MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
chrisc10

Dope beat, Dope rapper, alleen de clip staat me tegen.

Geniale video!

Superbruut! Ik wilde hem net posten .

GarnalenPeller schreef:
Kijk het is mac lethal die snel rapt, als reactie voor mensen die deze video niet geloofde: mac lethal die snel rapt.. (embed)

Lieten ze zelfs zien bij Pauw en Witteman dat filmpje. Legendarisch.

Maar niet uniek.

Knevel & v.d. Brink doen inderdaad iets vergelijkbaars, maar toch kijk ik liever naar Pauw & Witteman.

MAS
Die Dope D.O.D. video is weer echt vet.

Dope D.O.D
Tering wat een beat zeg_O_

Jammer van de lyrics (vooral van die eerste) want voor de rest is dat nummer van Dope D.O.D. echt
En die videoclip is ²

chrisc10

De beat vind ik erg storend en de raps zijn niet echt geweldig.

-d-
Die van Wyze Mindz is zeker

toris
Ik vind ze allebei wel Je bent lekker bezig Chris

Maxmus

Dat stukje over die zwerver is op zich wel goed. Jammer dat Fresku niet wat dieper op dingen ingaat, dat is wat bijvoorbeeld Slug onderscheidt van andere frustratierappers.

Ulfat-e-Zulmat
Volledig mee eens, GP. Het huilie huile gehalte is echt enorm hoog.

Het is toe te juichen dat rappers dergelijke onderwerpen aansnijden, maar vaak falen ze in hun bedoeling. Dat komt omdat ze de gevoelens altijd zo direct en zonder echte diepgang vertolken. Het is maar al te vaak oppervlakkig. Hierdoor blijft het gewenste effect uit. Sterker nog: het geheel krijgt iets lachwekkends. Dat is ook nu het geval. Dat komt mede door het rijmschema van Fresku. Dat zit namelijk vrij simpel in elkaar. (Ook ben ik geen liefhebber van zijn stem/flow.) Dergelijke kleuterraps gaan goed samen met nummers als Kutkop, maar als het om dit soort onderwerpen gaat komt er toch wat meer bij kijken. Creativiteit bijvoorbeeld. Dan moet de "dichter" in de rappers opstaan. Slug werd al genoemd door GP en dat is mijns inziens het perfecte voorbeeld. Al moet gezegd worden dat Twijfel een enorm sterk nummers is. De beat van Alleen is overigens ook vrij sterk.

Leuk dat commentaar op het nummer... het ging volgens mij om de clip, want de track stond ook al op z'n album.
Je had het al kunnen weten dat het zogenaamd "diepgang" mist

Ulfat-e-Zulmat
Nou en.

Die van Wyze Mindz is echt dope! Heb dat album tijdje geleden hierop gezet. Dreams is wel veruit het beste nummer trouwens.

Dope DOD is echt verschrikkelijk dope, die track. Vette clip.
@FlyLo, Ik vind die laatste dude het minste eigenlijk. Die tweede is kapot ziek! Dikke verwijzing naar de film Braindead ook! Die eerste dude vind ik eigenlijk wel heel dope! Qua tekst ook.

chrisc10

De eerste beat vind ik heel erg dope. De tweede is minder goed dan de eerste beat, maar zeker niet slecht. De rapper doet het prima.

Het nummer is prima, maar die clip

Mooie clip.

toris
Ik vind alleen de laatste video dope, eigenlijk ook alleen het laatst nummer.

Volgens mij is ie nog niet geplaatst, dus bij deze:

Geniaal .

Haha Fresku is een coole baby

Bahahahah geniaal idd, vooral die fresku baby hahahahah

Vind um zelf wel dope!

chrisc10
Ik vind die van Vendetta Kingz eerlijk gezegd niks.

Ik vind het nummer wel dope, alleen het refrein vind ik een beetje storend. Dat komt vooral door het stemgeluid van die gast.

Al een paar jaar oud maar wel een dikke track

toris
chrisc10 schreef:

(embed)

(embed)

Het eerste nummer vind ik wel dope, maar de clip vind ik niks, en bij de tweede video vind ik het nummer redelijk slecht, en de clip juist best dope.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:59 uur

geplaatst: vandaag om 02:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.