MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:

Improvision schreef:
(embed)
Staat hierop.

wat flylo al zei, prachtig en dan nog uit ons landje. Verre van slecht, toch maar eens zoeken dat album

Improvision schreef:
(embed)
Naar mijn mening een van de mooiste clips ooit.

Jammer van die irritante vocals. Verder geweldige clip & productie.

P-DawG schreef:
Dope clip inderdaad!

Ik drop deze hier ook maar gelijk:

(embed)

Prachtig

Mb.
Ik vind je soms wat lastig om te verstaan: ik ben geneigd om het op je uitspraak te gooien. Ik vind je stem en flow wel erg fijntjes. De zangeres en het refrein vind ik dan weer wat flauwtjes. Sfeervol clipje verder. In zijn geheel zou ik zeggen: just not quite there yet. Blijf lekker doorgaan, want 't zit er wel in.

Rene1979
Als ik je in het vervolg een zangeres mag aanraden. Clair uit Almere. Je kan haar denk ik wel vinden via via.. Maar goed ik vind het knap dat je het in het Engels blijft volhouden. Je flow is goed de beat ook. Alleen je rijmschema maak je soms te complex waardoor je inderdaad wat lastig te verstaan bent. Maar goed lekker doorgaan man. En die beatbakker koesteren. Jezus wat een lekkere beat!

MAS
Nieuwe clip van Kleine Jay & Cartes!

Rene1979 schreef:
Als ik je in het vervolg een zangeres mag aanraden. Clair uit Almere. Je kan haar denk ik wel vinden via via.. Maar goed ik vind het knap dat je het in het Engels blijft volhouden. Je flow is goed de beat ook. Alleen je rijmschema maak je soms te complex waardoor je inderdaad wat lastig te verstaan bent. Maar goed lekker doorgaan man. En die beatbakker koesteren. Jezus wat een lekkere beat!

Beat is van Korhymes zelf. Ik vind het refreintje wel lekker.

Ik vind het refrein ook wel tof, beter dan wat je normaal gesproken hoort, het voelt niet geforceerd aan. Track is dope, alleen kan ik mijn aandacht er niet ten alle tijden bij houden, wat voor dit "soort" hiphop niet een groot minpunt is.

MAS
Opzich wel eens met het commentaar op het nummer van Korhymes. Maar het nummer is wel dope!

Grappige clip.

P-DawG

Het tijdperk van hoe-rap is hier! 2010

Jeremy Fish verkleed als gnoom rocked live de kazoo solo uit Pigs op een halloween in-store van Aesop Rock en Cage.

Alles aan dit filmpje ademt awesome.

Improvision

Echte old-school shit vanuit Rotterdam. Beat is echt goud en rijmschema's van RMB zijn altijd wel in orde:

Echt een fijne vent is DJ Eclipse.

@ Robbie: Ga ik misschien wel even langs als ik naar NY ga. Na wat gegoogle ligt het best dicht bij ons hotel

Bedorvenkebab schreef:
@ Robbie: Ga ik misschien wel even langs als ik naar NY ga. Na wat gegoogle ligt het best dicht bij ons hotel

Hij is dicht las ik.

Fat Beats is toch dicht?

Edit: dus.

Gaat hij nog open dan?

Harco
Nope.

Gelukkig ben ik er nog geweest in 2008. Ik voel me zo goed.

Ik kende hem al, maar wat een ijzersterk muziekstuk en wat een wonderbaarlijke video.

Ik zie het nu pas, maar echt tof, Koray! Vind de beat erg fijn, vooral dat gitaartje erin. Ook een erg mooie clip! En de raps zijn ook weer prima. Vind het erg geslaagd!

Gast
geplaatst: vandaag om 10:35 uur

geplaatst: vandaag om 10:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.