MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
Vet filmpje boys.

Relax

Vet nummer! Nooit van Grimace Federation gehoord. Ik zie nu dat het een post rock post jazz band is.
Het origineel klinkt een stuk anders: grimace federation - grimacefederation.bandcamp.com
Versie met Aes Rizzle vind ik stuk beter.

Dit moet je voelen, man. Nou ja, het hoeft niet, maar ik zou het wel doen als ik jullie was.

Osiris Apis schreef:

Vet nummer! Nooit van Grimace Federation gehoord. Ik zie nu dat het een post rock post jazz band is.
Het origineel klinkt een stuk anders: grimace federation - grimacefederation.bandcamp.com
Versie met Aes Rizzle vind ik stuk beter.

Ja zulke langdradige postrock doet het bij mij meestal ook niet, maar als sample in een Aesop Rock nummer werkt het blijkbaar heel goed, who knew?
Aesop is bezig met het verenigen van allerlei creatieve geesten om hem heen met z'n website 900bats, vooral om een hoop bandjes en graphic designers aan publiciteit te helpen. Er staan een aantal leuke dingen op, is wel grappig om bij te houden.

Kos
Nijmeguuuuhh

Ben jij wel eens buiten Nijmegen geweest ?

Wide Eyes - Choke & Die

van hun album Hands Tied. Best aardig album.

ECID - Beautiful Smile

vooral de beats op dit album (100 Smiles and Runnin') zijn aardig, ECID is als rapper niet erg interessant.

Kristoff Krane - Miracle

Vriend van Eyedea, en ook een 'conscious' rapper. Ik kan me niet altijd in zijn zang vinden, maar hij heeft wel wat aardige tracks. Hij heeft volgens mij twee of drie albums in 2010 gedropt. Deze is van This Will Work For Now.

Kos schreef:
Nijmeguuuuhh

(embed)

Lol, die rapper bij 2.30 zit ik soms bij in de klas. Hij zit een jaar hoger dan mij op school. Wel toffe gast hoor ik eindelijk zijn raps, gewoon gemixt enzo =). Wel harde keur nummerke .

Signmark, de eerste dove rapper die een contract heeft gekregen bij een recordlabel (Warner Music).

Improvision
Ik ben benieuwd hoe hij op cd klinkt.

Improvision
Inderdaad ja.

knick knack paddy wack ich bin jetzt so dope

Improvision
Ich bin da shit, bitches!

De Dennis aka MC Choke

Wat een baggerbattle. Gerrit Hiemstra disste David Bowie van de kaart, en omdat de laatstgenoemde zo ontiegelijk zwak was, was daar geen moer aan.

P-DawG

P-DawG

Improvision

Staat hierop.

Improvision schreef:
(embed)
Staat hierop.

Echt prachtig!

Het gaat me niet eens om de muziek:

Improvision

Naar mijn mening een van de mooiste clips ooit.

P-DawG
Dope clip inderdaad!

Ik drop deze hier ook maar gelijk:

P-DawG
Slowgaze schreef:
Het gaat me niet eens om de muziek:
(embed)

Hiphopleeft is altijd op zoek naar clips voor op de homepage. Dus als er hier een user is die zich een beetje bezig houdt met de nieuwe video's op het gebied van hiphop zou het fijn zijn als hij/zij deze stuurt naar: [email protected].

Alvast bedankt.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:50 uur

geplaatst: vandaag om 10:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.