Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 30 november 2010, 14:50 uur
wat flylo al zei, prachtig en dan nog uit ons landje. Verre van slecht, toch maar eens zoeken dat album
0
geplaatst: 30 november 2010, 15:11 uur
Jammer van die irritante vocals. Verder geweldige clip & productie.
0
geplaatst: 30 november 2010, 15:16 uur
0
Mb.
geplaatst: 30 november 2010, 21:51 uur
Ik vind je soms wat lastig om te verstaan: ik ben geneigd om het op je uitspraak te gooien. Ik vind je stem en flow wel erg fijntjes. De zangeres en het refrein vind ik dan weer wat flauwtjes. Sfeervol clipje verder. In zijn geheel zou ik zeggen: just not quite there yet. Blijf lekker doorgaan, want 't zit er wel in. 

0
Rene1979
geplaatst: 30 november 2010, 23:00 uur
Als ik je in het vervolg een zangeres mag aanraden. Clair uit Almere. Je kan haar denk ik wel vinden via via.. Maar goed ik vind het knap dat je het in het Engels blijft volhouden. Je flow is goed de beat ook. Alleen je rijmschema maak je soms te complex waardoor je inderdaad wat lastig te verstaan bent. Maar goed lekker doorgaan man. En die beatbakker koesteren. Jezus wat een lekkere beat!
0
geplaatst: 30 november 2010, 23:29 uur
Rene1979 schreef:
Als ik je in het vervolg een zangeres mag aanraden. Clair uit Almere. Je kan haar denk ik wel vinden via via.. Maar goed ik vind het knap dat je het in het Engels blijft volhouden. Je flow is goed de beat ook. Alleen je rijmschema maak je soms te complex waardoor je inderdaad wat lastig te verstaan bent. Maar goed lekker doorgaan man. En die beatbakker koesteren. Jezus wat een lekkere beat!
Beat is van Korhymes zelf. Ik vind het refreintje wel lekker.
0
geplaatst: 1 december 2010, 00:26 uur
Ik vind het refrein ook wel tof, beter dan wat je normaal gesproken hoort, het voelt niet geforceerd aan. Track is dope, alleen kan ik mijn aandacht er niet ten alle tijden bij houden, wat voor dit "soort" hiphop niet een groot minpunt is.
0
geplaatst: 1 december 2010, 00:32 uur
Opzich wel eens met het commentaar op het nummer van Korhymes. Maar het nummer is wel dope!
0
geplaatst: 12 december 2010, 01:10 uur
Jeremy Fish verkleed als gnoom rocked live de kazoo solo uit Pigs op een halloween in-store van Aesop Rock en Cage. 
Alles aan dit filmpje ademt awesome.

Alles aan dit filmpje ademt awesome.
0
geplaatst: 19 december 2010, 13:40 uur
Echte old-school shit vanuit Rotterdam. Beat is echt goud en rijmschema's van RMB zijn altijd wel in orde:
0
geplaatst: 20 december 2010, 19:38 uur
@ Robbie: Ga ik misschien wel even langs als ik naar NY ga. Na wat gegoogle ligt het best dicht bij ons hotel 

0
geplaatst: 20 december 2010, 19:45 uur
Bedorvenkebab schreef:
@ Robbie: Ga ik misschien wel even langs als ik naar NY ga. Na wat gegoogle ligt het best dicht bij ons hotel
Hij is dicht las ik.

0
Harco
geplaatst: 20 december 2010, 19:59 uur
Nope.
Gelukkig ben ik er nog geweest in 2008. Ik voel me zo goed.
Gelukkig ben ik er nog geweest in 2008. Ik voel me zo goed.

0
geplaatst: 21 december 2010, 02:41 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(embed)
(embed)
Ik kende hem al, maar wat een ijzersterk muziekstuk en wat een wonderbaarlijke video.
0
geplaatst: 21 december 2010, 03:25 uur
Korhymes schreef:
(embed)
(embed)
Ik zie het nu pas, maar echt tof, Koray! Vind de beat erg fijn, vooral dat gitaartje erin. Ook een erg mooie clip! En de raps zijn ook weer prima. Vind het erg geslaagd!

* denotes required fields.