Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 13 oktober 2010, 04:24 uur
Ik citeer de eerste regel: Did you ever had the feeling. Tot mijn spijt heb ik het toch nog tot één minuut en zesentwintig dieptrieste seconden beluisterd. Na daarmee enkele schamele triljoenen taalfouten en maar liefst één heel belabberde flow, één dosis opgezette stoerheid ter verhulling van een zielig stemmetje en één domme kop gepasseerd te hebben, kon ik mezelf niet meer bedwingen, en vond zowaar een pauzeknop. De bevrijding was groots. Zelfs op dit tijdstip wist ik terstond een legertruck te huren, en reed met Nederlandse vlaggetjes een rondje door mijn straat. Ik verzon bovendien een meisje naast deze gast, noemde haar zijn geliefde en vervolgens een vuile slet, waarna ik haar hoofd kaalschoor. Daarna at ik demonstratief een bitterbal, en gooide een bloembol in de richting van Heerlen. Ook vraag ik mij af waar mijn fiets is.
0
geplaatst: 13 oktober 2010, 14:27 uur
Ik heb weer even gelachen
. Dank jullie wel Colucci_Era en Sjaak
.
. Dank jullie wel Colucci_Era en Sjaak
.
0
geplaatst: 13 oktober 2010, 20:19 uur
Heerlen, daar ben ik geboren...
Daar gaat mn Heerlense trots (
).
Daar gaat mn Heerlense trots (
).
0
geplaatst: 13 oktober 2010, 21:12 uur
0
geplaatst: 13 oktober 2010, 22:49 uur
Had ik nog helemaal niet gezien. Op 0:17 faalt het editten
.
.
0
geplaatst: 14 oktober 2010, 00:37 uur
Dat refrein ook van dat nummer van Reppin045
Hoe ze dat zingen
Maar echt elk aspect van die gasten is lachwekkend
Hoe ze dat zingen
Maar echt elk aspect van die gasten is lachwekkend

0
geplaatst: 14 oktober 2010, 00:46 uur
Bij Mind Control:
sanderbrouwer1990
10 uur geleden Dit is echt grappig xD. WTF @ 0:28 lol!
sanderbrouwer1990 10 uur geleden RedVIIYo
3 uur geleden @sanderbrouwer1990 why is that funny?
RedVIIYo 3 uur geleden
sanderbrouwer1990
4 seconden geleden @RedVIIYo Je combo. Droog hoofd met Schots-achtig geschreeuw. En dan komt er op eens een foute synthbeat met duidelijk NL accent rap in gebrekkig engels.
Het is leuk geprobeert maar de uitslag is geniaal falend en daarom zo vermakelijk. Als dit serieus is komt het totaal niet over.
Better luck next time!
sanderbrouwer1990
10 uur geleden Dit is echt grappig xD. WTF @ 0:28 lol!
sanderbrouwer1990 10 uur geleden RedVIIYo
3 uur geleden @sanderbrouwer1990 why is that funny?
RedVIIYo 3 uur geleden
sanderbrouwer1990
4 seconden geleden @RedVIIYo Je combo. Droog hoofd met Schots-achtig geschreeuw. En dan komt er op eens een foute synthbeat met duidelijk NL accent rap in gebrekkig engels.
Het is leuk geprobeert maar de uitslag is geniaal falend en daarom zo vermakelijk. Als dit serieus is komt het totaal niet over.
Better luck next time!

0
geplaatst: 14 oktober 2010, 00:52 uur
Haha, hopelijk reageert ie er goed op. 
Heb je die van Reppin045 ook al beluisterd, Stapler? Die vind ik ook erg grappig, vooral die tweede zanger in het refrein.

Edit: en 1:26, lol, waar slaat dat geluidje ineens op?

Heb je die van Reppin045 ook al beluisterd, Stapler? Die vind ik ook erg grappig, vooral die tweede zanger in het refrein.

Edit: en 1:26, lol, waar slaat dat geluidje ineens op?

