Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 23 juli 2009, 16:01 uur
0
geplaatst: 23 juli 2009, 18:46 uur
Algerino, een rapper uit mijn hometown.
Verder hebben we niet echt iets anders hier in BoZ..
0
TrailerTrash
geplaatst: 26 juli 2009, 16:11 uur
Pooiertje schreef:
Emooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Emooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Wtf is daar nou emo aan? Is gewoon een hoop dope rappers uit Detroit die samen een crew vormen en hun gezicht toevallig als wicked clowns verven. Verder is het gewoon die vette Horrorshit die ze kicken , snap helemaal niet wat daar "emo" aan is, velen gebruiken die term veel te vlug tegenwoordig.
0
geplaatst: 26 juli 2009, 17:52 uur
Goed liedje! Ik moet dringend wat Twiztid checken.
Als je dit emo noemt ben je niet goed wijs. Ze schilderen gewoon hun gezichten. Jullie hebben alledrie Madvillain in jullie top 10. Ik vind een masker opzetten hetzelfde als je gezicht schilderen.
Als je dit emo noemt ben je niet goed wijs. Ze schilderen gewoon hun gezichten. Jullie hebben alledrie Madvillain in jullie top 10. Ik vind een masker opzetten hetzelfde als je gezicht schilderen.
0
geplaatst: 26 juli 2009, 18:02 uur
Ik wil alleen Cali uit de tent lokken
. Heb de track zelf nog niet gecheckt.
Edit: Nu wel: wat zijn ze vreselijk slecht
. Maar volgens mij vinden ze zichzelf heel wat, de enge jongens met hun clownsgezicht.
. Heb de track zelf nog niet gecheckt.Edit: Nu wel: wat zijn ze vreselijk slecht
. Maar volgens mij vinden ze zichzelf heel wat, de enge jongens met hun clownsgezicht.
0
geplaatst: 26 juli 2009, 18:09 uur
Ik vind het geschminkt anders wat afstotelijker en aanstootgevend.
0
geplaatst: 26 juli 2009, 18:27 uur
Ik vind MF Doom ook niks, wat volgens mij qua image te vergelijken valt met ICP en Dark Lotus (gezicht verbergen). Maar ik sta hem toch niet af te zeiken omdat ik zijn muziek kut vind.
Reageer gewon op dit filmpje door te zeggen dat je het niets vind in plaats van hen emo te noemen, en dit zinnetje was ook niet nodig.
Reageer gewon op dit filmpje door te zeggen dat je het niets vind in plaats van hen emo te noemen, en dit zinnetje was ook niet nodig.
Maar volgens mij vinden ze zichzelf heel wat, de enge jongens met hun clownsgezicht.
0
geplaatst: 26 juli 2009, 18:48 uur
Jorge-E schreef:
Ik heb echt nog nooit een emo met een masker gezien, maarja misschien dragen belgische emo's wel een masker

0
geplaatst: 26 juli 2009, 19:07 uur
Pooiertje schreef:
Ik heb echt nog nooit een emo met een masker gezien, maarja misschien dragen belgische emo's wel een masker
(quote)
Leg eens uit waarom je hen emo's vindt aub.
Ik vind je gezicht schilderen niet meer of minder emo dan een masker opzetten. Ik vind niks emo aan de 2.
0
geplaatst: 26 juli 2009, 19:29 uur
Haha het was niet echt heel serieus bedoeld maar ik vond ze nogal emo omdat ze geschminkt waren 

0
geplaatst: 26 juli 2009, 23:16 uur
Hebben jullie echt niets beters te doen dan de favo MC's/groepen van mij en TrailerTrash af te zeiken?
Reageer gewoon niet als je het kut vindt. Bekijk het filmpje niet als je denkt dat je het kut gaat vinden.
Reageer gewoon niet als je het kut vindt. Bekijk het filmpje niet als je denkt dat je het kut gaat vinden.
0
geplaatst: 27 juli 2009, 08:44 uur
Jorge-E, ik kraak helemaal niks af van jou want ik heb het niet eens gezien, ik lok gewoon CaliLove uit de tent.
0
raffael77
geplaatst: 27 juli 2009, 21:56 uur
Daar ben je goed in maar het lijkt wel de next generation ICP.
Daarnaast is het refrein erg wack en klinkt het limb biskitz achtig en dat is zowiezo wack.
Voor de rest is de tekst aardig maar dat is ook alles.
Wat een haters hier zeg. Jammer dat er altijd op forums te veel schaapjes zijn die de eerste moeten volgen.
Daarnaast is het refrein erg wack en klinkt het limb biskitz achtig en dat is zowiezo wack.
Voor de rest is de tekst aardig maar dat is ook alles.
Wat een haters hier zeg. Jammer dat er altijd op forums te veel schaapjes zijn die de eerste moeten volgen.
0
geplaatst: 27 juli 2009, 22:30 uur
Geweldig idee, je image stelen van de wackste rappers allertijden.
0
geplaatst: 27 juli 2009, 23:58 uur
GarnalenPeller schreef:
Ze stelen hun image niet, ze zijn er deel van.
En heeft hier iemand nou ooit zonder vooroordelen naar ICP gebluisterd?
0
geplaatst: 28 juli 2009, 00:10 uur
raffael77 schreef:
Waar heb je het over?
Enne Jorge-E, gebluisterd?

0
geplaatst: 28 juli 2009, 00:14 uur
Vele zullen dit al gezien hebben, maar toch wel grappig:
Westcoast rapper The Game bij datingshow 'Change Of Heart':
Westcoast rapper The Game bij datingshow 'Change Of Heart':
0
geplaatst: 28 juli 2009, 00:41 uur
Jorge-E schreef:
(quote)
Ikke wel
.Ik vond die Circus achtige samples enzo altijd wel vet en origineel
.Ik denk wel dat de rappers beter in worstelen zijn dan in rappen
. Maar ach het is soms best vermakelijk.
0
geplaatst: 28 juli 2009, 09:31 uur
Stapler schreef:
Ikke wel
.
Ik vond die Circus achtige samples enzo altijd wel vet en origineel
.
Ik denk wel dat de rappers beter in worstelen zijn dan in rappen
.
Maar ach het is soms best vermakelijk.
(quote)
Ikke wel
.Ik vond die Circus achtige samples enzo altijd wel vet en origineel
.Ik denk wel dat de rappers beter in worstelen zijn dan in rappen
. Maar ach het is soms best vermakelijk.

Pooiertje schreef:
Waar heb je het over?
(quote)
Waar heb je het over?
Ja
* denotes required fields.