Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
toris
geplaatst: 30 oktober 2011, 14:33 uur
Dakduivel schreef:
Je kan niet haten op DuvelDuvel.
Je kan niet haten op DuvelDuvel.
Oh jawel.
0
geplaatst: 30 oktober 2011, 17:57 uur
Juxx track klinkt hard!
Toch klinkt Juxx zijn flow erg matig voor zijn doen... En dat dacht ik al voordat ik RA had gehoord, dus niet dat ik ze onbewust vergelijk.
edit:
Volgens mij heb ik hem nog niet gedropt en ik draai hem tegenwoordig al ZO vaak!
Toch klinkt Juxx zijn flow erg matig voor zijn doen... En dat dacht ik al voordat ik RA had gehoord, dus niet dat ik ze onbewust vergelijk.
edit:
Volgens mij heb ik hem nog niet gedropt en ik draai hem tegenwoordig al ZO vaak!
0
geplaatst: 1 november 2011, 20:00 uur
Block klinkt verrassend lekker! Hij heeft zijn flow opgeschoond en zijn stemgeluid klinkt net dat beetje minder geforceerd!
Vinnie... Tsjah...
Vinnie... Tsjah...

0
geplaatst: 3 november 2011, 21:25 uur
Damn wat klinkt die live versie van hip hop hooray in die laatste history of rap vid heerlijk. The roots 

0
geplaatst: 3 november 2011, 21:56 uur
-d- schreef:
(embed)
(embed)
Ik ga denk ik gewoon dat album kopen waar al deze beats op komen. Mr. Green is echt een genie.

0
geplaatst: 5 november 2011, 12:46 uur
Dat concept van straatartiesten samplen van Mr. Green is echt tof bedacht. Ik had van de week ook die video's bekeken die Hessel had gepost. Zijn alle video's in Philly opgenomen?
Hoe heet de beat dat je steeds in het begin hoort van deze serie? Erg dope beat.
edit: Ik heb die beat gevonden: Still Underground heet ie. Stat op Classic Beats Vol 3 van Mr. Green.
Hoe heet de beat dat je steeds in het begin hoort van deze serie? Erg dope beat.
edit: Ik heb die beat gevonden: Still Underground heet ie. Stat op Classic Beats Vol 3 van Mr. Green.
0
geplaatst: 6 november 2011, 16:00 uur
Het enige dat jammer is dat dit de verkorte versie zonder Lil' Kritje is. Kritje is een baas.
0
geplaatst: 8 november 2011, 12:34 uur
Okay... Ik snap dat dat masker erbij hoort, maar het maakt het echt belachelijk met zo'n bril eroverheen. Ergens komt het ook wel weer erg geniaal over. 

0
geplaatst: 8 november 2011, 22:50 uur
Ik word een beetje ongemakkelijk bij het stuk dat ze de muziek laten horen van DOOM... het nerveuze heen en weer geschuif op de bank lol.
0
geplaatst: 9 november 2011, 00:01 uur
Haha dat had ik ook, vooral bij het eerste nummer. Maar verder is het een erg dope interview hoor. Er worden veel goede vragen gesteld (ook door het publiek) en DOOM geeft telkens beleefd en uitgebreid antwoord. Het is trouwens wel erg leuk dat er een nieuw Madvillain album komt maar eigenlijk kan het alleen maar tegenvallen. Dat is misschien wel erg negatief gedacht maar het zegt natuurlijk ook alles over de eerste Madvillainy plaat.
0
Harco
geplaatst: 10 november 2011, 08:14 uur
New video from Clyde Carson. "Something To Speak About" coming soon
Dat zegt 'ie alleen al zo lang...
0
geplaatst: 12 november 2011, 11:06 uur
Net als de eerste track klinkt dit ook weer vet. Gaat opnieuw een erg goed album worden terwijl het qua stijl weer iets helemaal anders is dan how i got over.Voor mij blijven the roots de meest constante groep in hip hop, al hun albums zijn sterk.
* denotes required fields.