MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
MJ_DA_MAN schreef:
Dus je kiest er op een dag voor om homo te zijn?
Je kiest er wel min of meer voor om er aan toe te geven, maar dat is weer een ander verhaal.

ManMonster schreef:
Dat homosexualiteit aangeboren of genetisch bepaald zou zijn... Als het effectief zo is, lijkt me dat makkelijk te bewijzen. Volgens mij is dat een theorie (in theorie kan het, maar in de praktijk is het nog niet bewezen) maar aangezien de meesten van jullie er zo van overtuigd zijn zal dat wel ergens op gebaseerd zijn denk ik dan...

Bestaat jou gedrag alleen uit keuzes en genetische bepaling dan? Zit je soms opgesloten in een kelder? Er bestaat natuurlijk geen homo-gen.

Normaal is gewoon "de norm" en dat is in de meeste gevallen heteroseksualiteit. Ik zeg ook (volgens mij Sjaak ook) dat homoseksualiteit dus niet normaal is, maar ik maak hier wel de kanttekening bij dat mensen hier niet voor kiezen en het dus ook belachelijk is om te verbieden of te bestraffen.
Nog iets, iets waar een wezen (dit geval een mens) niet voor kiest is nog niet meteen een ziekte of aandoening. Jij kiest er toch ook niet voor om als jongen geboren te worden?
Goede reply.

Verder is de verdere discussie 'hoe' iemand homoseksueel is geworden nogal moeilijk aangezien ik ervan uitga dat we allemaal leken zijn op het gebied van genetica etc. Dit is het nature/nurture-debat; oftewel; aangeboren of 'aangeleerd'. Indien het laatste betekent dat natuurlijk alsnog niet dat het een 'keuze' is. Het is allemaal wat moeilijker dan men het hier doet voorkomen, de wereld is niet zwart wit!

Dankje! en gelukkig is mijn wereld ook in kleur .

Kill_illuminati schreef:
Biggie, Redman en Busta Rhymes hadden de beste verses.

Pooiertje schreef:
(quote)

Watch!

ManMonster
Stapler schreef:
Normaal is gewoon "de norm" en dat is in de meeste gevallen heteroseksualiteit. Ik zeg ook (volgens mij Sjaak ook) dat homoseksualiteit dus niet normaal is, maar ik maak hier wel de kanttekening bij dat mensen hier niet voor kiezen en het dus ook belachelijk is om te verbieden of te bestraffen.
Nog iets, iets waar een wezen (dit geval een mens) niet voor kiest is nog niet meteen een ziekte of aandoening. Jij kiest er toch ook niet voor om als jongen geboren te worden?

Normaal is dan een slecht gekozen woord, het maakt me namelijk geen zak uit wat de norm erover is, al waren er meer homo's dan hetero's ik zou het nog steeds niet normaal vinden en wie heeft er iets gezegd over verbieden of bestraffen?
ManMonster schreef:
Dat is een keuze hoor, geen ziekte ofzo...

Het is niet omdat ik zeg dat het een keuze is en geen ziekte, dat alles wat geen keuze is plots een ziekte is... Gelukkig is jou wereld in kleur hé...
En nee, ik heb er niet voor gekozen een jongen te zijn, ik kies echter wel waar in mijn lul in steek!

Chrisseh schreef:
Verder is de verdere discussie 'hoe' iemand homoseksueel is geworden nogal moeilijk aangezien ik ervan uitga dat we allemaal leken zijn op het gebied van genetica etc. Dit is het nature/nurture-debat; oftewel; aangeboren of 'aangeleerd'. Indien het laatste betekent dat natuurlijk alsnog niet dat het een 'keuze' is. Het is allemaal wat moeilijker dan men het hier doet voorkomen, de wereld is niet zwart wit!

