MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:

Improvision

Improvision

²²²

Haha, heel droog, die eerste. En muzikaal ook nog best aardig. Hij kan zeker rappen. Grappige clip ook, met zijn suffe fietsje, die fragmenten ertussendoor en die draaiende 'rims' achter hem. Het is ook boeiend multilinguaal; 'die dude die uw vélo heeft geript'.

Die tweede is ook erg net. Al rijdend zeer verdienstelijk -en ook beter dan de andere twee- spitten is vrij bewonderenswaardig.

Laatst een beat geproduceerd voor de rapper SchoppenHeer (We Zullen Doorgaan (Beat door Opin), meneer heeft er een videoclip bij laten schieten.
Het was eerst voor een wedstrijd, maar helaas de deadline niet gehaald, hier alsnog de video die in 48 uur geschoten is.

Improvision
Dope.

Raffael1977
Ik kijk toch liever naar een fisherman's friend reclame das pas sterk spul.

Raffael1977 schreef:
Ik kijk toch liever naar een fisherman's friend reclame das pas sterk spul.

Hahahaahahah

nieuwe Live from the Streets van Mr Green. weer dope hoor.

Damn, je bent me net voor. Ik hoop dat het album snel uit komt.

Mr. Green By far beste producer van dit moment.

Ja/Nee?

(EDIT: @Opin, die Schoppenheer track klinkt erg tof. Vind dat je erg vooruit bent gegaan!)

Die track van Robert Raimon Roy klinkt erg vet. De productie doet me erg aan Dan the Automator en Kid Koala denken. Het geheel klinkt door de stem van de MC sowieso behoorlijk Dr. Octagon-achtig. Op een goede manier, wel te verstaan.

Fatih rapt over 9000 Gent (Negenduust)!

Vind het zo gek dat hij zo'n zelfde beat al heeft gebruikt bij Yes... Maar desondanks vind ik dit nummer (en het album in het algemeen) wel vermakelijk!

Die griet kan op een gegeven moment haar mond niet eens snel genoeg bewegen om mee te pleebekken met Oom Donald. Saillant. Verder lukt het constant verrassend uit de hoek komen enerzijds uitstekend, maar blijft hij er anderzijds zo in steken dat het muzikaal ironisch genoeg ergerlijk eentonig wordt. Hoewel dat ook komt door de weinig gevarieerde en weinig om het lijf hebbende beat.

Weer een nieuwe Intuition

Raffael1977
Aardige beat maar wat een kut rapper.

Hartstikke vervelende stem en ook de beat vind ik niet goed. Lijkt veel op de luie Apollo Brown beats van tegenwoordig. Sample is vet, maar helemaaal niet creatief gedaan.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:39 uur

geplaatst: vandaag om 16:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.