MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Albums 2006

zoeken in:
Verkeerde topic?

Mad EP is toch een beetje hip-hop .

Volgens mij juiste topic, verkeerde forum. Neem aan dat Goodfella hier via de updates pagina is geraakt. Heb me er ook al een paar keer in vergist

Een beetje wel ja. Mothboy en Bong-Ra misschien ook. Dälek doorgaans wel maar in een remix van Larvae durf ik er niets over te zeggen. Ik ben hier ook wel geinteresseerd in alleen hoe het zit met de andere mensen in deze draad...

Haha, heb inderdaad totaal niet gelet op het genre.

Wel jammer dat ik dan weer helemaal tot hier ben gekomen en niks mag zeggen over een aankomende release van Keef Baker op Ad Noiseam. Volgende keer beter!

Achja, we won't kick your ass

Cath schreef:
De eerste single van The Streets wordt 'When You Wasn't Famous', op 27-03 wordt tie uitgebracht.

Heb 'm net op StuBru gehoord (waarmee ze toch weer een beetje veel krediet bij me opbouwen). Fok, wat is 'ie weer fijn! Commentaar van de DJ Christophe Lambrecht: "Het is alleen de hele groten gegeven om telkens met iets nieuws te komen." En zo is het maar net. Hoewel ik 'm niet heel erg vernieuwend vond ofzo, maar wel heel erg lekker. En ook de tekst is weer echt typisch Skinner:

When you're a famous boy, it gets really easy to get girls
It's all so easy you get a bit spoilt
So when you try to pull a girl who is also famous too
It feels just like when you wasn't famous

Overigens: hier is te clip te zien.

whoo, dat klinkt goed!
En die clip is ook grappig.

Btw, ik las ergens dat Mike Skinner was opgepakt omdat hij midden op een dansvloer betrapt was op het snuiven van coke.. die gekke engelsen ook

Verheug me eigenlijk wel op 'Blood Money' van Mobb Deep.
Heb al 3 nummers gehoord: Horror Flick, The Infamous en Put 'Em In Their Place.
De laatste wordt de eerste single, maar er is ook al een video van The Infamous.
De Alchemist-beat van The infamous is echt geweldig en Prodigy en Havoc doen hun ding weer.

'When you wasn't famous' is inderdaad echt een geweldig nummer. De eerste keer dat ik hem hoorde vond ik het niet echt speciaal maar de productie is super.

nou ik vind de eerste 3 nieuwe mobb deep nummers zwaar tegevallen, al1 the Imfamous (orginele clip trouwens, NOT) vind ik nog wel gaan, maarja die is ook geproduceerd door alchemist.
Het is iig nix meer van de oude mobb deep, maarja ze hadden geld nodig en zijn in het commerciele bootje gestapt, daarom verwacht ik ook gewoon een Gunit album met de stemmen van prodigy en havoc

Eind Juni komt de nieuwe cd van Obie Trice : Second Round's On Me,
de eerste single is er echter al.

Voor de liefhebber:

http://boss.streamos.com/wmedia/interscope...nitch-clean.asx

Relax
Dank, ik ga nu lekker wachten op dat album van Obie
Cheers vond ik zeker mooi, hij heeft goede flow bij nummers waar een flow niet zo makkelijk te halen is.

Relax schreef:
Het kan raar klinken maar Detox van Dr. Dre is al te downloaden..

mijn broertje heeft um idd ook al thuis liggen... een paar maanden ofzo... heb er wel ff naar geluisterd. Productie is aardig.......heb niet echt een mening

Bubba Sparxxx - The Charm
Xzibit - (title TBA)
Nas - The Lost Tapes 2
Pharoahe Monch - (title TBA)
MF Doom & Count Bass D as Count Paper - (title TBA)
MF Doom as Viktor Vaughn - VV3
Joe Scudda - Open For Business
Jurassic 5 - (title TBA)
Jean Grae & 9th Wonder - The Phoenix
Dead Prez - Hood
9th Wonder - Mr. Dream Merchant Vol. 2
Mos Def - The Undeniable Free, Original Black Now
The Streets - The Hardest Way To Make an Easy Living
Common - Finding Forever
Talib Kweli - (title TBA)
Akrobatik - (title TBA)
Madvillain - Madvillainy II
Nas - Nasdaq: Dow Jones
Kanye West - Graduation
Roots, The - Game Theory

Dit wordt weer een vet jaar zeg!!!!

ik kijk vooral uit naar

- Ghostface
- alles van MF Doom (het album met Ghost, Madvillain 2, ...)
- Roots
- Mr. Lif
- Pharoahe Monch (album schijnt er toch echt aan te komen nu)

Vizzle schreef:

mijn broertje heeft um idd ook al thuis liggen... een paar maanden ofzo... heb er wel ff naar geluisterd. Productie is aardig.......heb niet echt een mening

Lijkt me toch redelijk sterk.
Dre heeft een week of 2 geleden aangegeven dat hij er binnenkort aan gaat beginnen.
Waarschijnlijk heb je een mixtape, hij heeft 2 mixtapes gemaakt geloof ik die 'Dretox' en 'Detox .... nog wat' heten.

