Genres / Hip-Hop / Albums 2006
zoeken in:
0
geplaatst: 18 oktober 2006, 13:26 uur
Er komen echt wel betere albums nog dit jaar op (ik hoop) Nas na en misschien nog Jay-Z. Snoop en Diddy kun je beter indelen bij slechtste albums die onze kant op komen is er al zijn. Dat Ice Cube deze kant op komt verraste me, dat had ik niet meer verwacht. En achja, als er hier geen shops waren hadden we zowiezo niet zoveel grpte namen hier gehad.
0
geplaatst: 18 oktober 2006, 16:48 uur
Fakkelteit 
En die van Typhoon natuurlijk. Jay-Z is ook wel leuk, goede MC, ik ben benieuwd naar de producties.

En die van Typhoon natuurlijk. Jay-Z is ook wel leuk, goede MC, ik ben benieuwd naar de producties.
0
geplaatst: 18 oktober 2006, 16:54 uur
Ja cker, het debuutalbum van Typhoon lijkt me van eigen bodem een van de betere van dit jaar samen met Eigen Wereld natuurlijk.
0
Relax
geplaatst: 18 oktober 2006, 17:38 uur
Misty44 schreef:
Ja cker, het debuutalbum van Typhoon lijkt me van eigen bodem een van de betere van dit jaar samen met Eigen Wereld natuurlijk.
`Ja cker, het debuutalbum van Typhoon lijkt me van eigen bodem een van de betere van dit jaar samen met Eigen Wereld natuurlijk.
Ik vind Typhoon niet zo goed.. hij rapt beetje zacht enzo, kan beter..
Jiggy Djé daarentegen heeft een top album gedropt in NL.
0
geplaatst: 18 oktober 2006, 18:00 uur
ik ben erg beniewd naar The Doctor's Advocate van The Game. kijken hoeveel platinm het zal worden haha.
en Jay-Z ben ik ook wel benieuwd nar
0
geplaatst: 18 oktober 2006, 18:24 uur
The Doctor's Advocate gaat floppen (qua kwaliteit), let op mijn woorden. Verkopen zal die heus wel ja.
0
geplaatst: 18 oktober 2006, 20:12 uur
ja, The game en P Diddy daar ben ik ook wel benieuwd naar.
The Game komt standaard met die dope shit! ik koop het album zonder eerst te luisteren.
The Game komt standaard met die dope shit! ik koop het album zonder eerst te luisteren.
0
geplaatst: 18 oktober 2006, 20:27 uur
Flakes schreef:
ik ben erg beniewd naar The Doctor's Advocate van The Game. kijken hoeveel platinm het zal worden haha.
Dit is wat The Game over de bijna gelijktijdige release met Jay-Z vindt (volgens www.sohh.com):
With The Doctor's Advocate set to drop less than a month from now, The Game is advising competitors to push their albums back, even Jay-Z.
"As far as my release date, November 14th, and Jay dropping on the 21st, he should move his album away, because this album ... like Jay is a legend, we all love Jay and respect Jay but it's that out of retirement album," Game told SOHH.com. "It's the are we gonna get the old Michael Jordan back or are gonna get that Mike that played for the Wizards so everyone's is gonna wait to see what he's gonna do --- but I know what I got."
0
geplaatst: 18 oktober 2006, 22:08 uur
Ik hoop dat MF DOOM zijn album nog released voor het einde van 2006. Hij is er sowieso wel goed in zijn albums nog net 'in de lijstjes van recesenten' te krijgen.
Maar hij zou toch iets met Ghostface doen?
0
geplaatst: 19 oktober 2006, 10:08 uur
levenvergeten schreef:
Ik hoop dat MF DOOM zijn album nog released voor het einde van 2006. Hij is er sowieso wel goed in zijn albums nog net 'in de lijstjes van recesenten' te krijgen.
Ja inderdaad, en nog een Madvillain als het goed is

Misschien weet Jordy of Dielie er meer van...
0
Pauper
geplaatst: 19 oktober 2006, 12:24 uur
MJ_DA_MAN schreef:
The Doctor's Advocate gaat floppen (qua kwaliteit), let op mijn woorden. Verkopen zal die heus wel ja.
Vind die single One Blood weinig voorstellen, plus de man loopt de hele tijd over Dre te rappen terwijl die in geen enkele vorm te bekennen is op het album. Volgens mij is hij nog verliefd, maar liefde komt van twee kanten! Dus ja.. heb weinig vertrouwen in, The Game vind ik eigenlijk pas tof toen hij het opnam tegen G-Unit, dat hij zich afzette tegen zo'n 90% van de HipHop scene door die 300 Bars te spitten. Maar ben bang voor een kwalitatief slecht album
0
geplaatst: 19 oktober 2006, 12:49 uur
satéprikker schreef:
The Game komt standaard met die dope shit!
The Game komt standaard met die dope shit!
MJ_DA_MAN schreef:
Hij heeft dan ook al zoveel albums uitgebracht.
Hij heeft dan ook al zoveel albums uitgebracht.
Haha... Hard

