Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
Harco
geplaatst: 28 november 2009, 17:22 uur
Van Rob's Hyves:
Waarom is Fashawn niet zo'n baas op zijn album?
Waarom is Fashawn niet zo'n baas op zijn album?
0
geplaatst: 28 november 2009, 17:48 uur
Dan ben jij wel een van de weinige die dat vind geloof ik. Fashawn is juist erg sterk op het album, wel weer heel anders, dus het kan inderdaad je stijl niet zijn en dat is denk ik meer het geval bij jou.
0
|Joël|
geplaatst: 1 december 2009, 19:50 uur
Mijn favoriete nummer van dit jaar:
Ik vind het zó lekker dat de instrumental nog 2 minuten doorloopt.
Echt een heerlijk relaxed nummer.
Ik vind het zó lekker dat de instrumental nog 2 minuten doorloopt.
Echt een heerlijk relaxed nummer.

0
Harco
geplaatst: 4 december 2009, 20:00 uur
[embed]http://www.youtube.com/watch?v=jlcXutgYxeIP[embed]
Dat shirt, die Mob Figaz-achtergrond... báás!
Dat shirt, die Mob Figaz-achtergrond... báás!

0
geplaatst: 8 december 2009, 09:49 uur
clip is van Teemong,
schiet je een clip voor fresku en dan sta je opeens met Heltah Skeltah op de set.

0
geplaatst: 8 december 2009, 20:11 uur
tovast schreef:
(embed)clip is van Teemong,
schiet je een clip voor fresku en dan sta je opeens met Heltah Skeltah op de set.
Wel een dik nummer, alleen jammer dat Sean Price niets doet, behalve stoer doen in die clip.(embed)clip is van Teemong,
0
Harco
geplaatst: 8 december 2009, 20:20 uur
Ik vind het wel een van Rock's minste refreinen in tijden.
0
geplaatst: 9 december 2009, 12:26 uur
Harco schreef:
Idd, erg slecht refrein.
Wel dope nummer verder.
0
raffael77
geplaatst: 16 december 2009, 23:54 uur
gewoon standaard mixen en dan ook nog met een virtual dj progje erbij lol.
0
Harco
geplaatst: 18 december 2009, 23:40 uur
Backpackers zijn nu officieel het zieligste volk op internet. "Oh nee, waarom komt deze bagger uit op ONS label?"

0
geplaatst: 19 december 2009, 00:52 uur
Harco schreef:
Backpackers zijn nu officieel het zieligste volk op internet.
Ahw, shit Backpackers zijn nu officieel het zieligste volk op internet.

0
geplaatst: 19 december 2009, 08:45 uur
Pfieuw 
Aan de ene kant zou het mij niet zoveel boeien op welk label Freeway z'n album dropt, maar aan de andere kant kan ik wel een beetje de 'ophef' door de 'fans' van Rhymesayers begrijpen. Eerlijk is eerlijk, Freeway is een ander soort hip-hop. Het zou ook gek zijn om Aesop Rock een album op Duck Down (even wat extremen grijpen om mijn punt duidelijk maken) te laten droppen.
Maar voor de rest maakt het mij bar weinig uit, Rhymesayers is natuurlijk een fantastisch label.
Voor de rest; harde track wel, maar een heel album is niet voor mij bestemd

Aan de ene kant zou het mij niet zoveel boeien op welk label Freeway z'n album dropt, maar aan de andere kant kan ik wel een beetje de 'ophef' door de 'fans' van Rhymesayers begrijpen. Eerlijk is eerlijk, Freeway is een ander soort hip-hop. Het zou ook gek zijn om Aesop Rock een album op Duck Down (even wat extremen grijpen om mijn punt duidelijk maken) te laten droppen.
Maar voor de rest maakt het mij bar weinig uit, Rhymesayers is natuurlijk een fantastisch label.
Voor de rest; harde track wel, maar een heel album is niet voor mij bestemd

0
raffael77
geplaatst: 19 december 2009, 09:58 uur
Freeway sucks en dat deed hij al aan zijn begin carriere , althans als we over carriere spreken. Het zogenaamde gevallen vriendje van bent ova Jay-Z.
Over dit soort gasten heb ik niets goeds te zeggen.
Over dit soort gasten heb ik niets goeds te zeggen.
0
geplaatst: 19 december 2009, 11:02 uur
Ja Harco wie ging er piepen toen Slug een gastbijdrage rapte op een Duck Down album? Heb het nummer van Freeway nog niet aangeklikt om het te beluisteren maar ik vind hem een prima rapper, die combinatie met Jake One moet gewoon een voldoende opleveren.
0
Harco
geplaatst: 19 december 2009, 11:31 uur
Lieve Rob, dat was een gastbijdrage op een album. Zou Atmosphere bij Duck Down tekenen en een plaat uitbrengen, dan zou het me niks uitmaken. Dat kun je gewoon links laten liggen; een gastbijdrage niet.
Overigens juich ik diversiteit bij een label alleen maar toe. Zo is bv. Sage Francis - A Healthy Distrust uitgekomen onder Epitaph, een punklabel en datzelfde geldt voor DangerDoom - The Mouse and the Mask. Kidz in the Hall zitten tegenwoordig ook bij Duck Down, terwijl hun stijl compleet afwijkt van BCC. Daar hoor je me toch niet over?
Mensen moeten gewoon eens wat meer open staan voor andere dingen. Je hoeft het niet dope te vinden, maar ga alsjeblieft niet huilen omdat er iets anders dan Atmosphere of Brother Ali op je heilige labeltje uitkomt. Het verandert toch niks aan de muziek die Slug e.d. maken?
Overigens juich ik diversiteit bij een label alleen maar toe. Zo is bv. Sage Francis - A Healthy Distrust uitgekomen onder Epitaph, een punklabel en datzelfde geldt voor DangerDoom - The Mouse and the Mask. Kidz in the Hall zitten tegenwoordig ook bij Duck Down, terwijl hun stijl compleet afwijkt van BCC. Daar hoor je me toch niet over?
Mensen moeten gewoon eens wat meer open staan voor andere dingen. Je hoeft het niet dope te vinden, maar ga alsjeblieft niet huilen omdat er iets anders dan Atmosphere of Brother Ali op je heilige labeltje uitkomt. Het verandert toch niks aan de muziek die Slug e.d. maken?
* denotes required fields.