Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 2 november 2012, 13:47 uur
0
geplaatst: 6 november 2012, 17:10 uur
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6lIqNjC1RKU[/embed]
't Is een single nu.
't Is een single nu.

0
geplaatst: 6 november 2012, 19:14 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(embed)
(embed)
Klasse nummer. Ik lees dat mensen zijn nieuwe flow vervelend vinden, maar ik kan het wel waarderen. Doet me een beetje aan Warcloud zijn stijl denken. Productie is ook mooi, gewoon een erg lekker nummer.
0
geplaatst: 6 november 2012, 19:21 uur
Bedoel je het nummer van Shabazz of Virtuoso? Geen van beiden doen me namelijk, ook niet een beetje, denken aan Warcloud (gelukkig).
0
geplaatst: 6 november 2012, 19:45 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Bedoel je het nummer van Shabazz of Virtuoso? Geen van beiden doen me namelijk, ook niet een beetje, denken aan Warcloud (gelukkig).
Shabazz The Disciple. Haha dus jij hoort ook bij de mensen met kritiek op Warcloud zijn nieuwe stijl. Zijn breathcontrol was echt goed in de jaren 90, toen ging hij wat houteriger rappen op de albums met Blue Sky Black Death wat ik eigenlijk wel vind passen.
0
geplaatst: 6 november 2012, 19:48 uur
Ik heb amper nieuwe nummers van of met Warcloud gehoord de laatste tijd dus kan dat niet beoordelen.
0
geplaatst: 6 november 2012, 19:51 uur
Ik vind zijn stem en flow wel vet op dit nummer. Die beat heeft ook iets machtigs. Zijn soort van schreeuwerige manier van rappen past er perfect bij.
Ik heb geen idee of ik hier een heel album naar kan luisteren (het lijkt me dat dit op een album gaat komen?), maar met de juiste beats zou dit wel vet kunnen worden.
Ik heb geen idee of ik hier een heel album naar kan luisteren (het lijkt me dat dit op een album gaat komen?), maar met de juiste beats zou dit wel vet kunnen worden.
0
geplaatst: 6 november 2012, 19:56 uur
Die sample (neem ik aan?) is inderdaad erg vet en zijn stemgeluid past er gewoon goed bij. Dat schreeuwerige manier zoals jij dat beschrijft doet me dus denken aan Warcloud/Holocaust, alleen rapt die nog wat slomer.
0
geplaatst: 7 november 2012, 18:23 uur
Murs track is dope! 9th heeft zijn stijl vernieuwd! o.o
Shabazz is een held, maar zijn beats mogen wat sneller, daar flowt hij netter op vind ik. Het klinkt soms heel vaag hoe hij ietwat sneller gaat op sommige momenten, vooral het refrein dan. Of noujaa... Eigenlijk flowt hij best net!
Virt komt echt hard! Alleen erg jammer dat hij Rock & Ruck gewoon keihard zit te bijten. "Stick my dick in the dirt, and fuck the world".
Shabazz is een held, maar zijn beats mogen wat sneller, daar flowt hij netter op vind ik. Het klinkt soms heel vaag hoe hij ietwat sneller gaat op sommige momenten, vooral het refrein dan. Of noujaa... Eigenlijk flowt hij best net!
Virt komt echt hard! Alleen erg jammer dat hij Rock & Ruck gewoon keihard zit te bijten. "Stick my dick in the dirt, and fuck the world".
0
geplaatst: 8 november 2012, 18:49 uur
Elohim schreef:
Die line is wel vaker gebruikt hoor. Ik denk ook niet dat Rock & Ruck de eerste daarmee waren.
0
geplaatst: 8 november 2012, 21:11 uur
He$$el_01 schreef:
Die line is wel vaker gebruikt hoor. Ik denk ook niet dat Rock & Ruck de eerste daarmee waren.
(quote)
Beetje kopieren, plakken en wijzigen. Volgens mij zei Ras Kass eerst op het album Rassassination iets als "I stick my dick in your eardrum and fuck what you heard", waarna Rakim het eigenlijk zo goed als gejat heeft met "I stick my dick in your ear and fuck what you heard". Misschien daarvan?
0
geplaatst: 8 november 2012, 21:36 uur
Ja, en van de verse van Kastro op Last ones Left van 2Pac.
Of wat dacht je van deze variatie:
van Famous op de extended remix van het Chamillionaire nummer Won't let you Down.
And if the world was a girl I'd stick my dick in the ground
Fuck the world
Fuck the world
Of wat dacht je van deze variatie:
I stick my dick in your mouth, and fuck what you're sayin',
van Famous op de extended remix van het Chamillionaire nummer Won't let you Down.
0
geplaatst: 9 november 2012, 10:57 uur
Hmmmz... "Fuck what you heard" enzo vind ik toch iets anders. Als je op die manier lines gaat gelijkstellen of "gerecycled" gaat noemen is echt bijna geen line meer origineel te noemen.
"Put my gun in your mouth and make you lick shots" is dan bijna ook al gerecycled te noemen. Net wat andere woordspeling, maar tzelfde idee.
Maar dat de line eerder gebruikt was voor Ruck&Rock, dat wist ik niet. Heb hem nog niet zo vaak gehoord. Heeft ook niet het soort status als "There's a war going on outside no man is safe from" etc.
"Put my gun in your mouth and make you lick shots" is dan bijna ook al gerecycled te noemen. Net wat andere woordspeling, maar tzelfde idee.
Maar dat de line eerder gebruikt was voor Ruck&Rock, dat wist ik niet. Heb hem nog niet zo vaak gehoord. Heeft ook niet het soort status als "There's a war going on outside no man is safe from" etc.
* denotes required fields.