Ik zit duidelijk in het nurture kamp. Ik zeg ook helemaal niet dat homosexualiteit sowieso een keuze is (ik ben niet alwetend), dat is gewoon mijn standpunt. Het is trouwens duidelijk dat de meesten hier politieke correctheid een warm hart toedragen. Ik zie echter niet in waarom ik mening zou moeten verbloemen, ik dring ze niet op aan anderen (ik verdedig ze wel) en ik ben slechts één persoon, niet de wereld!

En om nu maar weer on-topic te gaan:

Wat een homo-nummer..

Jezus gadverdamme wtf bah blerk vies

Jullie kennen dit nog niet? Wonderlijk.
Ik vond deze altijd wel grappig:

Harco

Dit is toch wel de bekendste, lijkt mij.

Ik ken die gasten wel, ik zat alleen ManMonster te stangen. En nee, héél grappig kan ik het niet vinden, vooral ook omdat ik vrij weinig met Noord-Amerikaanse kakker humor heb.

Gikkels - Doofpot

Erg sterk nummer en goede clip.
Gikkels word nog wel aardig bekend en Teemong is lekker bezig met zijn clips.
Ik ben van beide wel fan .

P-DawG
Dope clip van Teemong, het nummer van Gikkels zelf is ook wel nice.

RedLightCityBoy
Mensen check dit please vanaf 3:05

She swallowed it! She took the whole lake..

Altijd al een kutnummer gevonden. En wat een zelfrespect hebben die vrouwen Eerlijk waar dan vraag je er ook om. (vul zelf maar in wat)

Wel mooie tieten though

RedLightCityBoy
Ik hou wel van dat nummer. lekker haten voor 1 keer. daarna weer lief zijn, dat wel.

AirMaxJohnny
Teveel slappe hangtieten in dat filmpje maar de tieten van 4:56 , 4:59 en 5:35 zijn wél lekker.... Wel lekkere pussy en clitoris die opeens tevoorschijnt komt op 4:39....

Harco
Wie gaat er nou vingerend in het publiek staan?

...en dat zijn nog niet eens genoeg 's.

Harco
Weet niet of deze hier ooit al eens gepost is, maar goed:

That don't sound too good, Bill Murray!

Prachtig hoe ze Murray steeds bij z'n gehele naam noemen.

Die video van Coffee & Cigarettes is best grappig. Ik zie dat daar een hele film van is, ook met Iggy Pop en Tom Waits.

De kwaliteit is beetje beroerd, maar ik vind het een leuk nummer:

Check die gast die uit het riool komt.

Harco
Ja, klopt, maar dat fragment met Iggy Pop en Tom Waits is zo'n beetje de minste van de hele film.

Ik citeer:

Olaf K schreef:
C&C blinkt uit door gemakzucht, met als dieptepunt de zeer exemplarische scene met Iggy Pop en Tom Waits. Zet twee charismatische mensen met een halfbakken idee in een diner en de magie ontstaat vanzelf wel, dat moet het idee geweest zijn. Ergerlijke arrogantie. En wat gaat Iggy nat.

Ik lees deze discussie vanaf 31 oktober en lees de reacties van Sjaakspeare op Man monster. Het grappige is dat ik op mijn werk aan het kijken ben en door de beveiliging op het netwerk geen plaatjes zie. Het begint ergens over homohaat en eindigt met hangtieten? Hilarisch zonder plaatjes!

RedLightCityBoy
Hier is die fenomenale youtube rapper weer:

Harco

RedLightCityBoy
Skateboarders grind, i grind to, that's why you catch me in DC shoes.

Eyes lower than my GPA
wat
Hij heeft wel gevoel voor humor.

Harco
INTERIOR CROCODILE ALLIGATOR
I DRIVE A CHEVROLET MOVIE THEATER

Wat?

INTERIOR CROCODILE ALLIGATOR
I DRIVE A CHEVROLET MOVIE THEATER

Die zin is echt zo'n YouTube hit geworden. Check.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:48 uur

geplaatst: vandaag om 00:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.