Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 15 november 2010, 22:36 uur
GarnalenPeller schreef:
(embed)
(embed)
Vet nummer! Nooit van Grimace Federation gehoord. Ik zie nu dat het een post rock post jazz band is.
Het origineel klinkt een stuk anders: grimace federation - grimacefederation.bandcamp.com
Versie met Aes Rizzle vind ik stuk beter.
0
geplaatst: 17 november 2010, 17:49 uur
Dit moet je voelen, man. Nou ja, het hoeft niet, maar ik zou het wel doen als ik jullie was.

0
geplaatst: 18 november 2010, 15:54 uur
Osiris Apis schreef:
Vet nummer! Nooit van Grimace Federation gehoord. Ik zie nu dat het een post rock post jazz band is.
Het origineel klinkt een stuk anders: grimace federation - grimacefederation.bandcamp.com
Ja zulke langdradige postrock doet het bij mij meestal ook niet, maar als sample in een Aesop Rock nummer werkt het blijkbaar heel goed, who knew?
Aesop is bezig met het verenigen van allerlei creatieve geesten om hem heen met z'n website 900bats, vooral om een hoop bandjes en graphic designers aan publiciteit te helpen. Er staan een aantal leuke dingen op, is wel grappig om bij te houden.
0
geplaatst: 20 november 2010, 00:40 uur
Wide Eyes - Choke & Die
van hun album Hands Tied. Best aardig album.
ECID - Beautiful Smile
vooral de beats op dit album (100 Smiles and Runnin') zijn aardig, ECID is als rapper niet erg interessant.
Kristoff Krane - Miracle
Vriend van Eyedea, en ook een 'conscious' rapper. Ik kan me niet altijd in zijn zang vinden, maar hij heeft wel wat aardige tracks. Hij heeft volgens mij twee of drie albums in 2010 gedropt. Deze is van This Will Work For Now.
van hun album Hands Tied. Best aardig album.
ECID - Beautiful Smile
vooral de beats op dit album (100 Smiles and Runnin') zijn aardig, ECID is als rapper niet erg interessant.
Kristoff Krane - Miracle
Vriend van Eyedea, en ook een 'conscious' rapper. Ik kan me niet altijd in zijn zang vinden, maar hij heeft wel wat aardige tracks. Hij heeft volgens mij twee of drie albums in 2010 gedropt. Deze is van This Will Work For Now.
0
geplaatst: 20 november 2010, 01:28 uur
Lol, die rapper bij 2.30 zit ik soms bij in de klas. Hij zit een jaar hoger dan mij op school. Wel toffe gast hoor ik eindelijk zijn raps, gewoon gemixt enzo =). Wel harde keur nummerke
.
0
geplaatst: 21 november 2010, 17:08 uur
Signmark, de eerste dove rapper die een contract heeft gekregen bij een recordlabel (Warner Music).
0
geplaatst: 23 november 2010, 00:40 uur
Wat een baggerbattle. Gerrit Hiemstra disste David Bowie van de kaart, en omdat de laatstgenoemde zo ontiegelijk zwak was, was daar geen moer aan.
0
Improvision
geplaatst: 29 november 2010, 23:57 uur
Naar mijn mening een van de mooiste clips ooit.
0
P-DawG
geplaatst: 30 november 2010, 00:08 uur
Dope clip inderdaad!
Ik drop deze hier ook maar gelijk:
Ik drop deze hier ook maar gelijk:
0
geplaatst: 30 november 2010, 13:27 uur
Hiphopleeft is altijd op zoek naar clips voor op de homepage. Dus als er hier een user is die zich een beetje bezig houdt met de nieuwe video's op het gebied van hiphop zou het fijn zijn als hij/zij deze stuurt naar: [email protected].
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.

* denotes required fields.