Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 11 maart 2011, 22:57 uur
Ken R.A. the Rugged man niet goed, maar hij vertelt echt heel humoristisch. Vooral dat stukje over het feit dat zijn label een track a la Juict wilde haha.
0
geplaatst: 12 maart 2011, 13:38 uur
Ik mag altijd graag naar Ra The Rugged Man zijn interviews luisteren. Wat een geweldige humor heeft die man.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 22:18 uur
Ruste Juxx, R.A. the Rugged Man, en Rock (Heltah Skeltah) op één track! (!!!)
0
geplaatst: 16 maart 2011, 22:20 uur
Het betere werk, Ruste Juxx en Rock hebben het perfecte stemgeluid - ik ben er jaloers op - en RA rapt zeer verdienstelijk. Wel mag hij in zijn volgende clip eens een keer minder shaken met zijn hoofd.
0
geplaatst: 17 maart 2011, 20:08 uur
RAM - Hip Hop
Dope docu over Hip Hop, mooi interview met Chuck D en een kijkje bij Stones Throw.
Intro van A. Grunberg vind ik dan wel weer zwakke bullshit.
Dope docu over Hip Hop, mooi interview met Chuck D en een kijkje bij Stones Throw.
Intro van A. Grunberg vind ik dan wel weer zwakke bullshit.
0
chrisc10
geplaatst: 20 maart 2011, 20:37 uur
Pusha T rapt prima hierop, alleen wel jammer van de beat en het refrein. De beat vind ik niks aan en in het refrein zit ook autotune, wat ik erg storend vind.

0
geplaatst: 20 maart 2011, 21:12 uur
Die van Savage Brothers en Lord Lhus is hard (het nummer dan). Lord Lhus is de held der helden op dit moment voor mij gezien hij elke keer een glimlach op mijn fissie brengt als hij met een verse begint
.
.
0
Harco
geplaatst: 20 maart 2011, 21:16 uur
Beat van Clipse is hard. Eén van de hardste beats van Trill O.G. Bun komt alleen wel harder dan Pusha.
0
chrisc10
geplaatst: 5 april 2011, 16:09 uur
Erg dope beat. Alleen heb ik het gevoel dat rappers niet hun best doen.
0
geplaatst: 5 april 2011, 19:47 uur
Vind je? Ik ken al die rappers niet erg goed eigenlijk.
Beat is dope en vindt de rappers hard komen. Spelen netjes in op de beat, energie zit erin, flow is netjes, matig bij vlagen. Maar vooral de energie die bij deze beat matcht is erg belangrijk bij dit soort tracks.
Beat is dope en vindt de rappers hard komen. Spelen netjes in op de beat, energie zit erin, flow is netjes, matig bij vlagen. Maar vooral de energie die bij deze beat matcht is erg belangrijk bij dit soort tracks.

0
chrisc10
geplaatst: 5 april 2011, 22:11 uur
Elohim schreef:
Ik moet eerlijk zijn, ik heb het vluchtig beluisterd. Adlib komt wel hard, hij flowt goed en komt hard aan, net zoals Godilla. Over Nine denk ik dan weer anders. Hij heeft een erg vette stem, maar hij moet zijn stem ook goed gebruiken. Hij zou misschien wat agressiever moeten rappen, zoals in het refrein, daar heeft hij een dope stem.
* denotes required fields.