Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 6 maart 2012, 18:40 uur
Ik begin enorm uit te kijken naar de OF Tape.
En nog een vette track van I Self Devine:
0
geplaatst: 10 maart 2012, 22:58 uur
DTMD is zeker nice! Lekkere flows met een typische beat. Als in: een typische beat die lekkere flows ondersteunt.
Bij die Gunplay video... De beat brengt wel energie, maar zoals jullie wel weten, is het niet mijn soort beat. Wat ERRUG jammer is, want die Gunplay brengt me toch een energie! Kan ik wel van genieten! Die harde bass in de beat maakt wel wat goed.
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3DDOCs8YqT4[/embed]
Bij die Gunplay video... De beat brengt wel energie, maar zoals jullie wel weten, is het niet mijn soort beat. Wat ERRUG jammer is, want die Gunplay brengt me toch een energie! Kan ik wel van genieten! Die harde bass in de beat maakt wel wat goed.

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3DDOCs8YqT4[/embed]
0
geplaatst: 15 maart 2012, 21:14 uur
Ik weet niet wat het is, maar ik heb echt niks met Hopsin. Kan hem niet uitstaan.
Zijn flow is er weer een beetje!
Zijn flow is er weer een beetje!
0
geplaatst: 21 maart 2012, 17:06 uur
Die tape gaat echt knallen denk ik (heb hem nog niet binnengehaald). Alles wat ik er tot nu toe van heb gehoord was gewoon top.
0
geplaatst: 21 maart 2012, 18:06 uur
Mwah, de nummers met clip zijn zoals gebruikelijk met afstand het leukste werk van OF. Staan toch weer erg veel bleke beats en schreeuwerige raps op het album. Ook wat zeikerige R&B-niemendalletjes.
0
toris
geplaatst: 21 maart 2012, 20:29 uur
Geweldige clip van OF. Het onderschrift maakt het nog leuker.
0
geplaatst: 26 maart 2012, 05:08 uur
nedbed schreef:
(embed)
(embed)
Zelfs Terry Richardson kan er niks mee, blijkbaar.
0
Passion
geplaatst: 5 april 2012, 00:35 uur
YouTube - Keldersessie #1 Deel 2 - Sieloun
Keldersessie #1 Deel 2 - Sieloum
(@Sieloun)
Volgende week --> Keldersessie #2 - Remindazz
(@Remindazz)
Keldersessie #1 Deel 2 - Sieloum
(@Sieloun)
Volgende week --> Keldersessie #2 - Remindazz
(@Remindazz)