Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 9 september 2011, 15:56 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(embed)
Wat een dope nummer (en vooral toch wel) clip! Bazensjit indeed (embed)

Een guest appearance van R.A. had trouwens zeker gemogen.

0
geplaatst: 9 september 2011, 16:22 uur
Primo heeft met dit en You van Evidence toch wel bewezen het nog steeds te kunnen.
0
geplaatst: 11 september 2011, 19:22 uur
Wat is Mr. Polska toch een belachelijk slechte rapper...
Beat is niet verkeerd.
Beat is niet verkeerd.
0
geplaatst: 11 september 2011, 23:43 uur
nooit geweten dat er een clip was van BEP Empire. en wat voor één! heerlijk. en Primo levert met You en Stop What Ya Doing twee harde tracks af
0
geplaatst: 14 september 2011, 14:44 uur
0
geplaatst: 14 september 2011, 16:55 uur
@Hessel, heb op zich geen probleem met een Tonedeff productie hoor.
Daar begin ik al een stuk meer naar uit te kijken! Met Tonedeff is het altijd een beetje te betwijfelen of het wel serieus gaat worden (wat ik over het algemeen meer waardeer), en met een naam: Chico and the Man, verwacht ik ook niet veel serieus, maar dit klinkt al best nice!
Ik heb er echt zin in!
Edit: De nieuwe King Mag video was nog niet gedropt, verrassend!
King Mag + Slug = Verrassend goede combinatie!
Daar begin ik al een stuk meer naar uit te kijken! Met Tonedeff is het altijd een beetje te betwijfelen of het wel serieus gaat worden (wat ik over het algemeen meer waardeer), en met een naam: Chico and the Man, verwacht ik ook niet veel serieus, maar dit klinkt al best nice!
Ik heb er echt zin in!
Edit: De nieuwe King Mag video was nog niet gedropt, verrassend!
King Mag + Slug = Verrassend goede combinatie!
0
geplaatst: 14 september 2011, 17:10 uur
alexander-r schreef:
(embed)
(embed)
klinkt vet
met j.cole, common en evidence zijn er al heel wat albums waar ik naar uit kijk, als deze nog uitkomt hoop ik dat een van de 4 alleszins random axe kan bedreigen voor het album van het jaar 
0
geplaatst: 14 september 2011, 17:24 uur
@Elohim, goed om te weten dat jij er geen probleem mee hebt.
Ik ook niet hoor, vroeg het me alleen af.
Dat album van Evidence wordt denk ik wel erg lekker. Ik denk dat ik hem maar ga pre-orderen, heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, maar bij dit album durf ik wel een gokje te wagen.
De track van King Mag klinkt best lekker. Goed om te horen dat er ook een deel is bij AotP dat wel ander soort nummers durft te maken (Esoteric, Celph en nu dus King Mag).
Ik ook niet hoor, vroeg het me alleen af.Dat album van Evidence wordt denk ik wel erg lekker. Ik denk dat ik hem maar ga pre-orderen, heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, maar bij dit album durf ik wel een gokje te wagen.
De track van King Mag klinkt best lekker. Goed om te horen dat er ook een deel is bij AotP dat wel ander soort nummers durft te maken (Esoteric, Celph en nu dus King Mag).
0
geplaatst: 14 september 2011, 18:14 uur
Noujaaa... Hoe anders is dit nummer? Op de feature van Slug (naar wie hij in de track 'Drama Theme' al verwees met: 'I'm Felt like Murs with a Slug') na is dit een gewone track van Mag. Een soort van storytelling misschien, maar echt anders is dat niet.
Sowieso vind ik dat je Apathy ook wel daar tussen mag zetten.
0
geplaatst: 14 september 2011, 18:28 uur
Elohim schreef:
Moet je eens op het QN5 forum kijken, dan denk ik wel dat het behoorlijk serieus bedoeld is

0
geplaatst: 14 september 2011, 18:52 uur
Elohim schreef:
Noujaaa... Hoe anders is dit nummer? Op de feature van Slug (naar wie hij in de track 'Drama Theme' al verwees met: 'I'm Felt like Murs with a Slug') na is dit een gewone track van Mag. Een soort van storytelling misschien, maar echt anders is dat niet.
Die mag er ook wel bij ja. Ik doelde trouwens meer op het feit dat iedereen (terrecht) loopt te klagen dat de JMT tracks (en het laatste AotP album ook) de laatste tijd een beetje veel van hetzelfde zijn. Dat is opzich niet zo heel erg als het niveau het hele album erg hoog is, maar dat is dus niet het geval.
0
geplaatst: 14 september 2011, 19:12 uur
Elohim schreef:
Met Tonedeff is het altijd een beetje te betwijfelen of het wel serieus gaat worden (wat ik over het algemeen meer waardeer), en met een naam: Chico and the Man, verwacht ik ook niet veel serieus, maar dit klinkt al best nice!
Aan de kleine beetjes muziek die in deze promo voorbij komen verwacht ik toch heel wat serieus. Maar dan wel serieus in de vorm van emo-rap 2.0 want zo te horen trekt Kno de lijn van Oneirlogy en (vooral) Death Is Silent rustig door naar Chico and the Man. Dat hoeft overigens niks slechts te betekenen want ik vond die platen, maar dan wel vooral Oneirology, erg sterk. Denk wel dat er meer variatie dan in bijv. Death ius Silent in voor komt en die variatie zal dan wrs vooral van Tonedeff komen. Mja, met Kno achter de knoppen en Tonedeff op de mic kan het eigenlijk niet fout gaan.Met Tonedeff is het altijd een beetje te betwijfelen of het wel serieus gaat worden (wat ik over het algemeen meer waardeer), en met een naam: Chico and the Man, verwacht ik ook niet veel serieus, maar dit klinkt al best nice!
0
geplaatst: 14 september 2011, 19:21 uur
Jah klopt, daarom zei ik ook: dit klinkt al best nice!
Ik kijk daar wel naar uit eigenlijk. Ik vind die emo-rap van Kno en Tone erg vermakelijk altijd (Porcelaine is mijn favo Tone track).
Edit: vergeten de nieuwe SIMS video te droppen.
Ik kijk daar wel naar uit eigenlijk. Ik vind die emo-rap van Kno en Tone erg vermakelijk altijd (Porcelaine is mijn favo Tone track).
Edit: vergeten de nieuwe SIMS video te droppen.
0
geplaatst: 15 september 2011, 11:58 uur
Er komt trouwens, gok ik, elke dag een video uit over een nummer van Evidence zijn album Cats & Dogs, vergelijkbaar met wat Grieves deed op zijn facebook pagina.
Hier die van vandaag, ik zal, om overvloeding te voorkomen, in de toekomst, de rest maar niet droppen.
Hier die van vandaag, ik zal, om overvloeding te voorkomen, in de toekomst, de rest maar niet droppen.

0
geplaatst: 15 september 2011, 15:19 uur
Hoort eerder in Genres >> R&B en Hip-Hop >> Grappigste HipHopnummers
* denotes required fields.