MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Rhythm & Poetry's CSL topic

zoeken in:
2MY
sloppel, rob, 't was gezellig vannacht!

Is het nu al over? Wat een slappe hap.

't Was al over bij het eerste album.

Half 7 is nog 5 uur langer dan verwacht

Volgende keer op een dag doen dat je niet zo vroeg op hoeft?

En laat je mij daarvoor een volledig album van Tricky uitluisteren?!

Vanaf vandaag weer 5 nachtdiensten draaien.

Als je loyaal aan je trouwe aanhangers wil blijven zet je natuurlijk weer in bij blok 3.

bennerd schreef:
En laat je mij daarvoor een volledig album van Tricky uitluisteren?!

Jammer Rob, maar slaap is ook wat waard.

lol. naja gewoon nog een keer proberen dan, maar zorgen dat je van tevoren wat langer geslapen heb. Kwestie van je dag-nacht ritme omdraaien.

Als ik trouwens eens goed de tijd heb, ga ik voor een punk CSL. Dat idee blijft door mijn hoofd spoken. Waarschijnlijk geen 24u, maar 12u. Er worden toch nog meer albums doorgeramd dan bij een reguliere 24u-CSL

Maar daar zal ik wel nog even mee wachten, heb er momenteel de tijd niet voor.

Leuk! Dan ben ik zeker van de partij Ook een béétje emo?

beetje screamo en grind, dan redt je de 30/40 albums in 12 uur wel.

Ik zat te denken aan punk, hardcore, thrashcore, grindcore, screamo, emo, wie weet wat metalcore, mathcore, eventueel deathcore, poppunk, easycore, beatdown en nog wat X-coregenres die ik vergeet. Als ik bijna vijftig platen draai, heb ik er graag wat afwisseling in

Wou net Madvillain gaan opzoeken in de platenkast..

bennerd schreef:
Ik zat te denken aan punk, hardcore, thrashcore, grindcore, screamo, emo, wie weet wat metalcore, mathcore, eventueel deathcore, poppunk, easycore, beatdown en nog wat X-coregenres die ik vergeet. Als ik bijna vijftig platen draai, heb ik er graag wat afwisseling in

Whatever keeps your furniture in one piece

Ben indien mogelijk zeker van de partij, kan ik ook een keer zeiken dat het allemaal derrie is

Het is in ieder geval niet heel moeilijk om 24 uur achterelkaar op te blijven, helaas moest ik daarna nog 16 uur.

Volgende keer gaat het in ieder geval wel lukken. Wie hebben er allemaal meegedaan? Want er gaat in ieder geval geld naar het goede doel.

Ik heb Amon Tobin, BoC, Portishead en GYBE met plezier meegedaan. Jammer dat de poging niet geslaagd is, volgende keer beter!

Aan Dj Shadow meegedaan

Ik zal wel gewoon 25 euro storten. Niet dat er zoveel mensen mee hebben gedaan, maar wel om de schaamte af te kopen.

bennerd schreef:

Haha, dat hou ik niet eens 12 minuten vol vrees ik, laat staan 12 uur. Nou ja, ieder z'n ding enzo he.

Madvillain staat hier gewoon op, met of zonder Rob

Ik heb Amon Tobin en een stuk van Dj Shadow mee gedaan.

inquestos schreef:
Madvillain staat hier gewoon op, met of zonder Rob

Als jij het nou eens 24 uur volhoudt.

En door naar Aesop. Madvillain was een interessante eerste luisterbeurt, maar kan me er nog niet echt een mening over vormen. El-P gaat sowieso een dikke verhoging krijgen.

Jammer dat het CSL'en niet echt werkt als je niet aan facebook doet. Ik heb gedraait van BoC tot GY!BE, maar bij de helft daarvan heb ik stiekem gewoon liggen tukken door gebrek aan tekstuele stimulans

GrafGantz schreef:
(quote)

Haha, dat hou ik niet eens 12 minuten vol vrees ik, laat staan 12 uur. Nou ja, ieder z'n ding enzo he.

In 12 minuten heb je toch al drie verschillende platen gehoord, dus zo'n probleem is dat niet.

Ik heb al een flinke delay met het eerste album, ik heb net Madvillainy van Madvillain opgezet. Blijft een vette plaat.

Erg goeie producties op non shall pass; ook een album wat het zeker nog eens verdiend beluisterd te worden.

Zo, dat was 'm voor mij, na de mooie afsluiter van C4C houdt ik het voorgezien.

Wie draait Dalek op dit moment? Ik haak weer aan.

Kanye heb ik vandaag al gecheckt dus die sla ik over. Probeer CYNE en Curtis Mayfield nog mee te pikken.

Toch ook maar even de laatste plaat opgezet: undun van The Roots. Hierna zit het feestje er definitief op.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:33 uur

geplaatst: vandaag om 05:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.