Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 26 september 2012, 04:26 uur
Haha, heel droog, die eerste. En muzikaal ook nog best aardig. Hij kan zeker rappen. Grappige clip ook, met zijn suffe fietsje, die fragmenten ertussendoor en die draaiende 'rims' achter hem. Het is ook boeiend multilinguaal; 'die dude die uw vélo heeft geript'.
Die tweede is ook erg net. Al rijdend zeer verdienstelijk -en ook beter dan de andere twee- spitten is vrij bewonderenswaardig.
Die tweede is ook erg net. Al rijdend zeer verdienstelijk -en ook beter dan de andere twee- spitten is vrij bewonderenswaardig.
0
geplaatst: 29 september 2012, 23:33 uur
Laatst een beat geproduceerd voor de rapper SchoppenHeer (We Zullen Doorgaan (Beat door Opin), meneer heeft er een videoclip bij laten schieten.
Het was eerst voor een wedstrijd, maar helaas de deadline niet gehaald, hier alsnog de video die in 48 uur geschoten is.
Het was eerst voor een wedstrijd, maar helaas de deadline niet gehaald, hier alsnog de video die in 48 uur geschoten is.
0
Raffael1977
geplaatst: 5 oktober 2012, 19:15 uur
Ik kijk toch liever naar een fisherman's friend reclame das pas sterk spul.
0
geplaatst: 6 oktober 2012, 01:00 uur
Raffael1977 schreef:
Hahahaahahah
0
geplaatst: 6 oktober 2012, 13:31 uur
Damn, je bent me net voor. Ik hoop dat het album snel uit komt.
Mr. Green
By far beste producer van dit moment.
Mr. Green
By far beste producer van dit moment.
0
geplaatst: 11 oktober 2012, 20:38 uur
Ja/Nee?
(EDIT: @Opin, die Schoppenheer track klinkt erg tof. Vind dat je erg vooruit bent gegaan!)
0
geplaatst: 12 oktober 2012, 06:18 uur
Die track van Robert Raimon Roy klinkt erg vet. De productie doet me erg aan Dan the Automator en Kid Koala denken. Het geheel klinkt door de stem van de MC sowieso behoorlijk Dr. Octagon-achtig. Op een goede manier, wel te verstaan.
0
geplaatst: 13 oktober 2012, 16:32 uur
Vind het zo gek dat hij zo'n zelfde beat al heeft gebruikt bij Yes... Maar desondanks vind ik dit nummer (en het album in het algemeen) wel vermakelijk!
0
geplaatst: 22 oktober 2012, 04:40 uur
Die griet kan op een gegeven moment haar mond niet eens snel genoeg bewegen om mee te pleebekken met Oom Donald. Saillant. Verder lukt het constant verrassend uit de hoek komen enerzijds uitstekend, maar blijft hij er anderzijds zo in steken dat het muzikaal ironisch genoeg ergerlijk eentonig wordt. Hoewel dat ook komt door de weinig gevarieerde en weinig om het lijf hebbende beat.
0
geplaatst: 24 oktober 2012, 14:11 uur
Hartstikke vervelende stem en ook de beat vind ik niet goed. Lijkt veel op de luie Apollo Brown beats van tegenwoordig. Sample is vet, maar helemaaal niet creatief gedaan.
* denotes required fields.