Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
Maxmus
geplaatst: 17 oktober 2009, 17:53 uur
Killah Priest - The 7 Crowns of God.
Van het album '' Elizabeth ''
Van het album '' Elizabeth ''
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 17 oktober 2009, 17:58 uur
Chrisseh schreef:
Ja, die kende ik al een tijdje, van NoCanDo's 'The Patient EP'. Check vooral ook The Man Who Served The World van dezelfde EP, harde beat en dito lyrics.
Hard nummer inderdaad.
Ja, die kende ik al een tijdje, van NoCanDo's 'The Patient EP'. Check vooral ook The Man Who Served The World van dezelfde EP, harde beat en dito lyrics.
Hard nummer inderdaad.
mooi dat jij het ook kan waarderen. ik ken die EP ook al, dat nummer is zeker hard.

Voor als je 't nog niet wist: Nocando - The Patient EP (2009)
0
geplaatst: 21 oktober 2009, 16:40 uur
Haha, net op MSN heb ik MC Martin al besproken met wat mede users. Wij vinden hem allemaal een hele grote held, die minimaal net zo goed is als Doc John (eigenlijk nog wel wat beter zelfs). Het Leven is een toptrack, zelf vind ik de track MC Martin nog wat beter.
0
geplaatst: 21 oktober 2009, 17:35 uur
Valt hij ook op kleine kinderen?
Maar serieus hij heeft skills.
Maar serieus hij heeft skills.

0
geplaatst: 26 oktober 2009, 22:53 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(embed)
(embed)
Lol, gewoon te grappig! Biggie Hitler. Nu weten we door wie Christopher Wallace is geinspireerd.

Wat is er overigens met MC Martin gebeurd? ik kan de video niet meer zien!

edit: ik heb hem al weer gevonden. Ik zie echt een opkomst van veel nieuwe talenten als Doc John en MC Martin! Geweldig! Ga zo door jongens!!Nederland zet zich zo op de map!!
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 28 oktober 2009, 22:41 uur
WORD! dat is dus een nummer waar je me wakker voor kunt maken!
Alchemist op de beat, Jada met zijn zigzagje.
Alchemist op de beat, Jada met zijn zigzagje.

0
ManMonster
geplaatst: 29 oktober 2009, 16:44 uur
listen I ain't gonna play no more, beat a faggot till he ain't fuckin' gay no more

0
geplaatst: 29 oktober 2009, 20:30 uur
ManMonster schreef:
listen I ain't gonna play no more, beat a faggot till he ain't fuckin' gay no more
Wat is er grappig aan homohaat?
0
geplaatst: 29 oktober 2009, 20:37 uur
Normaals niks, behalve als Vinnie Paz losgaat. Moet je niet helemaal letterlijk nemen bij hem.
0
geplaatst: 29 oktober 2009, 20:52 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Normaals niks, behalve als Vinnie Paz losgaat. Moet je niet helemaal letterlijk nemen bij hem.
Is hij een cabaretier dan? Ik hecht in ieder geval veel teveel belang aan vrijzinnigheid om dit ooit grappig te kunnen vinden.
0
geplaatst: 29 oktober 2009, 20:56 uur
Die eerste zin is bij mij persoonlijk het geval, met dat tweede wil ik niet zeggen dat je het grappig moet vinden maar slechts hoe geloofwaardig je het moet vinden.
0
geplaatst: 29 oktober 2009, 21:56 uur
Is hij een cabaretier dan?
Je moet hem zien als een soort Sean Price, maar dan geweldadiger.
0
ManMonster
geplaatst: 30 oktober 2009, 10:06 uur
Sjaakspeare schreef:
(quote)
Ik vind dat grappig, mag dat? Politieke correctheid zorgt ervoor dat mensen tegen niks meer kunnen! Doet me denken aan dit filmpje:
Ben jij ook zo iemand die denkt dat mensen schapen zijn die niet voor zichzelf kunnen denken of wil je dat ze zo worden?
0
geplaatst: 30 oktober 2009, 15:25 uur
Wat een combinatie... Mos Def, Black Thought, en, jawel: Eminem.
En ze gaan hard.
En ze gaan hard.
0
geplaatst: 30 oktober 2009, 15:37 uur
Chrisseh schreef:
Wat een combinatie... Mos Def, Black Thought, en, jawel: Eminem.
En ze gaan hard.
(embed)
Ongelofelijk hoog niveau Wat een combinatie... Mos Def, Black Thought, en, jawel: Eminem.
En ze gaan hard.
(embed)
. 10+
0
geplaatst: 30 oktober 2009, 15:47 uur
0
geplaatst: 30 oktober 2009, 15:49 uur
ManMonster schreef:
Ik vind dat grappig, mag dat? Politieke correctheid zorgt ervoor dat mensen tegen niks meer kunnen! Doet me denken aan dit filmpje: (embed)
Ben jij ook zo iemand die denkt dat mensen schapen zijn die niet voor zichzelf kunnen denken of wil je dat ze zo worden?
(quote)
Ik vind dat grappig, mag dat? Politieke correctheid zorgt ervoor dat mensen tegen niks meer kunnen! Doet me denken aan dit filmpje: (embed)
Wat een kneusjes.
0
geplaatst: 31 oktober 2009, 01:30 uur
Eminem rapt echt raar. Zijn lyrics en flow zijn hard enzo, maar hij beweegt zo maf. Alsof hij nog aan de drugs zit, of hij zit gewoon flink te stressen. Wel een top sessie trouwens, maar die van Joe Budden vond ik harder.
* denotes required fields.