Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juni 2010, 16:59 uur
Waaaaaaaaaaaauuuuuuww! For real?
Yes I'm for real Flavor Flav. xD
Hahah dat einde ook
.
Yes I'm for real Flavor Flav. xD
Hahah dat einde ook
.
0
geplaatst: 6 juli 2010, 14:14 uur
Leuk nummer, een beetje How to Make It in America-stijl (de clip), is het een soundtrack oid?
0
geplaatst: 13 juli 2010, 18:45 uur
Voor degenen die R.A. nep noemen, check voor de zekerheid nog even dit a.u.b.:
0
geplaatst: 18 juli 2010, 22:57 uur
Als reactie op deze zogenaamde 'freestyle' (of ''of the top'' hoe hij het zelf noemde) bij de Britse wankster Tim Westwood, bekend van Pimp My Ride UK:
0
raffael77
geplaatst: 19 juli 2010, 00:44 uur
Drake is echt om te janken zo slecht.
Juju wat een leuke parodie.
Juju wat een leuke parodie.
0
geplaatst: 2 augustus 2010, 20:55 uur
Best wel een bazentrack + clip inderdaad.
En ik haat rappers ook
.
En ik haat rappers ook
.
0
geplaatst: 3 augustus 2010, 00:17 uur
Ik rock that "I F*cking HATE rappers" Tshirt dat ik bij de CD kreeg constant, mensen om me heen begrijpen het niet haha 

0
geplaatst: 5 augustus 2010, 23:28 uur
P.O.W. schreef:
(embed)
(embed)
Dit kende ik nog niet. Ik houd heel erg veel van maatschappijkritiek (ik doe er doorlopend aan). Maar hiphop, en songteksten in het algemeen, vind ik er niet de beste plaats voor. Die zie ik liever gereserveerd voor kunstzinnige teksten. Ook al heb ik hier niets op tegen. Ik was het ook bijna de hele tijd eens met die gast, dus dat is niet al te verrassend. Muzikaal was het ook nog wel aardig. Al met al deed het me erg denken aan Dels Both Sides of the Brain. Maar misschien is dat alleen dit nummer.
Improvision schreef:
(embed)
(embed)
Dit is één van de meest verwarrende dingen die ik ooit gezien heb. Was dat serieus? Wat? Die pakjes, die belachelijke generaliseringen, die uit de lucht gegrepen zelfverzekerdheid en die onzinnige onverschrokkenheid... Supervaag.
Ik heb dat mens even opgezocht. Ze schijnt nu één van de bekendste hiphopdanschoreografen in de VS te zijn
Of nou ja, het is niet eens zo vreemd als je bedenkt dat ze eigenlijk heel weinig talent heeft, maar wel een ontiegelijke streber is. Geen gevoel en improvisatie, gewoon tellen!* denotes required fields.