Relax
Omg ik wil Graduation ook van Kanye West.
En die 2 albums van Nas.. gaat ie weer beginnen met zijn domme tracks ?

The Lost Tapes 2 (ik verwacht hier dus echt 2% van).
Nasdaq: Dow Jones... waarom nou weer zulke namen ?
Laag niveau .. ik zou niet zeggen dat Illmatic van hem zou komen.

Op Kanye West zit ik nou niet echt te wachten. Als zijn albums puur instrumentaal waren had ik het wel oke gevonden maar het feit dat hij zelf zegt dat hij niet kan rappen zeg toch wel genoeg.
Hij is dan wel zo arrogant om te zeggen dat als hij de skills had van Eminem, Nas, 50 of Jay-Z dat hij dan veruit de beste zou zijn.

Relax schreef:

The Lost Tapes 2 (ik verwacht hier dus echt 2% van).
Nasdaq: Dow Jones... waarom nou weer zulke namen ?
Laag niveau .. ik zou niet zeggen dat Illmatic van hem zou komen.

Over Nas; okay van Lost Tapes hoef je wellicht niet veel te verwachten. Maar een aantal van zijn unreleased tracks zijn toch altijd wel leuk voor de liefhebber van Nas.
Ben verder wel benieuwd naar z'n upcoming album

Ik hoorde zojuist The Charm van Bubba Sparxxx..... als hier iemand hoge verwachtingen van heeft........ zou ik zeggen dat je ze per direct in de prullenbak kan gooien. Na Deliverance is The Charm een regelrechte tegenvaller..... matige productie en slechte gast-optredens waaronder bijv. The Ying Yang Twins ( wie zit daar nou op te w88 ? ) Staan een paar aardige nummers op maar de plaat haalt het bij lange na niet het niveau van zn voorganger. Ik durf zelfs te stellen dat de plaat minder is dan het debuut van Bubba.....

Jammer.... had er best hoge verwachtingen van

Relax
Conway Twitty schreef:
Op Kanye West zit ik nou niet echt te wachten. Als zijn albums puur instrumentaal waren had ik het wel oke gevonden maar het feit dat hij zelf zegt dat hij niet kan rappen zeg toch wel genoeg.
Hij is dan wel zo arrogant om te zeggen dat als hij de skills had van Eminem, Nas, 50 of Jay-Z dat hij dan veruit de beste zou zijn.

Verschil moet er zijn zeg ik dan

Ik vind hem zelf helemaal niks maar voor geintresseerden

http://www.zshare.net/download/02-ghostface_killah-kilo_feat-_raekwon-ekek-mp3.html

gelekt nummer van Fishcale

Eindelijk, de video van Mobb Deep - Put Em In Their Place is te bekijken op het web. Het nummer viel redelijk tegen, maar de clip, onorgineel onderwerp, maar niet slecht, maakt redelijk veel goed: http://gunitworld.com/?page=video_mobb_deep_put_them_in_their_place

(legale link)

Ik verwacht eerlijk gezegd niet veel van het album, als de nummers rond dit niveau zitten. Ik hoop dat The Alchemist het album kan redden.

Relax
Detox, dat album dat je kan downloaden.
Is niet Dretox of een Remix album, het album heet officieel "Look Out for Detox".
Het is een Prelude album...
2 mix nummers, dan heeft hij zichzelf toegevoegd bij Coming from where im from van het nummer van The Game.
Productie klinkt anders en zwakker vergeleken bij 2001 en 1992..
Als Detox echt uitkomt en het deze niveau heeft dan zeg ik dag dag Dr. Dre.

Zou Immortal Technique dit jaar ook niet een album droppen?

Of zit ik er heel veel naast???

nee deze zomer komt The Middle Passage uit.
Tenzij Bush weer iets doms doet dan gaat het wat langer duren.

Weet er al iemand iets van de nieuwe Postmen/Postman ????

Nee, je wordt er wel mee doodgegooid op MTV, en volgende week zondag komt tie in Brand New Live dus ik denk dat ze het dan wel noemen.

Conway Twitty schreef:
nee deze zomer komt The Middle Passage uit.
Tenzij Bush weer iets doms doet dan gaat het wat langer duren.

Hahaha

Vizzle schreef:
Weet er al iemand iets van de nieuwe Postmen/Postman ????

Hij was laatst bij Rayman is Laat. Leuk nummer vond ik het. Het bekende recept: rap met reggae.

ja idd.....Maar op de een of andere manier toch vernieuwend..... vraag me niet waarom ofzo? het klonk erg goed vond ik....

Gast
geplaatst: vandaag om 13:10 uur

geplaatst: vandaag om 13:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.