MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
Maxmus
Killah Priest - The 7 Crowns of God.
Van het album '' Elizabeth ''

RedLightCityBoy
Chrisseh schreef:
Ja, die kende ik al een tijdje, van NoCanDo's 'The Patient EP'. Check vooral ook The Man Who Served The World van dezelfde EP, harde beat en dito lyrics.

Hard nummer inderdaad.

mooi dat jij het ook kan waarderen. ik ken die EP ook al, dat nummer is zeker hard.
Voor als je 't nog niet wist: Nocando - The Patient EP (2009)

Kos

.

Mathefackin' oen. .

http://mc-martin.hyves.nl/ .

Haha, net op MSN heb ik MC Martin al besproken met wat mede users. Wij vinden hem allemaal een hele grote held, die minimaal net zo goed is als Doc John (eigenlijk nog wel wat beter zelfs). Het Leven is een toptrack, zelf vind ik de track MC Martin nog wat beter.

Social_Mask
0:15

Waar komen al die malloten nou vandaan !

MC Martin

Zoontje van Wildchild. Hij is pas 4.

Valt hij ook op kleine kinderen?

Maar serieus hij heeft skills.

Lol, gewoon te grappig! Biggie Hitler. Nu weten we door wie Christopher Wallace is geinspireerd.

Wat is er overigens met MC Martin gebeurd? ik kan de video niet meer zien!

edit: ik heb hem al weer gevonden. Ik zie echt een opkomst van veel nieuwe talenten als Doc John en MC Martin! Geweldig! Ga zo door jongens!!Nederland zet zich zo op de map!!

Harco

Moet gewoon weer even naar boven gehaald worden.

RedLightCityBoy
WORD! dat is dus een nummer waar je me wakker voor kunt maken!
Alchemist op de beat, Jada met zijn zigzagje.

ManMonster

listen I ain't gonna play no more, beat a faggot till he ain't fuckin' gay no more

ManMonster schreef:
listen I ain't gonna play no more, beat a faggot till he ain't fuckin' gay no more

Wat is er grappig aan homohaat?

Normaals niks, behalve als Vinnie Paz losgaat. Moet je niet helemaal letterlijk nemen bij hem.

MJ_DA_MAN schreef:
Normaals niks, behalve als Vinnie Paz losgaat. Moet je niet helemaal letterlijk nemen bij hem.

Is hij een cabaretier dan? Ik hecht in ieder geval veel teveel belang aan vrijzinnigheid om dit ooit grappig te kunnen vinden.

Die eerste zin is bij mij persoonlijk het geval, met dat tweede wil ik niet zeggen dat je het grappig moet vinden maar slechts hoe geloofwaardig je het moet vinden.

Is hij een cabaretier dan?

Je moet hem zien als een soort Sean Price, maar dan geweldadiger.

|Joël|

ManMonster
Sjaakspeare schreef:
(quote)

Wat is er grappig aan homohaat?

Ik vind dat grappig, mag dat? Politieke correctheid zorgt ervoor dat mensen tegen niks meer kunnen! Doet me denken aan dit filmpje:

Ben jij ook zo iemand die denkt dat mensen schapen zijn die niet voor zichzelf kunnen denken of wil je dat ze zo worden?

Ik vind New Kids on the Block (serie) leuk

Wat een combinatie... Mos Def, Black Thought, en, jawel: Eminem.
En ze gaan hard.

Kill_illuminati schreef:
Classic

(embed)
What ? Een B.I.G.-nummer dat ik niet ken?

Chrisseh schreef:
Wat een combinatie... Mos Def, Black Thought, en, jawel: Eminem.
En ze gaan hard.

(embed)
Ongelofelijk hoog niveau . 10+

Kos
Kill_illuminati schreef:
Classic

(embed)

Nice. Nooit eerder gezien.

Kos
ManMonster schreef:
(quote)

Ik vind dat grappig, mag dat? Politieke correctheid zorgt ervoor dat mensen tegen niks meer kunnen! Doet me denken aan dit filmpje: (embed)
Ben jij ook zo iemand die denkt dat mensen schapen zijn die niet voor zichzelf kunnen denken of wil je dat ze zo worden?

Wat een kneusjes.

Eminem rapt echt raar. Zijn lyrics en flow zijn hard enzo, maar hij beweegt zo maf. Alsof hij nog aan de drugs zit, of hij zit gewoon flink te stressen. Wel een top sessie trouwens, maar die van Joe Budden vond ik harder.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:14 uur

geplaatst: vandaag om 21:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.