Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 19 december 2009, 11:39 uur
Maar je kunt toch geen mening vormen over een groep mensen door een comment te lezen op yputube (youtube!
)? Overigens begrijpt die jongen het principe van het rhymesayers label niet. Het is een vriendenlabel en Freeway is goed bevriend met Jake One en Brother Ali dus was de stap naar rhymesayers snel gemaakt.
Overigens vind ik dit niet zijn beste nummer, de beat is wel dope maar zijn flow mist wat kracht en tempo.
)? Overigens begrijpt die jongen het principe van het rhymesayers label niet. Het is een vriendenlabel en Freeway is goed bevriend met Jake One en Brother Ali dus was de stap naar rhymesayers snel gemaakt.Overigens vind ik dit niet zijn beste nummer, de beat is wel dope maar zijn flow mist wat kracht en tempo.
0
Harco
geplaatst: 19 december 2009, 11:45 uur
Op heel veel sites waar ik kwam had je dat soort lui. Daarom kom ik er ook niet meer. Maar Lil' Wayne-fans op RapGodfathers of RealRapTalk zijn precies hetzelfde, hoor.
Hiphopfans op internet zijn gewoon kut, en op MuMe beginnen er ook steeds meer mensen mee. En nee, Rob en Chrisseh, jullie zijn het niet. Zelfs Raffael niet, maar Raf is anders... en een báás.
Laat anderen gewoon in zijn/haar waarde en houd je bek gewoon verder. Dan doe ik dat ook.
Hiphopfans op internet zijn gewoon kut, en op MuMe beginnen er ook steeds meer mensen mee. En nee, Rob en Chrisseh, jullie zijn het niet. Zelfs Raffael niet, maar Raf is anders... en een báás.
Laat anderen gewoon in zijn/haar waarde en houd je bek gewoon verder. Dan doe ik dat ook.

0
geplaatst: 19 december 2009, 11:49 uur
Inderdaad, daarnaast scoor ik maar een 6 op de backpackschaal van 1 tot 10.
Ik ben het met je eens dat er veel belachelijke mensen op het internet rond loopt, ik doe met je mee en laat ze in hun waarde.
Ik ben het met je eens dat er veel belachelijke mensen op het internet rond loopt, ik doe met je mee en laat ze in hun waarde.

0
Mb.
geplaatst: 19 december 2009, 12:54 uur
Even om die eeuwige 'backpack' discussie voorbij te gaan, vind ik het maar een matig nummer. De productie is lekker zoals ik het van Jake One gewend ben, maar Freeway komt erg matig - vooral tekstueel valt het tegen. En dan doel ik niet eens op het onderwerp.
0
geplaatst: 21 december 2009, 21:09 uur
Harco schreef:
hahaha, a typical response from a rhymesayersfanboy. go cry about it, just like your favourite rapper. you know, slug.
If you can't beat them... toch Harco?

De commenters op youtube zijn sowieso het laagst haalbare qua argumentatie, snap niet dat je tijd neemt daarop te reageren. Nu begrijp ik wel waarom je e-backpackers zo haat.
0
Harco
geplaatst: 21 december 2009, 22:06 uur
Daarom staat er ook "Dan doe ik dat ook."
Actie -> reactie. De actie zal wat dat betreft echter nooit bij mij vandaan komen.
Het zijn ook niet backpackers in het algemeen die ik haat; het zijn die jongens met hun stoere "mijn muzieksmaak is beter dan die van jou en dat moet ik laten zien ook"-mannetjes waar ik een hekel aan heb.
Actie -> reactie. De actie zal wat dat betreft echter nooit bij mij vandaan komen.Het zijn ook niet backpackers in het algemeen die ik haat; het zijn die jongens met hun stoere "mijn muzieksmaak is beter dan die van jou en dat moet ik laten zien ook"-mannetjes waar ik een hekel aan heb.
0
geplaatst: 21 december 2009, 23:37 uur
GarnalenPeller schreef:
De commenters op youtube zijn sowieso het laagst haalbare qua argumentatie, snap niet dat je tijd neemt daarop te reageren. Nu begrijp ik wel waarom je e-backpackers zo haat.

Bij HiphopDx is het nog veel erger. Trouwens Rock fans zijn net zo erg. Probeer namelijk vooral geen kritiek te geven op Nirvana.

