Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
Harco
geplaatst: 5 maart 2010, 20:24 uur
Sean P, call me Kimbo
On drugs, paranoid, who's lookin' through my window?
Kijk ook vanaf 1:53.

0
geplaatst: 6 maart 2010, 14:46 uur
Misschien wil hij het liever zelf plaatsen, maar skeit het staat op youtube en ik ben groupie
:
Big up Korhymes! En je ziet onze man Relax (Opin) ook nog op 2:54.
:Big up Korhymes! En je ziet onze man Relax (Opin) ook nog op 2:54.
0
geplaatst: 6 maart 2010, 14:56 uur
Harco schreef:
(embed)
Sean P, call me Kimbo
(embed)
Sean P, call me Kimbo

0
geplaatst: 6 maart 2010, 15:20 uur
Die Animalistic track van Korhymes klinkt best vet. Leuke sample (zit ook in Kneecaps van D-sisive) en een mooi geschoten clip!
0
raffael77
geplaatst: 6 maart 2010, 15:51 uur
Best leuke track maar Korhymes vocalen blijven fucked up. In het begin al en nu nog steeds.
0
geplaatst: 6 maart 2010, 15:56 uur
Mee eens. Korhymes is in principe een van de grootste talenten van dit land, maar ik kan eigenlijk niet meer naar hem luisteren, puur vanwege zijn stem/uitspraak/combi daarvan. Ik zou graag eens een track van hem horen in het Nederlands, maar dat heb ik al vaker gezegd.
0
Harco
geplaatst: 6 maart 2010, 17:40 uur
Professionele shit.
Korhymes z'n flow en stemgeluid heb ik altijd dope gevonden; hij hanteert echt zo'n laidback 90's boombapstijl. Je kan dan wel horen dat Engels niet zijn eerste taal is, maar ach, daar kan ik wel doorheen zien. Harleckinz is ook zo'n act waarbij je dat hoort (Korhymes' stem lijkt zelfs op één van de stemmen van die gasten).
Korhymes z'n flow en stemgeluid heb ik altijd dope gevonden; hij hanteert echt zo'n laidback 90's boombapstijl. Je kan dan wel horen dat Engels niet zijn eerste taal is, maar ach, daar kan ik wel doorheen zien. Harleckinz is ook zo'n act waarbij je dat hoort (Korhymes' stem lijkt zelfs op één van de stemmen van die gasten).
0
geplaatst: 6 maart 2010, 19:36 uur
Die 'haat' op zijn stem snap ik ook helemaal niet. Hij heeft mijn inziens echt een hele dope, aparte stem en zijn flow is wel on point. Qua beats zit het 9 van de 10 keer goed als ik een Korhymes track hoor. Slechts de uitspraak is niet je van het maar daar kijk ik net als harco doorheen. Bovendien is zijn uitspraak nog altijd redelijk.
0
geplaatst: 6 maart 2010, 19:52 uur
Die Animalistic-track klinkt geweldig inderdaad, ben het ook eens met Harco over Korhymes' stemgeluid.
0
geplaatst: 6 maart 2010, 20:04 uur
Thankss voor al jullie reacties peoples, de positieve en negatiefe (vooral positieve natuurlijk
)
het album Fauna zal binnen een paar dagen gratis te downloaden zijn, zodra de animalistic site is gelaunched. Deze track staat er ook op
)het album Fauna zal binnen een paar dagen gratis te downloaden zijn, zodra de animalistic site is gelaunched. Deze track staat er ook op

0
geplaatst: 6 maart 2010, 20:16 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Die 'haat' op zijn stem snap ik ook helemaal niet. Hij heeft mijn inziens echt een hele dope, aparte stem en zijn flow is wel on point. .
Die 'haat' op zijn stem snap ik ook helemaal niet. Hij heeft mijn inziens echt een hele dope, aparte stem en zijn flow is wel on point. .
Damn! Echt een hele lekkere track!
0
geplaatst: 6 maart 2010, 20:24 uur
Korhymes schreef:
het album Fauna zal binnen een paar dagen gratis te downloaden zijn, zodra de animalistic site is gelaunched. Deze track staat er ook op

