MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Muziekquizsites

zoeken in:
Werk jij samen met de Fransen?

Over Frans gesproken, Frans Bauer ben ik nog niet tegen gekomen bij Hits.

Ben een weekje op vakantie geweest, maar blijkbaar slaat MMQ aan, leuk. Ik speel het nu ook weer. Hoe heten jullie op MMQ?

Volgens mij speel ik nu met Salvadore.

Arrie schreef:
Ben een weekje op vakantie geweest, maar blijkbaar slaat MMQ aan, leuk. Ik speel het nu ook weer. Hoe heten jullie op MMQ?

Volgens mij speel ik nu met Salvadore.
Klopt, met nog een stuk of twintig anderen

... en dan wint Arrie ook nog een potje

... en ze zouden op MMQ R&B, hiphop en rap moeten verbieden

Op facebook heb ik sinds kort SongPop gevonden. Erg leuk en qua interface mooier dan MMQ. Je kan er kiezen tussen de verschillende genres en zo steeds meer nummers vrij spelen en ook andere genres vrij maken. Ik speel het vrij veel de laatste tijd.

Songpop? Goh, interessant.

Lees mijn eerste bericht nog eens, en dan vooral de eerste zin.

Arrie schreef:
Songpop? Goh, interessant.

Lees mijn eerste bericht nog eens, en dan vooral de eerste zin.

Jouw link trok m'n aandacht blijkbaar net wat meer dan wat daarrond stond geschreven.

Hier nog een leuke site. Er zijn verschillende opgaves, zoals maak de songtekst af of noem alle nummers van... Kijk zelf maar.

Hier twee voorbeelden
Can you name the Dire Straits Songs? by westwingjl | Online Games & Trivia by Sporcle (50 van de 60 songs had ik goed, ik miste wat van On Every Street, In The Gallery en If I Had You. De Live/Unreleased zijn overigens allemaal solo-nummers van Knopfler (op eentje na, de fan weet wel op welke ik doel ).
Can you name the lyrics to American Pie by Don McLean? | Online Games & Trivia by Sporcle (93 op 96 had ik van de songtekst van American Pie).

Niemand leest ook mijn openingsbericht.

Misschien leuk om MMQ weer even te bumpen. Vorig jaar een tijdje gedaan, laatst weer herontdekt. Het is alleen jammer dat het buiten de hits-categorie vaak nogal rustig is. Zelf vind ik de 'all genres' wel leuk afwisselend, maar daar is nooit iemand. Als we hier nu af en toe met een paar man afspreken waar te spelen, is dat wat?

In all-genres zit ik inderdaad nu in m'n eentje

OK, dan doe ik met je mee

Drommels, wat weet ik weinig...

Ik heet daar trouwens naar Nikiforenko, een Wit-Russische voetballer die in een oud computerspelletje altijd heel goed werd.

Ineens toch 5 MuMers . Is die Tomasso ook hier bekend?

ranboy schreef:
Is die Tomasso ook hier bekend?

Tomatosz is mijn vriendin.

Oh, sorry voor het verkeerd schrijven...

Leuke quizzen.
200 Classic Rock Hits leverde me een score van 52 op, veel bekende nummers maar ging allemaal best snel. Om het in de gegeven tijd af te ronden was ook moeilijk.
top 100 classic rock songs leverde me een score van 65 op. Ging lekker maar uiteindelijk toch veel bekende artiesten waar ik niet op de naam kwam.

Ik zet hem ook eens aan. Kijken of er nog meer mensen zijn.

Ik nu. Waar zit jij? Ik doe een onmogelijke new wave-ronde waarin ik bijna niks weet.

Edit: nu doe ik met je mee.

En toen waren we met 4.

edit: en 5, inclusief Stoepkrijt. In de hits-room dus.

Frans Bauer nu dacht ik...

Het wordt gezellig met zoveel bekenden.

9 nu. Gezelligheid

In welke room zitten jullie? Ik zal na de koffie ook weer eens een keer meedoen.

In die ene room waar meer dan 3 mensen zitten Hits dus.

Jeweetoch? hier bekend?

Iemand na dit potje in voor een andere room? Ik vind die hits zo beperkt...

Ik wil nog wel even new-waven anders.

Ik wil net naar Hits gaan.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:12 uur

geplaatst: vandaag om 03:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.