MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:

Hofbuskers wordt wel beter, moet ik zeggen. Redelijk interessante clip ook.

Om -na mijn afwezigheid- nog even te reageren op dingen ver terug: dat nummer van Aslan is tof en 'Otis' is kotswekkend slecht.

lambf

Bij gebrek aan aandacht voor bovenstaande video's:

-d-
Heb het gehoord via duckdown:

chrisc10

Nieuwe clip van het album van Big Boi van vorig jaar.

Harco
chrisc10 schreef:
(embed)
Nieuwe clip van het album van Big Boi van vorig jaar.

Ik zou zweren dat die clip maanden geleden al op 2dopeboyz stond.

EDIT: Hier dus.

Harco

Wederom een bevestiging waarom Mic Tyson niets wordt. Sean P fell off. Ik luister honderd keer liever Prodigy op die Waka Flocka-beat, en die vind ik niet eens hard.

En dan wel naar Juicy J luisteren op enorm originele Lex Luger-beats. Ik snap jou niet, jongeman

Ik vind het best nog een goed nummer. Een volledige cd in die stijl ga ik niet trekken, maar voor een track dat nog geen anderhalve minuut duurt is het mooi als afwisseling.

Harco
Beat is saai, Sean P's stem is anders dan voorheen en zijn flow is saai. Geef mij maar de Sean P van 2007. Juicy J is gewoon een keiharde rapper met een vet stemgeluid.

God, wat rapt P hier slecht zeg, niet veelbelovend. De beat vind ik nog niet eens zo'n drama, best wel verfrissend.

Harco

Verses zijn hard, refrein niet.

Simpele, maar erg harde beat.

Harco
Beat komt van Watch the Throne (voor als je dat niet wist).

Harco schreef:
(embed)

Wederom een bevestiging waarom Mic Tyson niets wordt. Sean P fell off. Ik luister honderd keer liever Prodigy op die Waka Flocka-beat, en die vind ik niet eens hard.
Ben ik niet met je eens. Ik moet zeggen dat hij inderdaad minder is dan voorheen, maar ik vind hem nog steeds een erg lekker stemgeluid hebben en hij luistert gewoon zo lekker weg. Ook de teksten zijn nog steeds best nice.

Ik vind Sean P idd ook nog niet zo slecht rappen daar. Die beat daarentegen is om te huilen.

Harco schreef:
(embed)

Verses zijn hard, refrein niet.

Gewoon NEE, niet doen, fout, schaam je, foei Freeway!

P was op Random Axe gewoon goed.

Harco
P heeft de afgelopen tijd veel wat vaart achter zijn raps gezet. Ik wil gewoon die relaxte P van Monkey Barz en Jesus Price horen. Bovendien vind ik zijn teksten ook minder vermakelijk dan voorheen. Normaal zeggen teksten me niet zoveel, maar P moest het ook deels van zijn humor hebben.

Harco schreef:
Beat komt van Watch the Throne (voor als je dat niet wist).

Wist ik inderdaad niet. Moet ik nog steeds even luisteren.

-d-
2de album van El da Sensei & The Returners is al een jaar uit ofzo, maar er is nog een videotje van het nummer Pain...

Oud inderdaad, wel harde clip/track.

Bazenshit

Kos
Harco schreef:
(embed)

Vind m wel dope!

-edit- die van MJ zeker ook, al vind ik de rappers niet zo.

Ponty Mython
Ik mis de oude Black Eyed Peas.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:59 uur

geplaatst: vandaag om 03:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.