MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
Wij willen Hef TV .

Stapler schreef:
Ja Pimp B, gebluisterd.
Bevers weten.

Bevers

RedLightCityBoy
Kill_illuminati schreef:
Hemp TV
(embed)

Ziek! Waarom was ik daar niet bij.
Had niks gehoord over dat hun naar Nederland zouden komen...

Kurupt met z'n droge kop

Je moet die met Black Thought ( en The Roots) zien en de aflevering Redman.

raffael77
Hier een dope clip van Heavy D & The Boyz. Het is een nummer dat overigens nergens op 1 van zijn albums staat. Dat is ook het rare omdat het juist zo'n lekker nummer is.

Ik heb geen idee of jullie het kennen maar check het ff

raffael77
Oja Flavor Flav doet ook nog mee

Jay-Z's I Declare War Concert, 2005
Hier maken Nas en Jay-Z hun beef weer goed zegmaar.
Erg mooi filmpje. Vooral als Nas' samen met Jay-Z gaat rappen.
Ik hou niet van Jay-Z maar ik vind dit toch wel erg vet.

Origineel is het niet, maar het blijft wel leuk: parodies op 'ringtone-rap'.

Eat that watermelon!

@JLjuju: Die ken ik dat is een erg tof filmpje.

@Chrisseh: Ik vind het totaal niet grappig.

Oja die kende ik al, die is best stoer ja

RedLightCityBoy
Dope hoor.

Ill

Method Man & Redman live in de Melkweg dit jaar..
Ik was er zelf bij, was een dope show. Voor meer beelden van die avond kan je bij hetzelfde youtube-account terecht.

Weet iemand trouwens hoe de intro heet die ze doen?

ManMonster
Ik had het nummer nog nooit gehoord, ik dacht ik deel het ff:
Cage - The Muppet Show

LesaneCrooks

Improvision
GZA en Killah Priest ergens vorig jaar. Ik was erbij. De sfeer in het publiek was heel vet, GZA zelf deed het rustig aan.

Frostyx

Briljant

|Joël|

Videomixje die ik afgelopen nacht heb gemaakt.
Waar hij oorspronkelijk Mowgli wil redden, is het verhaal in deze video dat de panter de muziek wil laten stoppen. Ik hoop dat het een beetje overkomt.

Het grappige is dat sommige beelden die ik achter elkaar heb gezet oorspronkelijk totaal niet in die volgorde staan en ze toch naadloos op elkaar aan lijken te sluiten.

Verder heb ik de kleuren bewerkt, steeds Mowgli (het mensenkind) eruit gehaald en toch geprobeerd een soort (nieuwe) verhaallijn in de video te laten staan / aan te brengen. En dat alles als het even meezit precies op de maat van de muziek.

Als je mijn video via YouTube bezoekt is deze overigens een stuk mooier want ik heb 'm in volledig scherm 720p geüpload, dat is dus zonder zwarte balken.

Frostyx schreef:
(embed)
Briljant

Kijk Broeder Ali shinen dan

|Joël| schreef:
(embed)

Videomixje die ik afgelopen nacht heb gemaakt.
Waar hij oorspronkelijk Mowgli wil redden, is het verhaal in deze video dat de panter de muziek wil laten stoppen. Ik hoop dat het een beetje overkomt.

Het grappige is dat sommige beelden die ik achter elkaar heb gezet oorspronkelijk totaal niet in die volgorde staan en ze toch naadloos op elkaar aan lijken te sluiten.

Verder heb ik de kleuren bewerkt, steeds Mowgli (het mensenkind) eruit gehaald en toch geprobeerd een soort (nieuwe) verhaallijn in de video te laten staan / aan te brengen. En dat alles als het even meezit precies op de maat van de muziek.

Als je mijn video via YouTube bezoekt is deze overigens een stuk mooier want ik heb 'm in volledig scherm 720p geüpload, dat is dus zonder zwarte balken.

Mooi gedaan, heb er met erg veel plezier naar gekeken. Wat je wilt bereiken, komt redelijk goed over. Mowgli is trouwens heel even te zien.

Frostyx

Fidelodelientje

Toch wel heel vet (het filmpje).

Ill
Is idd vet gedaan.

Briljante video. Ik herken alle covers.

Zeker wel stoer ja .

RedLightCityBoy
zeer matigjes.

Dope nummer.
"When life gave me lemons, I squeezed lemonade"

Improvision
Amp Fiddler bij de opname van de track Nakuenda voor het album Hotel Impala van Baloji.

Fat Joe - Hey Joe (nieuw)

Gast
geplaatst: vandaag om 12:51 uur

geplaatst: vandaag om 12:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.