Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 29 januari 2010, 18:15 uur
Game schreef:
Ik heb het over de teksten en het rijmschema. Dat hij doodskop ringen draagt en witte contactlenzen heeft boeit mij geen reet.
(quote)
Ik heb het over de teksten en het rijmschema. Dat hij doodskop ringen draagt en witte contactlenzen heeft boeit mij geen reet.
De teksten vind ik niet erg indrukwekkend, maar wat betreft het rijmschema, en ook zeker het metrum, sluit ik me volledig bij je aan. Het sluit allemaal perfect, het is erg uitgebalanceerd. Daarnaast is het ook nog ontzettend gevarieerd. Hij rijmt steeds net anders, met net weer een andere intonatie en snelheid. Ik ben wel onder de indruk, hoewel het ook weer niet zo opzienbarend is als Del op 3030, wat in het verlengde precies dit gebied ligt.
0
geplaatst: 29 januari 2010, 18:25 uur
Inderdaad een black Eminem te noemen; qua rijmschema vrij vergelijkbaar en zijn flow is op momenten zelfs indentiek aan Em's gouwe oude flow. Geef die man een contract(je) en laat hem een album droppen zou ik zeggen.
0
geplaatst: 29 januari 2010, 19:01 uur
Iets of iemand imiteren - in dit geval Eminem - is voor sommige mensen helemaal niet moeilijk. Ik heb bij Hopsin het idee dat hij puur Eminem aan het nadoen is en daar heb ik geen respect voor. Origineel is het in ieder geval niet.
0
geplaatst: 29 januari 2010, 19:24 uur
Hij komt nou niet bepaald over alsof ie Em wil imiteren, en hij heeft bovendien veel te sterke lyrics om het puur een imitatie te noemen. Sowieso lijkt me dat geen enkele zwarte rapper op deze planeet Eminem op een serieuze manier wil imiteren.
0
geplaatst: 29 januari 2010, 21:03 uur
Het is inderdaad wel degelijk een sterke rapper, maar ik vind het toch wel jammer dat hij aan van die 'gimmick' contactlenzen doet. Geeft je toch het gevoel naar iemand te luisteren die ergens om bekend wil staan i.p.v. iemand die gewoon goede tracks wil maken. Voelt iets te 'fake' aan.
Hij heeft trouwens ook al een album uit.
0
geplaatst: 30 januari 2010, 01:43 uur
Ja, hij is getekend bij Ruthless (Eazy-E's label), vorig jaar is zijn album uitgekomen. Dit jaar komt er als het goed is weer een album uit
Hopsin - Gazing at the Moonlight (2009)
De witte contactlenzen staat voor een andere persoonlijkheid, hij wordt als het ware de rapper als hij ze in doet. Hij heeft ze inmiddels al ruim 4 jaar, dus ik denk niet dat hij dat doet om aandacht te krijgen. Gothic rappers lijken niet echt populairder te worden zo.
Hopsin - Gazing at the Moonlight (2009)
Chrisseh schreef:
Het is inderdaad wel degelijk een sterke rapper, maar ik vind het toch wel jammer dat hij aan van die 'gimmick' contactlenzen doet. Geeft je toch het gevoel naar iemand te luisteren die ergens om bekend wil staan i.p.v. iemand die gewoon goede tracks wil maken. Voelt iets te 'fake' aan.
De witte contactlenzen staat voor een andere persoonlijkheid, hij wordt als het ware de rapper als hij ze in doet. Hij heeft ze inmiddels al ruim 4 jaar, dus ik denk niet dat hij dat doet om aandacht te krijgen. Gothic rappers lijken niet echt populairder te worden zo.
0
geplaatst: 30 januari 2010, 22:51 uur
50 Cent had hem van het dak af moeten gooien. Eerst disst dat ventje hem en dan is hij vriendjes? Kan echt niet!
0
geplaatst: 30 januari 2010, 23:11 uur
Vind 50 cent hier wel droog.
Friday is the one day, he can't have hunderd ho's on him
Friday is the one day, he can't have hunderd ho's on him
0
geplaatst: 30 januari 2010, 23:26 uur
Game schreef:
50 Cent had hem van het dak af moeten gooien. Eerst disst dat ventje hem en dan is hij vriendjes? Kan echt niet!
Zeg dat maar tegen The Game

0
geplaatst: 30 januari 2010, 23:59 uur
Game, get real, als dat al dissen is
Dan is iedereen met een mening een MC Diss-rap.
Dan is iedereen met een mening een MC Diss-rap.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 22 februari 2010, 18:23 uur
Niet grappig, alleen heeel soms die Gino. Die Kamal is echt NIET fa2.
0
geplaatst: 24 februari 2010, 01:23 uur
Ah, dat nummer van Blaxtar, Zo Moeilijk en Hayzee valt wel even tegen. De beat is te hakkelend, waardoor met name de gasten van Zo Moeilijk niet tot hun recht komen. En Blaxtar klinkt of hij bij het inrappen van zijn teksten dat kauwgompje ook inhad. Erg jammer voor zo'n affiche.
Ook jammer dat Jiggy Djé tegenwoordig zo'n merk is. Lakse gast is het geworden. Gearriveerde bal. Ik ga maar Steach & Dobleye luisteren. Dat is tenminste nog vet. Man, ik heb echt behoefte aan een frisse wind.
En oh ja, jammer dat Murda Turk bestaat.
Ook jammer dat Jiggy Djé tegenwoordig zo'n merk is. Lakse gast is het geworden. Gearriveerde bal. Ik ga maar Steach & Dobleye luisteren. Dat is tenminste nog vet. Man, ik heb echt behoefte aan een frisse wind.
En oh ja, jammer dat Murda Turk bestaat.
0
geplaatst: 24 februari 2010, 23:24 uur
Redlight Boogie & Sean Price 
Beter dan die met dat refreintje van Rock.

Beter dan die met dat refreintje van Rock.
0
Harco
geplaatst: 24 februari 2010, 23:27 uur
Hahahaha, 50 Cent en Pruane2Forever. Wat een held is die 50 Cent, hahahaha.
* denotes required fields.