0
geplaatst: 6 maart 2010, 21:01 uur
Korhymes schreef:
Thankss voor al jullie reacties peoples, de positieve en negatiefe (vooral positieve natuurlijk
)
)het album Fauna zal binnen een paar dagen gratis te downloaden zijn, zodra de animalistic site is gelaunched. Deze track staat er ook op
Wanneer ga je het land in voor optredens, kunnen we merchandise van je verwachten en mag ik een handtekening van je op mijn schoen?
Maar ik heb echt heel veel zin in Fauna, komt ook op MuMe neem ik aan? Moet wel een erg tof album worden! En als dat zo is zal ik aan Thomas en Souf van hiphopleeft.nl vragen of ik het mag recenseren.
0
P-DawG
geplaatst: 6 maart 2010, 21:44 uur
De beat van die Animalistic track is echt ziek! 
Ben het overigens wel eens met het commentaar op het stemgeluid/accent etc. van Korrhymes het maakt het bij vlagen ook een beetje slecht verstaanbaar. Althans, je moet wel erg goed je best doen om elk woord te verstaan, laat me het zo zeggen. Nevertheless een erg dope nummer.

Ben het overigens wel eens met het commentaar op het stemgeluid/accent etc. van Korrhymes het maakt het bij vlagen ook een beetje slecht verstaanbaar. Althans, je moet wel erg goed je best doen om elk woord te verstaan, laat me het zo zeggen. Nevertheless een erg dope nummer.

0
geplaatst: 7 maart 2010, 13:49 uur
GarnalenPeller schreef:
FUCKING HARD DUDE!
btw, Youtrag city?
FUCKING HARD DUDE!
btw, Youtrag city?
Bedoel je hoe ik het uitspreek ? Ik vind het een beetje raar om het in een engelstalige verse opeens op de nederlandse manier uit te spreken

Yesyes, ik heb alle beats gemaakt op het album dus het heeft dezelfde vibe als dit nummer, het is vooral jazzy boombap.
En haha r&p, ik ga met dit album proberen optredens te regelen. Korhymes action figures komen eraan. Uiteraard drop ik de link naar het album de dag dat het uit is
Ook zou het erg dope zijn als je het zou kunnen recenseren op hiphopleeft.nl, dat is erg goede reclame voor het album.
0
geplaatst: 7 maart 2010, 15:09 uur
Erg dope track en clip ziet er zeker professioneel uit. Alleen de website waarnaar wordt verwezen in de youtube beschrijving bestaat (nog) niet.
0
geplaatst: 15 maart 2010, 21:11 uur
Weet iemand hoe je je geuploade nummers op youtube terug kan fixen nadat ze zijn verwijderd, doordat Stones Throw het copyright infringement vond? 

0
geplaatst: 15 maart 2010, 21:17 uur
Opnieuw uploaden lijkt mij. Ze verwijderen het niet voor niets 

0
raffael77
geplaatst: 17 maart 2010, 23:39 uur
2 dope tracks. Big Up naar T.O. voor L'Trimm.
Ze zagen er voor famcee's goed uit want de meeste zijn ugly as hell
Ze zagen er voor famcee's goed uit want de meeste zijn ugly as hell
0
geplaatst: 27 maart 2010, 22:30 uur
Wat een vette beat. Die rapper is stukken minder, met zijn kortademige raps, maar zijn houding kan ik wel waarderen. De brag 'n boast is nog wel redelijk origineel namelijk.
0
geplaatst: 2 april 2010, 11:11 uur
Stapler schreef:
Misschien wil hij het liever zelf plaatsen, maar skeit het staat op youtube en ik ben groupie
:
(embed)
:(embed)
Wat een heerlijke beat! Ik vind dat ze allebei wel goed rappen!
0
geplaatst: 2 april 2010, 13:36 uur
Stapler schreef:
:
(embed)
:(embed)
.* denotes required fields.