Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 10 januari 2013, 21:36 uur
Ik vind het wel een mooie combinatie. Twee rappers die erg verschillend zijn qua stemgeluid en flow. Relaxte beat ook wel.
Hoezo worden de beats niet gemaakt door Snowgoons zelf trouwens? Gaan ze proberen de 'underground-Khaled' te worden?
Hoezo worden de beats niet gemaakt door Snowgoons zelf trouwens? Gaan ze proberen de 'underground-Khaled' te worden?
0
geplaatst: 12 januari 2013, 09:47 uur
Bwaaaaah wat kijk ik uit naar de goondox !! fuckin face slap!!
0
geplaatst: 12 januari 2013, 17:39 uur
Vond hun eerste album destijds zeer de moeite waard, dus ben benieuwd nu de heren met hun tweede album komen:
100dBs & Ryan O'neil - Wait a Minute
100dBs & Ryan O'neil - Wait a Minute
0
Raffael1977
geplaatst: 12 januari 2013, 17:46 uur
Ik heb dat album ff beluisterd maar wat mij vooral opvalt is dat het te veel clipped waarbij toch wat distortion op fout manier te horen is.
Des al niet te min toch een leuke plaat en dit nummer vind ik ook wel dope
Des al niet te min toch een leuke plaat en dit nummer vind ik ook wel dope
0
geplaatst: 16 januari 2013, 22:06 uur
Improvision schreef:
(embed)
(embed)
Al best oud, maar blijft vet. Bedankt, heb hem nu voor de derde keer bekeken

0
geplaatst: 17 januari 2013, 19:20 uur
Improvision schreef:
(embed)
(embed)
haha Madlib doet ff een airdrum tussendoor.
YouTube - Madlib Interview [Adult Swim]
0
geplaatst: 23 januari 2013, 13:35 uur
Ik was Tastic eigenlijk al vergeten, maar goed dat ie binnenkort weer iets uitbrengt.
Het nummer van Emancipator is zoals ik gewend ben weer erg goed, ook een mooie video. Ben benieuwd naar het album.
Ik heb het wel gehad met de muziek van Snowgoons. Het klinkt de laatste tijd een beetje inspiratieloos, zo ook dit nummer.
Het nummer van Emancipator is zoals ik gewend ben weer erg goed, ook een mooie video. Ben benieuwd naar het album.
Ik heb het wel gehad met de muziek van Snowgoons. Het klinkt de laatste tijd een beetje inspiratieloos, zo ook dit nummer.
0
geplaatst: 29 januari 2013, 19:24 uur
Lupe Fiasco Kicked Off Stage At Obama Inauguration Party For Talking Bad About The President!
Nice.

0
geplaatst: 29 januari 2013, 20:40 uur
nee maar hij zegt niks bijzonders over Obama,
Hans teeuwen kan de koningin tot de grond afkraken, alles zeggen wat hij wilt. Terwijl daar bij zoiets onschuldigs de show al word gestopt
Hans teeuwen kan de koningin tot de grond afkraken, alles zeggen wat hij wilt. Terwijl daar bij zoiets onschuldigs de show al word gestopt

0
geplaatst: 29 januari 2013, 21:28 uur
het verbaast me echt, dat je zoiets niet mag zeggen. Vrijheid van meningsuiting toch...
* denotes required fields.