 juli 2012, 04:13 uur
Ik schijn ook nog altijd te draaien, al is het vorige album volledig langs me heen gegaan. Inmiddels aanbeland bij het titelnummer. Portishead gaat je zeker wakker houden, en anders teunnis wel 

0
geplaatst: 28 juli 2012, 04:20 uur
Goed nieuws
Ondertussen zijn we bij het twee na beste nummer tot dusver aangekomen (beste twee waren van DJ Shadow), Group Four. Daarna komt er eentje die in aanmerking komt voor het slechtste (Tricky had er ook een paar en Rue the Whirl van BoC zoals eerder gezegd beviel ook niet echt), om vervolgens achter elkaar topnummers voorgeschoteld te krijgen met dank aan Portishead 
Ondertussen zijn we bij het twee na beste nummer tot dusver aangekomen (beste twee waren van DJ Shadow), Group Four. Daarna komt er eentje die in aanmerking komt voor het slechtste (Tricky had er ook een paar en Rue the Whirl van BoC zoals eerder gezegd beviel ook niet echt), om vervolgens achter elkaar topnummers voorgeschoteld te krijgen met dank aan Portishead 
0
geplaatst: 28 juli 2012, 04:20 uur
Ik hoor dikke kwaliteit, maar het gehele album kan me nou niet echt beroeren. Mannelijke vocalen heb ik sowieso nooit kunnen waarderen bij Massive Attack.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 04:30 uur
We leven nog. Third is van start: Jens, Ward, Inquestos, Jelle, en Teun houden de boel draaiende. Top mannen!
0
geplaatst: 28 juli 2012, 04:34 uur
We hebben het iig tot portishead gered Rob, ik ben trots op je. De kwaliteit blijft onverminderd hoog, daar kan het niet aan liggen. Ik lig inmiddels wel. 

0
geplaatst: 28 juli 2012, 04:40 uur
Yes, en hierna nog 1 plaat en ik heb blok 1 overleefd. 
Oh, en omdat je de lol op FB mist, volgens de numerologie ben jij een 3.

Oh, en omdat je de lol op FB mist, volgens de numerologie ben jij een 3.
De Drie staat voor ondeugend, vernieuwend, speels, optimisme, ik ga voor mijn zaken. Veel kracht, gezellige mensen en enthousiast. Wereldreiziger. Manifestatie van het Ik. Wil alles meemaken en gezien en gehoord worden.
Creatief.
De Drie zit in het middelpunt. (zie middelpunt vorm 3).
Luchtig, nooit zwaar.
zwak: dwarsligger, blok aan het been. Gemakzuchtig, goed in het delegeren. Onpraktisch (vooral als de Drie niet wil). Als de Drie niet roept, dan leunt hij.
Creatief.
De Drie zit in het middelpunt. (zie middelpunt vorm 3).
Luchtig, nooit zwaar.
zwak: dwarsligger, blok aan het been. Gemakzuchtig, goed in het delegeren. Onpraktisch (vooral als de Drie niet wil). Als de Drie niet roept, dan leunt hij.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 04:42 uur
Het is hier broeierig warm, maar Beth brengt de temperatuur gelijk 10 graden omlaag. The Rip blijft een hennevel momentje in extremis.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 04:44 uur
Ik ben zelden beter omschreven, je bent een waar medium robbert.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 04:58 uur
Nee, het wordt toch weer heel erg zwaar ondanks het eten en drinken. Over anderhalf uur ben ik ook al 24 uur op. Vooralsnog probeer ik vol te houden maar het is eigenlijk tegen beter weten in.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 05:13 uur
Laten we elkaar geen watjes noemen rob, ik ben ook alweer 24 minuten op, ik weer hoe het voelt. Blok 1 gaan we gewoon uitspelen.
0
geplaatst: 28 juli 2012, 05:41 uur
Ward en ik doen in ieder geval ook nog mee
... ik ga het hierna wel voor gezien houden
... ik ga het hierna wel voor gezien houden
0
geplaatst: 28 juli 2012, 06:38 uur
Blok 1 zit er inmiddels op. Het was zwaar. Veelal elektronische klanken, afgewisseld met dromerige, organische producties. Van een stroef begin met Amon Tobin en BoC waar zeker bij de laatste de rustige klanken de overhand hadden tot meeslepende en intrigerende tracks van onder meer DJ Shadow, Tricky, Massive Attack en Portishead. Met het meeluisteren van veel users kwam ik er net doorheen. Helaas lijkt het er nu op dat er niemand meecheckt met Gazpacho wat inhoudt dat de poging mislukt is, dat er weer voor zorgt dat ik kan slapen. Ik ben 24 uur met hangen en wurgen wakker geweest, het is op. Bedankt iedereen die mee heeft gedaan, over een jaartje kom ik terug om een serieuze poging te wagen. Voor nu hou ik het voor gezien.

0
geplaatst: 28 juli 2012, 08:05 uur
Weer effe wakker. Arcade Fire is niet mijn ding. Jammer dat ik Exodus heb gemist, maar de stekker is er kennelijk al uit getrokken.
* denotes required fields.