Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
P-DawG
geplaatst: 25 februari 2011, 12:39 uur
Wat een belachelijke clip, een wack refrein en verrassend genoeg wederom een over agressieve Em. Gooi daar ook nog een tenenkrommend slechte verse van Dre tegenaan en klaar is Kees. Het geheel klinkt en ziet er uit als een overprijsde schreeuw om aandacht. In dat opzicht past de de titel, I Need a Doctor, er wel erg goed bij. Nee, dit is echt triest als je er over nadenkt.
0
geplaatst: 25 februari 2011, 12:46 uur
Vind het juist een goede clip, verse van Dre is idd niet om over naar huis te schrijven.
0
P-DawG
geplaatst: 25 februari 2011, 13:05 uur
Ik vind het een goede clip tot het auto ongeluk, dan gaat het fout (in alle opzichten).
0
geplaatst: 25 februari 2011, 13:10 uur
Zoals ik op twitter zei: Op I Need a Doctor kruipt Eminem zo diep in de aars van Dr. Dre dat hij nu officieel zwart is.
Verder sluit mijn mening aan bij die van P-DawG.
Verder sluit mijn mening aan bij die van P-DawG.
0
chrisc10
geplaatst: 25 februari 2011, 20:02 uur
Leuke clip, het nummer vind ik alleen niks.
Prima clip, net als het nummer. Alleen vind ik het refrein wel wack.
0
geplaatst: 27 februari 2011, 18:07 uur
Nummer en video van Alchemy & Oh No kende ik al en vind ik gewoon kut. Vooral het nummer zelf.
Dat gedrocht van Esham vind ik ook 3x niks. Weeral dezelfde oppervlakkige achterlijke mening die op dezelfde manier wordt geuit. En dan heb ik de video nog niet afgekraakt, dat laat ik aan iemand anders over.
Dat gedrocht van Esham vind ik ook 3x niks. Weeral dezelfde oppervlakkige achterlijke mening die op dezelfde manier wordt geuit. En dan heb ik de video nog niet afgekraakt, dat laat ik aan iemand anders over.
0
geplaatst: 27 februari 2011, 22:35 uur
En de Wu is ook niet meer wat het was vroeger, wat een kut-leven
.
.
0
geplaatst: 1 maart 2011, 02:40 uur
Edit: het ging me eigenlijk meer om het nummer dan de video, Sef kan me gestolen worden, en Teemongs videos boeien me de laatste tijd ook al weinig.
0
geplaatst: 1 maart 2011, 20:31 uur
Stapler, tof dat je dat liedje van Esham leuk vindt. Ik vind het maar oke.
Dat liedje van RA is wel goed, maar ik denk niet dat ik lang naar zijn stem kan luisteren. Grappig trouwens, ICP.
Dat liedje van RA is wel goed, maar ik denk niet dat ik lang naar zijn stem kan luisteren. Grappig trouwens, ICP.

0
geplaatst: 2 maart 2011, 16:11 uur
Reint schreef:
(embed)
Edit: het ging me eigenlijk meer om het nummer dan de video, Sef kan me gestolen worden, en Teemongs videos boeien me de laatste tijd ook al weinig.
(embed)
Nou, ik heb het ook niet op Sef maar deze video is echt vet!
0
Harco
geplaatst: 3 maart 2011, 14:17 uur
Teemong flikt inmiddels al tijden hetzelfde trucje. Wordt erg voorspelbaar zo.
0
chrisc10
geplaatst: 4 maart 2011, 19:03 uur
Wat een heldennummer
. De clip, de teksten, de productie. Het past allemaal perfect bij elkaar.Dit is al het 2e nummer van het nieuwe album van Blueprint dat me niks doet.
Wat een slecht nummer zeg. Vooral die irritante synth op de achtergrond. W.C. rapt wel aardig, maar Ice Cube en zijn zoon Maylay bakken er niks van. De clip is ook niet veel bijzonders.
Saigon doet het, zoals gewoonlijk, weer goed. De clip is wel ok.
0
Harco
geplaatst: 6 maart 2011, 11:26 uur
WC is wel tof op dat nummer, Maylay klinkt als een wacke zwarte versie van Yelawolf en Cube hebben we het maar niet over.
0
geplaatst: 7 maart 2011, 01:45 uur
Die van RA is wel grappig, tof nummer sowieso.
Die van Murs is klessik
.
Die van Murs is klessik
.
0
geplaatst: 7 maart 2011, 10:03 uur
Die van murs is idd af
en dan die flyer voor dat paid dues feestje: atmosphere, brother ali, blu & exile, living legends en slaughterhouse. Fijne avond lijkt me
en dan die flyer voor dat paid dues feestje: atmosphere, brother ali, blu & exile, living legends en slaughterhouse. Fijne avond lijkt me
0
geplaatst: 8 maart 2011, 10:41 uur
Van alle plaatsingen op deze pagina (sinds 25 februari) vind ik alleen die van Jeremiah Jae interessant en alleen die van D-Tension vermakelijk. Het nummer van die eerstgenoemde is alleen niet goed uitgewerkt en het nummer van de tweede is niet vermakelijk door kwaliteit. Wat een weelde!
* denotes required fields.