MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
Ik moet zeggen dat ik niet erg onder de indruk ben, beetje matig.

Reclame met Snoop Dogg en een hoog wtf-gehalte.

Akonner
Get Buck is lekker fout (jammer dat ik denk dat dit niet zijn bedoeling was)

psychonaatje schreef:
Reclame met Snoop Dogg en een hoog wtf-gehalte.

Hehe, wel erg ver gezocht

Dr.Greenthump
Cronite ft. Masta Ace - Sick of it All

Cronite? Nee nergens rinkelt een belletje. Zeker geen onaardige mc en klinkt verassend scherp, maar wordt compleet onder gesneeuwt door Masta Ace's verse. Hij ript die track letterlijk. Snoert alle 'media geile' rappers direct de mond.

Masta Ace - Born to Roll

''i got tha, i got tha woofers in my jeep''

Modder vette beat! 808 drums(?) en dan die bassline. Ik zou zweren dat ze de equalizer verkeerd hebben ingesteld Masta Ace voelt die beat ook goed aan. Voel vaker een soort 'chemie' tussen hem en de producties. Hierboven hetzelfde verhaal. Waarom voelt die video trouwens zo 'west coast' aan?

"Born to Roll" is inderdaad vet, maar ik vind het origineel beter: "Jeep Ass Nigguh" van op Slaughtahouse ('93).

"Born to Roll" was oorspronkelijk slechts een remix voor dat nummer, maar haalde toch zijn volgende CD 'Sittin on Chrome' ('95) en werd dan nog lead-single.

Die 2 cd's (SLH en SOC) uit '93 en '95 zijn geproduced door de Bluez Brothaz (Lord Digga enzo.... hebben ook op Ready to Die geproducet o.a. 'Everyday Struggle') en die maakten West Coast-beats ook al waren ze van Brooklyn (denk ik).

'Sittin on Chrome' was trouwens een heel conceptalbum over beats in de auto... en ja, welke beats zijn het best voor te bumpen in een auto? De West Coast dan, in Masta Ace's opinie..

Dr.Greenthump schreef:

Cronite? Nee nergens rinkelt een belletje. Zeker geen onaardige mc en klinkt verassend scherp, maar wordt compleet onder gesneeuwt door Masta Ace's verse. Hij ript die track letterlijk. Snoert alle 'media geile' rappers direct de mond.

Ik ken Cronite wel. Hij stond een keer in het voorprogramma van Delinquent Habits. Het is een Duitser btw van Kroatische komaf.

eazyfan
http://www.youtube.com/watch?v=CLfuRcgHI2I
Battles van Topkwaliteit door TopMC's

Wel beetje oud maar blijft grappig.

Harco
http://youtube.com/watch?v=pO2PhRyXSe4

Het gaat om die Asian, hè.

Dr.Greenthump
"Born to Roll" was oorspronkelijk slechts een remix voor dat nummer, maar haalde toch zijn volgende CD 'Sittin on Chrome' ('95) en werd dan nog lead-single.

Die 2 cd's (SLH en SOC) uit '93 en '95 zijn geproduced door de Bluez Brothaz (Lord Digga enzo.... hebben ook op Ready to Die geproducet o.a. 'Everyday Struggle') en die maakten West Coast-beats ook al waren ze van Brooklyn (denk ik).

'Sittin on Chrome' was trouwens een heel conceptalbum over beats in de auto... en ja, welke beats zijn het best voor te bumpen in een auto? De West Coast dan, in Masta Ace's opinie..

Cool man nu is het me een beetje duidelijk, hoewel ik de productie dan ook weer niet écht typerend voor de west-coast vindt .. Heb Sittin' on Chrome direct op de download gezet . Klinkt dope zo'n concept album over beats in de auto, voer voor je hoedenplank

Idd, die over Michael Jackson is ook leuk.

eazyfan
Kos schreef:
(quote)

.
Ja die video is een echte aanrader.
they can found Sadam in a f*ckin hole,
but they can't tell who shot 2Pac?
they found Samad in Irak
Pac got shot in Vegas on the strip

Social_Mask
Dave Chappelle

Geweldig grappig, Dave Chappelle over politie. Hij heeft zo'n geweldig grappige stem.

Street Hoops

Nog eentje van Dave Chappelle. Hier bezoekt hij een zieke jongen.

Er is ook eentje waar Dave Chappelle een blinde zwarte KKK is Alleen die kan ik zosnel niet vinden.

Die van Chris Rock is ook erg goed, ookal kende ik hem al.

Social_Mask
^^^^Die hoort niet hier te zijn, foutje. Maar bij Jokes.

Als goed maker:

2pac Interview

Een ondervraging ofzo, van 2pac door een rechter. Wat een slimme en grappige man was hij.

RIP

Marco Polo - Nostalgia (feat. Masta Ace)
Erg chill nummer. Clip is ook wel cool.

Dr.Greenthump
De eerste single van Port Authority en wat een dope track man. Marco Polo is best onder de rader geweest en begint eindelijk zijn verdiende status te krijgen. Vind hem echt een toffe producer, ondanks dat hij geen geheel eigen stijl heeft. In ieder geval check die nieuwe plaat.

Raekwon the chef
Social_Mask schreef:

Er is ook eentje waar Dave Chappelle een blinde zwarte KKK is Alleen die kan ik zosnel niet vinden.

Die is erg leuk inderdaad, ook die ene dat ze the Real world (geloof ik) nadoen als zo'n blanke gast komt intrekken in een huis vol zwarten.
alleen wel jammer dat het bij Chappelle meestal maar over één onderwerp gaat

haha, dat deuntje in het begin.
Family Guy - Bin Laden

Brother Ali - Uncle Sam Goddamn
eerste video van Undisputed Truth

Osiris Apis schreef:

Leuk, zou hij dan toch een albino-neger zijn?

Door de beelden zou je zeggen van wel.
En Sage Francis noemde Brother Ali in een battle 'the man with the Michael Jackson disease'.

Niet alleen goede clip, ook toffe nummer met een zeer toepasselijke productie

Osiris Apis schreef:
Door de beelden zou je zeggen van wel.
En Sage Francis noemde Brother Ali in een battle 'the man with the Michael Jackson disease'.

Klik

Gast
geplaatst: vandaag om 22:02 uur

geplaatst: vandaag om 22:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.