0
geplaatst: 14 oktober 2010, 00:58 uur
Ja heb die ook getjekt hahha.
Nog een falende clip voor de liefhebbers, bijna zo wack als het origineel en oja Rotjoch get monnie nigguh
.
Nog een falende clip voor de liefhebbers, bijna zo wack als het origineel en oja Rotjoch get monnie nigguh
.
0
geplaatst: 14 oktober 2010, 01:06 uur
Lol. 
BRAP BRAP WATTS WATTS BRAP BRAP WATTS WATTS
Spit so sick man I tink I need a doctor
Hou het maar bij het Nederlands, of oefen op je uitspraak, denk ik dan...
Die gasten van Reppin045 reageren allemaal trouwens op elkaar bij elkaars filmpjes, in het Engels. Alsof mensen uit andere landen die comments gaan lezen ofzo...

BRAP BRAP WATTS WATTS BRAP BRAP WATTS WATTS

Spit so sick man I tink I need a doctor
Hou het maar bij het Nederlands, of oefen op je uitspraak, denk ik dan...Die gasten van Reppin045 reageren allemaal trouwens op elkaar bij elkaars filmpjes, in het Engels. Alsof mensen uit andere landen die comments gaan lezen ofzo...
0
geplaatst: 14 oktober 2010, 01:16 uur
Hahaha idd dacht ik ook al aan
.
Mad famous in hun bol. I dunno..
.Mad famous in hun bol. I dunno..
0
geplaatst: 14 oktober 2010, 09:26 uur
@sanderbrouwer1990 nou als je goed naar de lyric luisterd dan komt t juist wel op de juiste manier over;)
If You Don't Like It no problem!:)
ik respecteer je mening en het is beter als dat je alleen zegt dit is echt grappig heb meer aan een comment met wat je precies bedoeld dan kan ik er ook wat mee
peace
If You Don't Like It no problem!:)
ik respecteer je mening en het is beter als dat je alleen zegt dit is echt grappig heb meer aan een comment met wat je precies bedoeld dan kan ik er ook wat mee
peace
MC Analfa?
0
geplaatst: 14 oktober 2010, 16:47 uur
Dat is het echt, hebben van 3 familieleden en 2 vrienden te horen gekregen dat ze onder de indruk zijn (omdat ze waarschijnlijk alleen top40 luisteren), en die shampo's geloven direct dat ze uitzonderlijk dope zijn.
Kutstreek van die familie en vrienden denk ik dan.
0
geplaatst: 16 oktober 2010, 19:22 uur
Het leuke is dat ie niet zo veel slechter is dan bijvoorbeeld Drake e.d.
0
geplaatst: 20 oktober 2010, 11:03 uur
Ik zal wel de enige zijn, maar vind deze track toch echt baas.
*wijst en lacht naar backpackers*
0
geplaatst: 20 oktober 2010, 11:05 uur
Moet toch wat meer recente rapvideos kijken.
*mist Yo MTV Raps more than ever
*
*mist Yo MTV Raps more than ever
*
0
geplaatst: 20 oktober 2010, 11:06 uur
Outta Control vind ik ook dope, dat andere nummer dan weer helemaal niet.
0
geplaatst: 20 oktober 2010, 11:16 uur
Idd dat nummer van Lloyd Banks zuigt gewoon hard.
Outta control blijft gewoon een bazig nummer, doet me altijd aan vakantie terugdenken. We hadden toen in de auto o.a. The Massacre mee, heerlijk fout
Outta control blijft gewoon een bazig nummer, doet me altijd aan vakantie terugdenken. We hadden toen in de auto o.a. The Massacre mee, heerlijk fout

0
geplaatst: 20 oktober 2010, 13:26 uur
De originele Hunger For More heb ik. Lloyd Banks rapt lekker enthousiast.
The massacre had gewoon een aantal dope nummers.
The massacre had gewoon een aantal dope nummers.
0
geplaatst: 20 oktober 2010, 13:36 uur
Kos schreef:
Ik zal wel de enige zijn, maar vind deze track toch echt baas.
(embed)
Altijd een aardig nummer gevonden, de video geloof ik verder wel. Met dat tweede doe ik ook mee, alleen pis ik ook nog op ze Ik zal wel de enige zijn, maar vind deze track toch echt baas.
(embed)
.
0
geplaatst: 20 oktober 2010, 16:15 uur
Kijk ons hard gaan op Lloyd Banks, wat zijn we hip! Jullie zijn mindere mensen omdat jullie het niet cool vinden. Hipster high five!
* denotes required fields.