0
Pauper
geplaatst: 2 november 2006, 01:32 uur
http://www.nalden.net/audio/nas_hiphopisdead.mp3 < Hip-hop is dead single
0
geplaatst: 2 november 2006, 01:48 uur
Iron Butterfly's In-A-Gadda-Da-Vida!
(En natuurlijk weer eens een snufje Apache van de Incredible Bongo Band.) Heb op zijn zacht gezegd wel eens betere singles van Nas gehoord...
0
Pauper
geplaatst: 2 november 2006, 09:51 uur
psychonaatje schreef:
(En natuurlijk weer eens een snufje Apache van de Incredible Bongo Band.) Heb op zijn zacht gezegd wel eens betere singles van Nas gehoord...
(quote)
(En natuurlijk weer eens een snufje Apache van de Incredible Bongo Band.) Heb op zijn zacht gezegd wel eens betere singles van Nas gehoord......en die single op de Def Jam website vond ik ook al niet spectaculair, zonde
0
geplaatst: 2 november 2006, 10:58 uur
Nou, de muziek is wel goed (wat nogal logisch is, want In-A-Gadda-Da-Vida is gewoon een goed nummer), maar het had iets minder opzichtig gesampled mogen worden. En ik vind zijn lyrics hier niet echt interessant. Maar dit wordt dus niet de single?
0
Pauper
geplaatst: 2 november 2006, 11:03 uur
psychonaatje schreef:
Nou, de muziek is wel goed (wat nogal logisch is, want In-A-Gadda-Da-Vida is gewoon een goed nummer), maar het had iets minder opzichtig gesampled mogen worden. En ik vind zijn lyrics hier niet echt interessant. Maar dit wordt dus niet de single?
gewoon de titeltrack van het album, misschien wel de eerste single, ik heb geen idee
vind beetje flauw dat hij ook de sample uit Thiefs Theme gebruikt
0
geplaatst: 2 november 2006, 11:32 uur
Die rockbegeleiding is dus In-A-Gadda-Da-Vida. Hij heeft In-A-Gadda-Da-Vida dus al gebruikt (alleen dan langzamer)!
Nou ja, zeg, dat is wel erg ongeinspireerd.
0
Pauper
geplaatst: 2 november 2006, 11:40 uur
psychonaatje schreef:
Die rockbegeleiding is dus In-A-Gadda-Da-Vida. Hij heeft In-A-Gadda-Da-Vida dus al gebruikt (alleen dan langzamer)!
Nou ja, zeg, dat is wel erg ongeinspireerd.
(quote)
Nou ja, zeg, dat is wel erg ongeinspireerd.yessur, ik had moeten schrijven dat ik het jammer vond dat hij die sample ook al in de Thiefs Theme gebruikte, mijn faut!
0
geplaatst: 2 november 2006, 19:34 uur
Brian McKnight komt dit jaar nog met een nieuwe cd. Één van de R&B toppers dropt in december het album met de titel '10'
0
geplaatst: 3 november 2006, 11:38 uur
Ik heb niemand hier nog over de nieuwe van Bootcamp Click gehoord?
0
Pauper
geplaatst: 3 november 2006, 13:53 uur
Revo schreef:
Oke, kort maar krachtig, kut!
0
geplaatst: 3 november 2006, 20:32 uur
Update van nieuwe albums van 2006 die ik goed vind:
Ik vind Surreal & DJ Balance - Future Classic erg sterk. En Viosionaries - We are the Ones is ook dope.
Zion I & The Grouch klinkt ook goed, maar na een paar keer horen gaat de productie al een beetje vervelen.
Wade Waters - Dark Water is ook de moeite waard, maar die kan ik nog niet echt goed beoordelen. Nog vaker luisteren.
Ik vind Surreal & DJ Balance - Future Classic erg sterk. En Viosionaries - We are the Ones is ook dope.
Zion I & The Grouch klinkt ook goed, maar na een paar keer horen gaat de productie al een beetje vervelen.
Wade Waters - Dark Water is ook de moeite waard, maar die kan ik nog niet echt goed beoordelen. Nog vaker luisteren.
0
geplaatst: 3 november 2006, 22:25 uur
Hier wil ik eigenlijk aan toevoegen de albums die me echt tegen zijn gevallen dit jaar.
Mobb Deep - Blood Money
Sunspot Jonz - Back In Black (godzijdank een voorproefje)
Young Dro - Best Thang Smokin' (wat een rukalbum, en nog 2 x 5 stemmen)
Verder viel Get That Paper van Do Or Die mij reuze mee, had echt een slecht album verwacht uit de south..
Mobb Deep - Blood Money
Sunspot Jonz - Back In Black (godzijdank een voorproefje)
Young Dro - Best Thang Smokin' (wat een rukalbum, en nog 2 x 5 stemmen)
Verder viel Get That Paper van Do Or Die mij reuze mee, had echt een slecht album verwacht uit de south..
0
geplaatst: 6 november 2006, 08:53 uur
Pauper schreef:
Vind die single One Blood weinig voorstellen, plus de man loopt de hele tijd over Dre te rappen terwijl die in geen enkele vorm te bekennen is op het album. Volgens mij is hij nog verliefd, maar liefde komt van twee kanten! Dus ja.. heb weinig vertrouwen in, The Game vind ik eigenlijk pas tof toen hij het opnam tegen G-Unit, dat hij zich afzette tegen zo'n 90% van de HipHop scene door die 300 Bars te spitten. Maar ben bang voor een kwalitatief slecht album
(quote)
Het heet dan ook niet voor niets Doctors Advocate, het is een eerbetoon... Ik zou iemand die mij miljonair maakt ook wel dankbaar zijn.
0
geplaatst: 6 november 2006, 13:39 uur
Misty44 schreef:
Het heet dan ook niet voor niets Doctors Advocate, het is een eerbetoon... Ik zou iemand die mij miljonair maakt ook wel dankbaar zijn.
Toch ben ik erg blij dat Biggie nooit een Puffy's Advocate heeft gedropt...
* denotes required fields.