Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juli 2009, 21:28 uur
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 30 juli 2009, 20:32 uur
Ziek! Waarom was ik daar niet bij.
Had niks gehoord over dat hun naar Nederland zouden komen...

0
geplaatst: 30 juli 2009, 21:06 uur
Kurupt met z'n droge kop 
Je moet die met Black Thought ( en The Roots) zien en de aflevering Redman.

Je moet die met Black Thought ( en The Roots) zien en de aflevering Redman.
0
raffael77
geplaatst: 1 augustus 2009, 09:05 uur
Hier een dope clip van Heavy D & The Boyz. Het is een nummer dat overigens nergens op 1 van zijn albums staat. Dat is ook het rare omdat het juist zo'n lekker nummer is.
Ik heb geen idee of jullie het kennen maar check het ff
Ik heb geen idee of jullie het kennen maar check het ff
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 23:51 uur
Jay-Z's I Declare War Concert, 2005
Hier maken Nas en Jay-Z hun beef weer goed zegmaar.
Erg mooi filmpje. Vooral als Nas' samen met Jay-Z gaat rappen.
Ik hou niet van Jay-Z maar ik vind dit toch wel erg vet.
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 08:38 uur
Origineel is het niet, maar het blijft wel leuk: parodies op 'ringtone-rap'.
Eat that watermelon!
Eat that watermelon!
0
geplaatst: 6 augustus 2009, 17:45 uur
@JLjuju: Die ken ik dat is een erg tof filmpje. 
@Chrisseh: Ik vind het totaal niet grappig.

@Chrisseh: Ik vind het totaal niet grappig.

0
geplaatst: 10 augustus 2009, 23:06 uur
Method Man & Redman live in de Melkweg dit jaar..
Ik was er zelf bij, was een dope show. Voor meer beelden van die avond kan je bij hetzelfde youtube-account terecht.
Weet iemand trouwens hoe de intro heet die ze doen?

0
ManMonster
geplaatst: 20 augustus 2009, 14:23 uur
Ik had het nummer nog nooit gehoord, ik dacht ik deel het ff:
Cage - The Muppet Show
Cage - The Muppet Show
0
Improvision
geplaatst: 21 augustus 2009, 01:06 uur
GZA en Killah Priest ergens vorig jaar. Ik was erbij. De sfeer in het publiek was heel vet, GZA zelf deed het rustig aan. 

0
|Joël|
geplaatst: 29 augustus 2009, 16:58 uur
Videomixje die ik afgelopen nacht heb gemaakt.
Waar hij oorspronkelijk Mowgli wil redden, is het verhaal in deze video dat de panter de muziek wil laten stoppen. Ik hoop dat het een beetje overkomt.
Het grappige is dat sommige beelden die ik achter elkaar heb gezet oorspronkelijk totaal niet in die volgorde staan en ze toch naadloos op elkaar aan lijken te sluiten.
Verder heb ik de kleuren bewerkt, steeds Mowgli (het mensenkind) eruit gehaald en toch geprobeerd een soort (nieuwe) verhaallijn in de video te laten staan / aan te brengen. En dat alles als het even meezit precies op de maat van de muziek.
Als je mijn video via YouTube bezoekt is deze overigens een stuk mooier want ik heb 'm in volledig scherm 720p geüpload, dat is dus zonder zwarte balken.
0
geplaatst: 29 augustus 2009, 17:15 uur
0
geplaatst: 29 augustus 2009, 19:13 uur
|Joël| schreef:
(embed)
Waar hij oorspronkelijk Mowgli wil redden, is het verhaal in deze video dat de panter de muziek wil laten stoppen. Ik hoop dat het een beetje overkomt.
Het grappige is dat sommige beelden die ik achter elkaar heb gezet oorspronkelijk totaal niet in die volgorde staan en ze toch naadloos op elkaar aan lijken te sluiten.
Verder heb ik de kleuren bewerkt, steeds Mowgli (het mensenkind) eruit gehaald en toch geprobeerd een soort (nieuwe) verhaallijn in de video te laten staan / aan te brengen. En dat alles als het even meezit precies op de maat van de muziek.
Als je mijn video via YouTube bezoekt is deze overigens een stuk mooier want ik heb 'm in volledig scherm 720p geüpload, dat is dus zonder zwarte balken.
(embed)
Mooi gedaan, heb er met erg veel plezier naar gekeken. Wat je wilt bereiken, komt redelijk goed over. Mowgli is trouwens heel even te zien.
0
geplaatst: 4 september 2009, 23:31 uur
Dope nummer.
"When life gave me lemons, I squeezed lemonade"
0
Improvision
geplaatst: 5 september 2009, 20:19 uur
Amp Fiddler bij de opname van de track Nakuenda voor het album Hotel Impala van Baloji.
* denotes required fields.