MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
Wat een faal.

Improvision
How dare you mock the based god?!

P-DawG
kapuzenpulliiii !

haha tof. cool woord kapuzenpulli.

HAHHAHAHAHAHA

NIGGUHZ GETTN' MAD CUZ I DRES LIKE JEESES CHRIS'

Hij heeft een MF DOOM tribute album en een "Ambient-hop" project. fucking backpacker is het.

Not sure if serious...

MAS
Echt een grappig figuur die Lil B. Ik lach me ziek als ik zijn clips bekijk.

toris

The new video from MC SUPASTAR, the self proclaimed rap genius, lyrical god and hip hop messiah.

lambf

Mooie vid

Kijk het is mac lethal die snel rapt, als reactie voor mensen die deze video niet geloofde: mac lethal die snel rapt..

chrisc10

De video is vet, het nummer wat minder. Dat komt vooral door de beat die mij niet zo ligt.

Maxmus

Hip Hop Classics wow...

chrisc10

De clip is niet geweldig imo.

Improvision
It's the return...

... of Eli Porter.

Hij was al eerder terug:

G-I-R-N-D: Grind

lambf schreef:
(embed)
Mooie vid

Krijg nou wat, is Killa Instinct terug? Dan maken ze nog steeds heel vunzige Britcore. Niet geweldig, dit nummer, maar ik vind het goed te pruimen. Het is wel weer even verfrissend tussen al die gelikte Amerikaanse Premo-apostelenhiphop (en tussen alle echte troep). En aan die clip stoor ik me niet; past goed binnen de ontwerpen gebruikt door Killa Instinct.

GarnalenPeller schreef:
Kijk het is mac lethal die snel rapt, als reactie voor mensen die deze video niet geloofde: mac lethal die snel rapt.. (embed)

Wat een baas ik moet dringen eens shit van hem gaan beluisteren want hij is echt uber dope. Originele filmpje op break ya neck is echt ongelofelijk, ik vind het niet gek dat mensen dachten dat het fake was want hij gaat echt wel heel hard op het einde...

Aussie-rap.

lambf
Sjaakspeare schreef:
(quote)

Krijg nou wat, is Killa Instinct terug?

Niks van meegekregen ? Vorig jaar hebben ze zelfs een dubbelaar uitgegeven

Killa Instinct - All Hell Breaks Loose (CD) at Discogs

Wat dope

Dope track. Premier kan het nog wel, heeft wel een tijdje geduurd. En Reks spit hard op deze track.

Vind dat nou net weer zo'n typische Primo-beat van de laatste jaren; typisch en vlak sample'tje, standaard-drums, vier vocal-scratches en klaar is Kees (no kachel).

Eens, ik vind 'm niet overtuigend, zoals bijv. Say Goodnight dat wel was.

Maxmus
Ben het totaal niet eens met de 2 comments onder me.
Reks vind ik altijd zeer hongerig over komen op Premo Beats, en ook deze keer weer.
Mooie clip en zeer vette track.

hehe jij weet nu al wat de mensen onder je gaan zeggen? Sick.

on: De beat is inderdaad niet heel speciaal, maar hij past goed bij Reks vind ik. Als hij de rest van het album ook zo goed rapt kan het een leuk album worden.

Je kan instellen dat nieuwe berichten bovenaan komen te staan. Zo heb ik het ook ingesteld; dit bericht komt bij mij boven jouw bericht te staan.

Die eerste track vind ik wel goed, vette clip ook. De tweede track zuigt ballen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:42 uur

geplaatst: vandaag om 04:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.