MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:

Ken R.A. the Rugged man niet goed, maar hij vertelt echt heel humoristisch. Vooral dat stukje over het feit dat zijn label een track a la Juict wilde haha.

P-DawG

Ik mag altijd graag naar Ra The Rugged Man zijn interviews luisteren. Wat een geweldige humor heeft die man.

Wat doet hij? mdma is een bitch.

Wtf...

(Niet dat homo zijn erg is ofzo ).

Zo stoned als een ei. Altijd fein.

Ruste Juxx, R.A. the Rugged Man, en Rock (Heltah Skeltah) op één track! (!!!)

Het betere werk, Ruste Juxx en Rock hebben het perfecte stemgeluid - ik ben er jaloers op - en RA rapt zeer verdienstelijk. Wel mag hij in zijn volgende clip eens een keer minder shaken met zijn hoofd.

Next level, alles.

Soul Khan in de clip, alles.

Harco
Jammer van die ultiem saaie beat.

Des te harder word ie GEBODIED.

RAM - Hip Hop

Dope docu over Hip Hop, mooi interview met Chuck D en een kijkje bij Stones Throw.
Intro van A. Grunberg vind ik dan wel weer zwakke bullshit.

chrisc10

Pusha T rapt prima hierop, alleen wel jammer van de beat en het refrein. De beat vind ik niks aan en in het refrein zit ook autotune, wat ik erg storend vind.

Nice nummer van Savage Brothers en Lord Lhus.

Maak dan geen clip.

Die van Savage Brothers en Lord Lhus is hard (het nummer dan). Lord Lhus is de held der helden op dit moment voor mij gezien hij elke keer een glimlach op mijn fissie brengt als hij met een verse begint .

Harco
Beat van Clipse is hard. Eén van de hardste beats van Trill O.G. Bun komt alleen wel harder dan Pusha.

chrisc10

chrisc10

Erg dope beat. Alleen heb ik het gevoel dat rappers niet hun best doen.

Vind je? Ik ken al die rappers niet erg goed eigenlijk.
Beat is dope en vindt de rappers hard komen. Spelen netjes in op de beat, energie zit erin, flow is netjes, matig bij vlagen. Maar vooral de energie die bij deze beat matcht is erg belangrijk bij dit soort tracks.

chrisc10
Elohim schreef:
Vind je? Ik ken al die rappers niet erg goed eigenlijk.
Beat is dope en vindt de rappers hard komen. Spelen netjes in op de beat, energie zit erin, flow is netjes, matig bij vlagen. Maar vooral de energie die bij deze beat matcht is erg belangrijk bij dit soort tracks.

Ik moet eerlijk zijn, ik heb het vluchtig beluisterd. Adlib komt wel hard, hij flowt goed en komt hard aan, net zoals Godilla. Over Nine denk ik dan weer anders. Hij heeft een erg vette stem, maar hij moet zijn stem ook goed gebruiken. Hij zou misschien wat agressiever moeten rappen, zoals in het refrein, daar heeft hij een dope stem.

Leuk om Nine na 2 jaar stil te zijn weer eens te horen.

Goddamn geniaal

Ik wilde hem net posten! Ik lig dubbel =P.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:12 uur

geplaatst: vandaag om 20:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.