Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 1 april 2007, 15:21 uur
Ik moet zeggen dat ik niet erg onder de indruk ben, beetje matig.
0
Akonner
geplaatst: 6 april 2007, 15:16 uur
Get Buck is lekker fout (jammer dat ik denk dat dit niet zijn bedoeling was)
0
geplaatst: 6 april 2007, 15:59 uur
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 8 april 2007, 19:59 uur
Cronite ft. Masta Ace - Sick of it All
Cronite? Nee nergens rinkelt een belletje. Zeker geen onaardige mc en klinkt verassend scherp, maar wordt compleet onder gesneeuwt door Masta Ace's verse. Hij ript die track letterlijk. Snoert alle 'media geile' rappers direct de mond.
Masta Ace - Born to Roll
''i got tha, i got tha woofers in my jeep''
Modder vette beat! 808 drums(?) en dan die bassline. Ik zou zweren dat ze de equalizer verkeerd hebben ingesteld
Masta Ace voelt die beat ook goed aan. Voel vaker een soort 'chemie' tussen hem en de producties. Hierboven hetzelfde verhaal. Waarom voelt die video trouwens zo 'west coast' aan?
Cronite? Nee nergens rinkelt een belletje. Zeker geen onaardige mc en klinkt verassend scherp, maar wordt compleet onder gesneeuwt door Masta Ace's verse. Hij ript die track letterlijk. Snoert alle 'media geile' rappers direct de mond.
Masta Ace - Born to Roll
''i got tha, i got tha woofers in my jeep''
Modder vette beat! 808 drums(?) en dan die bassline. Ik zou zweren dat ze de equalizer verkeerd hebben ingesteld
Masta Ace voelt die beat ook goed aan. Voel vaker een soort 'chemie' tussen hem en de producties. Hierboven hetzelfde verhaal. Waarom voelt die video trouwens zo 'west coast' aan?
0
geplaatst: 10 april 2007, 08:55 uur
"Born to Roll" is inderdaad vet, maar ik vind het origineel beter: "Jeep Ass Nigguh" van op Slaughtahouse ('93).
"Born to Roll" was oorspronkelijk slechts een remix voor dat nummer, maar haalde toch zijn volgende CD 'Sittin on Chrome' ('95) en werd dan nog lead-single.
Die 2 cd's (SLH en SOC) uit '93 en '95 zijn geproduced door de Bluez Brothaz (Lord Digga enzo.... hebben ook op Ready to Die geproducet o.a. 'Everyday Struggle') en die maakten West Coast-beats ook al waren ze van Brooklyn (denk ik).
'Sittin on Chrome' was trouwens een heel conceptalbum over beats in de auto... en ja, welke beats zijn het best voor te bumpen in een auto? De West Coast dan, in Masta Ace's opinie..
"Born to Roll" was oorspronkelijk slechts een remix voor dat nummer, maar haalde toch zijn volgende CD 'Sittin on Chrome' ('95) en werd dan nog lead-single.
Die 2 cd's (SLH en SOC) uit '93 en '95 zijn geproduced door de Bluez Brothaz (Lord Digga enzo.... hebben ook op Ready to Die geproducet o.a. 'Everyday Struggle') en die maakten West Coast-beats ook al waren ze van Brooklyn (denk ik).
'Sittin on Chrome' was trouwens een heel conceptalbum over beats in de auto... en ja, welke beats zijn het best voor te bumpen in een auto? De West Coast dan, in Masta Ace's opinie..

0
geplaatst: 10 april 2007, 10:06 uur
Dr.Greenthump schreef:
Ik ken Cronite wel. Hij stond een keer in het voorprogramma van Delinquent Habits. Het is een Duitser btw van Kroatische komaf.
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 11 april 2007, 09:18 uur
Cool man nu is het me een beetje duidelijk, hoewel ik de productie dan ook weer niet écht typerend voor de west-coast vindt .. Heb Sittin' on Chrome direct op de download gezet . Klinkt dope zo'n concept album over beats in de auto, voer voor je hoedenplank

0
geplaatst: 14 april 2007, 00:25 uur
0
eazyfan
geplaatst: 15 april 2007, 20:56 uur
Kos schreef:
.
Ja die video is een echte aanrader.(quote)
.they can found Sadam in a f*ckin hole,
but they can't tell who shot 2Pac?
they found Samad in Irak
Pac got shot in Vegas on the strip
0
Social_Mask
geplaatst: 15 april 2007, 21:25 uur
Dave Chappelle
Geweldig grappig, Dave Chappelle over politie. Hij heeft zo'n geweldig grappige stem.
Street Hoops
Nog eentje van Dave Chappelle. Hier bezoekt hij een zieke jongen.
Er is ook eentje waar Dave Chappelle een blinde zwarte KKK is
Alleen die kan ik zosnel niet vinden.
Die van Chris Rock is ook erg goed, ookal kende ik hem al.
Geweldig grappig, Dave Chappelle over politie. Hij heeft zo'n geweldig grappige stem.
Street Hoops
Nog eentje van Dave Chappelle. Hier bezoekt hij een zieke jongen.
Alleen die kan ik zosnel niet vinden.Die van Chris Rock is ook erg goed, ookal kende ik hem al.
0
Social_Mask
geplaatst: 16 april 2007, 18:29 uur
^^^^Die hoort niet hier te zijn, foutje. Maar bij Jokes. 
Als goed maker:
2pac Interview
Een ondervraging ofzo, van 2pac door een rechter. Wat een slimme en grappige man was hij.
RIP

Als goed maker:
2pac Interview
Een ondervraging ofzo, van 2pac door een rechter. Wat een slimme en grappige man was hij.
RIP
0
geplaatst: 18 april 2007, 19:33 uur
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 18 april 2007, 19:48 uur
De eerste single van Port Authority en wat een dope track man. Marco Polo is best onder de rader geweest en begint eindelijk zijn verdiende status te krijgen. Vind hem echt een toffe producer, ondanks dat hij geen geheel eigen stijl heeft. In ieder geval check die nieuwe plaat.
0
Raekwon the chef
geplaatst: 18 april 2007, 20:33 uur
Social_Mask schreef:
Alleen die kan ik zosnel niet vinden.
Alleen die kan ik zosnel niet vinden.Die is erg leuk inderdaad, ook die ene dat ze the Real world (geloof ik) nadoen als zo'n blanke gast komt intrekken in een huis vol zwarten.
alleen wel jammer dat het bij Chappelle meestal maar over één onderwerp gaat
0
geplaatst: 19 april 2007, 16:33 uur
0
geplaatst: 20 april 2007, 23:19 uur
Brother Ali - Uncle Sam Goddamn
eerste video van Undisputed Truth
eerste video van Undisputed Truth
0
geplaatst: 20 april 2007, 23:22 uur
Osiris Apis schreef:
Leuk, zou hij dan toch een albino-neger zijn?
0
geplaatst: 20 april 2007, 23:34 uur
Door de beelden zou je zeggen van wel.
En Sage Francis noemde Brother Ali in een battle 'the man with the Michael Jackson disease'.
En Sage Francis noemde Brother Ali in een battle 'the man with the Michael Jackson disease'.
0
geplaatst: 21 april 2007, 00:14 uur
Niet alleen goede clip, ook toffe nummer met een zeer toepasselijke productie 
Klik

Osiris Apis schreef:
Klik
* denotes required fields.