MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:

Die zeppelin doet ook nog eens vriendje. Waar gaat het heen .

Die zeppelin geeft dat geile wijf anders wel een zoen op de mond. Zo vriendje is dat niet.

Harco
Dat geile wijf kan beter haar mond houden.

Rhythm & Poetry schreef:
Die zeppelin geeft dat geile wijf anders wel een zoen op de mond. Zo vriendje is dat niet.

Je hebt niet goed naar de tekst geluisterd .

Misschien niet goed geluisterd, maar ik heb de beelden aandachtig bestudeerd!

XD Drake die Lil Wayne nadoet.

En Jimmy Kimmel powned Lil Wayne

Improvision

Whuuut! Anders rappen die lui even half Nederland van de kaart wat bij Rotjoch langs kwam . Gruwelijk beats ook !

Zegt ook meer over half Nederland. Klinkt wel goed hoor, raps zijn degelijk, beats bovengemiddeld.

Zegt over beide even veel .

Wordt het, ondanks dat ik 101 Barz bij vlagen nog steeds zie als een soort circus, niet tijd om er een apart topic voor te openen?

Moesten jullie geïnteresseerd zijn is meer muziek van deze jongens, dan kan je hun cd's gratis downloaden op hun site :

http://eigenmakelij.be/

Ze staan ook al op Musicmeter: http://www.musicmeter.nl/label/Eigen+Makelij

Improvision

MJ_DA_MAN schreef:
ondanks dat ik 101 Barz bij vlagen nog steeds zie als een soort circus

Met Rotjoch als clown.

Het zijn daar bijna allemaal clowns, die studio is gewoon een oude VW Kever, kijken hoeveel clowns er in passen.

Weet niet of ik em al had gepost maar deze vid is de waarheid:

"Nobody's the new someone, different's the new same"

Video is meh...

Leuke video, leuk lied, leuk album!

Linda Gold was trouwens z'n Engels lerares.

Die 101 Barz-sessie van 2000 Watt en NAG had Impro me al eens laten zien, en ik vond hem toen ook al vet. Vooral de eerste beat is geweldig, en de rappers zijn ook heel sterk. Die blanke gast met het petje van 2000 Watt heeft heel mooie teksten, de andere twee hebben heerlijk veel kracht in hun raps en NAG is qua intonatie het vaardigst. NAG is sowieso het meest allround.

Bij dat nummer van Shad verbaasde ik me over de beat. Fenomenaal. Bombastisch, over, maar dan ook echt overvol, symfonisch, opzwepend, meeslepend, dwingend, aggressief en ook nog eens redelijk melodieus. Echt geweldig. Ik heb opgezocht wie ervoor verantwoordelijk is, en dat is een producer genaamd 'Me & John'. Hij heeft op TSOL verder nog een aanvankelijk door iemand anders geproduceerde beat bewerkt, en wel de beat van Yaa I Get It. Die vind ik persoonlijk iets minder, maar nog steeds erg indrukwekkend. Jammer genoeg vind ik Shad een flowtechnisch te weinig onderscheidende MC.

Sqritz

"Nieuwe" versie van God's bathroom floor.

toris
zijn er nog mooie video's uitgekomen?

Wow, wat een vet nummer is dit!

CannabisFristi
Leuke clip die van Sticks

Improvision

Die clip van sticks is zeker tof.

wat leuk

Gast
geplaatst: vandaag om 04:41 uur

geplaatst: vandaag om 04:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.