MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
Kos schreef:
Melodee altijd .

Ja, ik vind die dingen van haarook altijd wel leuk eigenlijk. Mag best iets bekender worden

Elohim schreef:
Nas heeft een supervette flow, maar daar blijft het bij.

Je vind zn lyrics niet dope??

Bang! Bang! Bang! Speciaal voor jou dikke bana.

Haha wtf

Eindelijk

Harco

Blue Dream and Lean Mixtape coming soon.

YESSIR! Deze boy is er klaar voor. Juicy J verwoestte deze track ook al volledig, afkomstig van Pusha T's Fear of God II. Laat al die mannen even zien hoe je een trap-beat anno 2011 volledig naar de kloten rapt.

De Karavaan is hier.

21 oktober komt de EP uit.

Harco schreef:
(embed)

(quote)

YESSIR! Deze boy is er klaar voor. Juicy J verwoestte deze track ook al volledig, afkomstig van Pusha T's Fear of God II. Laat al die mannen even zien hoe je een trap-beat anno 2011 volledig naar de kloten rapt.

Alley Boy klinkt daar ook wel hard. Tijd om die mixtape van dit jaar nog eens uit de kast te halen.

jordkaka schreef:
(quote)

Je vind zn lyrics niet dope??
Op die track? Nee. Wat matige brag'n'boast, weinig inhoud, en voor een track met weinig inhoud is het best oninteressant.

Nieuwe video van de Empty Handed Warriors movement (onder leiding van Lord Lhus als ik het goed heb).

Ik trek dat soort hip-hop echt niet meer. Met die semi-dramatische beats altijd...

Weer twee video's van Mr. Green Live from the Streets. Als het goed is gaat hij alle beats op een album zetten.

bennerd schreef:
Ik trek dat soort hip-hop echt niet meer. Met die semi-dramatische beats altijd...
Word to the motherland.

Die viddy's van Mr. Green zijn erg nice, kende ze al.

Zeker nice.

Nieuwe Kiefer, is weer errug vet! Lyrics zijn on point en zijn flow is... Echt gewoon dope.

Mb.
Die samples in de productie waarop Murs zijn zegje doet zijn wel erg veel gebruikt, niet?

Dunno.. Zeg het maar.

Wat een bazenclip.

Kos
LOL, Dat waar Ros zit tussen die gele bloemetjes is in mijn vaste hardlooprondje .

Toffe clip inderdaad

Wat heeft die Rosco toch ook een swagger!

chrisc10

Dit nummer is de eerste single van het nieuwe album van kyo Itachti & Ruste Juxx genaamd Hardbodie Hiphop. Het klinkt goed.

Ja, hoorde ik van de week al. Gruwelijke track. Ruste Juxx heeft zo'n fijn stemgeluid en hij past perfect op deze productie.

Improvision
Nieuwe Common!

Heel vervelende beat. Ordinair eigenlijk

toris
Dakduivel schreef:
(embed)

Wat een bazenclip.

Duvelduvel is wel echt schandalig slecht. Ik erger me dood aan die gasten. Gelukkig maakt de swagger van Rosco het weer een beetje goed.

Je kan niet haten op DuvelDuvel.

Blue Sky: Jammer. Ordinair is wel een goede beschrijving van de beat en voor het refreintje geld imo precies hetzelfde. Ik zie invloeden in dit nummer die heel weinig goeds beloven voor Common's aanstaande album.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:10 uur

geplaatst: vandaag om 21:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.