menu

Muziek / Algemeen / Algemeen hitlijstentopic

zoeken in:
avatar van Arrie
Oh in de tijd van haar stripacties vond ik Miley's muziek ook best wel leuk. Ik ben daar niet zo gevoelig voor, ik kijk sec naar de muziek. De stripacties en aandachttrekkerij lijken me voor wat betreft Flowers overigens totaal irrelevant.

avatar van ArthurDZ
Nu gelukkig weer Doja Cat waar ze hoort, ook in de UK veruit de leukste hit van het moment vind ik, dat Paint The Town Red!

avatar van ArthurDZ
Nostalgie gone crazy in de UK Singles Charts, Beatles staan daar voor het eerst in 50+ jaar op 1 met Now And Then

avatar van Poek
ArthurDZ schreef:
Nostalgie gone crazy in de UK Singles Charts, Beatles staan daar voor het eerst in 50+ jaar op 1 met Now And Then


En de Stones stonden eerder deze maand op 1 in de UK Album Charts!

avatar van ArthurDZ
Poek schreef:
(quote)


En de Stones stonden eerder deze maand op 1 in de UK Album Charts!


Da's net iets minder bijzonder (want oude knarren doen het bijna altijd beter in de albumcharts) maar wel een grappig toeval idd!

avatar van Onweerwolf
ArthurDZ schreef:
Nostalgie gone crazy in de UK Singles Charts, Beatles staan daar voor het eerst in 50+ jaar op 1 met Now And Then


Terecht ook. Een van de beste nummers van het jaar.

avatar van ArthurDZ
Onweerwolf schreef:
(quote)


Terecht ook. Een van de beste nummers van het jaar.


Ik word er niet warm of koud van. Heb ik ook bij Free As A Bird en Real Love. Leuke extraatjes maar kan niet op tegen het echte werk uit de 60s.

avatar van Onweerwolf
Free as a Bird is een flauw riedeltje inderdaad maar Now And Then vind ik een erg mooi werkstuk. Real Love ken ik niet.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:30 uur

geplaatst: vandaag om 13:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.