0
Harco
geplaatst: 21 december 2009, 23:49 uur
Nah Right » Video: Sean Price Interview w/ Puna.nl - nahright.com
En met wie gaat 'ie samenwerken op Mic Tyson? Juist, met Alchemist en Sid Roams.
Ik dacht er heel toevallig deze week nog aan en dacht van: nee, dat gaat toch niet gebeuren. En wat vertelt 'ie hier doodleuk? Alchemist en Sid Roams. 
En waarom is dat Random Axe project nog niet uit? Black Milk wilde z'n computer opschonen, heeft 'ie alle vocals van Price per ongeluk gewist.
April/mei moet 'ie nu uitkomen.
Een beknopte samenvatting van mijn kant!
En met wie gaat 'ie samenwerken op Mic Tyson? Juist, met Alchemist en Sid Roams.
Ik dacht er heel toevallig deze week nog aan en dacht van: nee, dat gaat toch niet gebeuren. En wat vertelt 'ie hier doodleuk? Alchemist en Sid Roams. 
En waarom is dat Random Axe project nog niet uit? Black Milk wilde z'n computer opschonen, heeft 'ie alle vocals van Price per ongeluk gewist.
April/mei moet 'ie nu uitkomen.Een beknopte samenvatting van mijn kant!
0
geplaatst: 22 december 2009, 01:41 uur
"The mother of ignorance is always pregnant, but at Sean Price's house the bitch had twins" 

0
P-DawG
geplaatst: 23 december 2009, 11:53 uur
Epic maar dit is nu al 5 keer geplaatst ofzo, no hatings.
0
geplaatst: 23 december 2009, 15:46 uur
Ze worden zo nu en dan van YouTube gekicked. Het filmpje dat ik had gepost is nu niet meer te bekijken, misschien dat je hem daarom hebt gemist. Maar het blijft hard.
0
Improvision
geplaatst: 23 december 2009, 16:58 uur
En bovendien heb ik ook niet zo veel zin om 59 pagina's van video's te doorbladeren om te kijken wat er al dan niet gepost is. 

0
geplaatst: 23 december 2009, 19:59 uur
het zijn ogs dit is og shit wat je niet kent, met die walkwound warlk wound is og geil en arghhh
2de artist is ook geil arghh 3de srtist is rauw ook geil en guns shit yeagghh stripes fuck yea
3de srtist is ook geil en en hond geil dus eckte geiile honden muziek met een story snoop dogg shit
0
geplaatst: 26 december 2009, 01:45 uur
Voor wie zich aangesproken voelt:
No offence maar dit topic is voor filmpjes en niet voor alleen een track.
Daar hebben we andere voor, toch bedankt voor het delen!
0
raffael77
geplaatst: 28 december 2009, 22:48 uur
Hier een leuke Interview met A.G. (Showbiz & A.G.)
Aan het eind spit hij ook nog ff een dope freestyle als vanouds.
0
|Joël|
geplaatst: 14 januari 2010, 20:33 uur
Keys N Krates - Live Re-Mixing 101
Reinventing The Remix:
Live, part 1:
Live, part 2:
Live, part 3:
Reinventing The Remix:
Live, part 1:
Live, part 2:
Live, part 3:
0
Harco
geplaatst: 14 januari 2010, 22:55 uur
Stapler schreef:
Filmpjes als in clips, of filmpjes als in interviews, etc? Kijk nog even de startpost na; dan zie je dat je fout zit als je dat tweede bedoelt.
0
Daily Operator
geplaatst: 14 januari 2010, 23:41 uur

Der Stapler bedoelt dat een gare video posten terwijl het puur om het track gaat is foutief met betrekking tot dit topique.
0
Relax
geplaatst: 14 januari 2010, 23:51 uur
Harco schreef:
(embed)
Backpackers zijn nu officieel het zieligste volk op internet. "Oh nee, waarom komt deze bagger uit op ONS label?"
(embed)
Backpackers zijn nu officieel het zieligste volk op internet. "Oh nee, waarom komt deze bagger uit op ONS label?"
Prachtige track, ik vind dit veel beter bij Freeway passen dan die populaire Roc-a-Fella type of beats.
Kan niet wachten op meer.
0
Daily Operator
geplaatst: 14 januari 2010, 23:55 uur
Yezzurrr kan niet wachten op Jake One zijn album
.
Ik hoop dat Freeway en Jake One meer samengaan werken, als Gang Starr, of Atmosphere
o wacht, dat gaan ze ook doen

.Ik hoop dat Freeway en Jake One meer samengaan werken, als Gang Starr, of Atmosphere

o wacht, dat gaan ze ook doen

* denotes required fields.