Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 9 oktober 2009, 17:44 uur
Weetniet of iemand hem al gepost had, maar ik vind het wel een dikke videoclip.
0
Social_Mask
geplaatst: 11 oktober 2009, 17:00 uur
Ben geen fan van Doom, maar dit vond ik toch best grappig en zeker ook erg leuk voor de liefhebbers van Doom en Mos Def.

0
geplaatst: 11 oktober 2009, 17:40 uur
Masta Ace & Ed O.G. vind ik zowel op gebied van video als tekst uitermate geslaagd, maar wat wil je ook met deze 2 ondergewaardeerde veteranen? 

0
geplaatst: 11 oktober 2009, 20:43 uur
Social_Mask schreef:
Ben geen fan van Doom, maar dit vond ik toch best grappig en zeker ook erg leuk voor de liefhebbers van Doom en Mos Def.
(embed)
(embed)
Er is nu ook een deel 2 Meatgrinder lyrics met DOOM erbij. Een samenwerking zou mooi zijn

(DOOM is flink afgevallen, hij heeft geen dikke pens meer).
0
geplaatst: 11 oktober 2009, 21:21 uur
FunkyMonk schreef:
(embed)
(embed)
Zeker wel tof ja
.
0
geplaatst: 13 oktober 2009, 08:37 uur
Osiris Apis schreef:
Er is nu ook een deel 2 Meatgrinder lyrics met DOOM erbij. Een samenwerking zou mooi zijn
(embed)

(embed)
Dikke kans dat dat hiermee te maken heeft:
Kill_illuminati schreef:
Talib Kweli Tweets About New Track With Doom, Kanye & Madlib | Hip Hop News > HipHopDX.com
²
Talib Kweli Tweets About New Track With Doom, Kanye & Madlib | Hip Hop News > HipHopDX.com
²
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 13 oktober 2009, 20:29 uur
Op het concept van dit nummer na vind ik het best goed. (klinken)
0
geplaatst: 14 oktober 2009, 13:24 uur
0
geplaatst: 14 oktober 2009, 13:28 uur
Dit vind ik te ver gaan. Maar daar is Necro niet vies van en zal hij ook niet wakker van liggen.
0
geplaatst: 14 oktober 2009, 13:41 uur
Wat een smakeloze clip van Necro, dan heb ik niet eens meer de behoefte om ook nog maar een keer naar zijn muziek te luisteren.
0
ManMonster
geplaatst: 14 oktober 2009, 15:31 uur
Deel 1 nooit gezien? http://www.miloop.se/film_view.aspx?movie=15195
Als je "The Human Traffic King" (Wite Slavery part 2) al smakeloos vindt zou ik er niet op klikken
Als je "The Human Traffic King" (Wite Slavery part 2) al smakeloos vindt zou ik er niet op klikken

0
geplaatst: 14 oktober 2009, 17:37 uur
Kleine Jay bekend van Kleine Jay & Cartes uit de Nederlandse hiphopscene, met een oud nummer in het Engels. 'I Gotta Do' werd een grote hit in Polen.

0
geplaatst: 14 oktober 2009, 17:45 uur
Ik waardeer dat overdreven seksisme van Necro altijd wel enigsinds; bedankt voor de video CaliLove.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 14 oktober 2009, 20:01 uur
je hoeft niet altijd te zeggen wie die user was hoor, nu weten we het wel. hij doet tot nu toe ook niet echt veel fouts.
0
geplaatst: 14 oktober 2009, 20:21 uur
RedLightCityBoy schreef:
je hoeft niet altijd te zeggen wie die user was hoor.
Jawel, punt.je hoeft niet altijd te zeggen wie die user was hoor.
0
AirMaxJohnny
geplaatst: 17 oktober 2009, 00:46 uur
Om misverstanden te vermijden, ik ben geen voorstander van dit soort video's en vind deze video niet echt "vet"....
Gelukkig is het allemaal maar acting, maar spijtig genoeg is dit voor sommige vrouwen een realiteit en ook al laat ie het door z'n Hardcore attitude niet uitschijnen, ik denk dat Necro door het zo schockerend te laten zien het ook afkeurt....
Geef mij maar een Who's Your Daddy Part 2 video die vond ik wél vet

0
geplaatst: 17 oktober 2009, 12:01 uur
AirMaxJohnny schreef:
Gelukkig, we maakten ons al zorgen.(quote)
Om misverstanden te vermijden, ik ben geen voorstander van dit soort video's en vind deze video niet echt "vet"...
0
geplaatst: 17 oktober 2009, 12:04 uur
Zo'n clip van Del the Funky Homosapien vind ik dan wel weer erg goed gelukt. Het is niet heel bijzonder wat je ziet, maar het straalt wel een fijne sfeer uit. Een type clip waar ik graag naar mag kijken.
Ook die van Kev Brown is goed gelukt.
Ook die van Kev Brown is goed gelukt.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 17 oktober 2009, 16:22 uur
Dit is mijn favoriete nummer uit 2009, werkelijk briljant:
0
geplaatst: 17 oktober 2009, 17:41 uur
Ja, die kende ik al een tijdje, van NoCanDo's 'The Patient EP'. Check vooral ook The Man Who Served The World van dezelfde EP, harde beat en dito lyrics.
Hard nummer inderdaad.
Hard nummer inderdaad.
* denotes required fields.