Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 25 september 2010, 16:58 uur
Die zeppelin doet ook nog eens vriendje. Waar gaat het heen
.
.
0
geplaatst: 25 september 2010, 17:17 uur
Die zeppelin geeft dat geile wijf anders wel een zoen op de mond. Zo vriendje is dat niet.
0
geplaatst: 25 september 2010, 17:31 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Die zeppelin geeft dat geile wijf anders wel een zoen op de mond. Zo vriendje is dat niet.
Je hebt niet goed naar de tekst geluisterd
.
0
geplaatst: 25 september 2010, 17:48 uur
Misschien niet goed geluisterd, maar ik heb de beelden aandachtig bestudeerd! 

0
geplaatst: 26 september 2010, 22:02 uur
XD Drake die Lil Wayne nadoet.
En Jimmy Kimmel powned Lil Wayne
En Jimmy Kimmel powned Lil Wayne

0
geplaatst: 30 september 2010, 00:22 uur
Whuuut! Anders rappen die lui even half Nederland van de kaart wat bij Rotjoch langs kwam
. Gruwelijk beats ook
!
. Gruwelijk beats ook
!
0
geplaatst: 30 september 2010, 00:33 uur
Zegt ook meer over half Nederland. Klinkt wel goed hoor, raps zijn degelijk, beats bovengemiddeld.
0
geplaatst: 30 september 2010, 09:31 uur
Wordt het, ondanks dat ik 101 Barz bij vlagen nog steeds zie als een soort circus, niet tijd om er een apart topic voor te openen?
0
geplaatst: 30 september 2010, 13:42 uur
Moesten jullie geïnteresseerd zijn is meer muziek van deze jongens, dan kan je hun cd's gratis downloaden op hun site
:
http://eigenmakelij.be/
Ze staan ook al op Musicmeter: http://www.musicmeter.nl/label/Eigen+Makelij
:http://eigenmakelij.be/
Ze staan ook al op Musicmeter: http://www.musicmeter.nl/label/Eigen+Makelij
0
geplaatst: 1 oktober 2010, 16:03 uur
MJ_DA_MAN schreef:
ondanks dat ik 101 Barz bij vlagen nog steeds zie als een soort circus
ondanks dat ik 101 Barz bij vlagen nog steeds zie als een soort circus
Met Rotjoch als clown.

0
geplaatst: 1 oktober 2010, 16:29 uur
Het zijn daar bijna allemaal clowns, die studio is gewoon een oude VW Kever, kijken hoeveel clowns er in passen.
Weet niet of ik em al had gepost maar deze vid is de waarheid:
"Nobody's the new someone, different's the new same"
Weet niet of ik em al had gepost maar deze vid is de waarheid:
"Nobody's the new someone, different's the new same"
0
geplaatst: 1 oktober 2010, 18:59 uur
Leuke video, leuk lied, leuk album!
Linda Gold was trouwens z'n Engels lerares.
Linda Gold was trouwens z'n Engels lerares.
0
geplaatst: 5 oktober 2010, 02:42 uur
Die 101 Barz-sessie van 2000 Watt en NAG had Impro me al eens laten zien, en ik vond hem toen ook al vet. Vooral de eerste beat is geweldig, en de rappers zijn ook heel sterk. Die blanke gast met het petje van 2000 Watt heeft heel mooie teksten, de andere twee hebben heerlijk veel kracht in hun raps en NAG is qua intonatie het vaardigst. NAG is sowieso het meest allround.
Bij dat nummer van Shad verbaasde ik me over de beat. Fenomenaal. Bombastisch, over, maar dan ook echt overvol, symfonisch, opzwepend, meeslepend, dwingend, aggressief en ook nog eens redelijk melodieus. Echt geweldig. Ik heb opgezocht wie ervoor verantwoordelijk is, en dat is een producer genaamd 'Me & John'. Hij heeft op TSOL verder nog een aanvankelijk door iemand anders geproduceerde beat bewerkt, en wel de beat van Yaa I Get It. Die vind ik persoonlijk iets minder, maar nog steeds erg indrukwekkend. Jammer genoeg vind ik Shad een flowtechnisch te weinig onderscheidende MC.
Bij dat nummer van Shad verbaasde ik me over de beat. Fenomenaal. Bombastisch, over, maar dan ook echt overvol, symfonisch, opzwepend, meeslepend, dwingend, aggressief en ook nog eens redelijk melodieus. Echt geweldig. Ik heb opgezocht wie ervoor verantwoordelijk is, en dat is een producer genaamd 'Me & John'. Hij heeft op TSOL verder nog een aanvankelijk door iemand anders geproduceerde beat bewerkt, en wel de beat van Yaa I Get It. Die vind ik persoonlijk iets minder, maar nog steeds erg indrukwekkend. Jammer genoeg vind ik Shad een flowtechnisch te weinig onderscheidende MC.
* denotes required fields.