MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
toris
Dakduivel schreef:
Je kan niet haten op DuvelDuvel.

Oh jawel.

Juxx track klinkt hard!
Toch klinkt Juxx zijn flow erg matig voor zijn doen... En dat dacht ik al voordat ik RA had gehoord, dus niet dat ik ze onbewust vergelijk.
edit:
Volgens mij heb ik hem nog niet gedropt en ik draai hem tegenwoordig al ZO vaak!

begint bij 1.30

Block klinkt verrassend lekker! Hij heeft zijn flow opgeschoond en zijn stemgeluid klinkt net dat beetje minder geforceerd!
Vinnie... Tsjah...

Damn wat klinkt die live versie van hip hop hooray in die laatste history of rap vid heerlijk. The roots

-d- schreef:
(embed)

Ik ga denk ik gewoon dat album kopen waar al deze beats op komen. Mr. Green is echt een genie.

Dat concept van straatartiesten samplen van Mr. Green is echt tof bedacht. Ik had van de week ook die video's bekeken die Hessel had gepost. Zijn alle video's in Philly opgenomen?
Hoe heet de beat dat je steeds in het begin hoort van deze serie? Erg dope beat.
edit: Ik heb die beat gevonden: Still Underground heet ie. Stat op Classic Beats Vol 3 van Mr. Green.

Harco

Echt tof dat filmpje van Mr. Green. Die man op het einde .

Het enige dat jammer is dat dit de verkorte versie zonder Lil' Kritje is. Kritje is een baas.

Harco
Pffff, waar is K.R.I.T.?

Okay... Ik snap dat dat masker erbij hoort, maar het maakt het echt belachelijk met zo'n bril eroverheen. Ergens komt het ook wel weer erg geniaal over.

Die bril en pet erbij .

Dice Raw

die man moet vaker refreintjes zingen.

Ik word een beetje ongemakkelijk bij het stuk dat ze de muziek laten horen van DOOM... het nerveuze heen en weer geschuif op de bank lol.

Haha dat had ik ook, vooral bij het eerste nummer. Maar verder is het een erg dope interview hoor. Er worden veel goede vragen gesteld (ook door het publiek) en DOOM geeft telkens beleefd en uitgebreid antwoord. Het is trouwens wel erg leuk dat er een nieuw Madvillain album komt maar eigenlijk kan het alleen maar tegenvallen. Dat is misschien wel erg negatief gedacht maar het zegt natuurlijk ook alles over de eerste Madvillainy plaat.

Harco

New video from Clyde Carson. "Something To Speak About" coming soon

Dat zegt 'ie alleen al zo lang...

chrisc10

Bedorvenkebab schreef:
Dice Raw

die man moet vaker refreintjes zingen.

Dat heeft hij het hele vorige album staan doen, hoor.

Erg vette clip:

FlyLo schreef:
(embed)

Net als de eerste track klinkt dit ook weer vet. Gaat opnieuw een erg goed album worden terwijl het qua stijl weer iets helemaal anders is dan how i got over.Voor mij blijven the roots de meest constante groep in hip hop, al hun albums zijn sterk.

Sjaakspeare schreef:
(quote)

Dat heeft hij het hele vorige album staan doen, hoor.

Gewoon lekker doorgaan toch.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:56 uur

geplaatst: vandaag om 17:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.