MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
Raffael1977
@Elohim

Jammer genoeg hebben de heren Redman & Method man ook samples gebruikt die ook al werden gedaan door de Legion terug in the early '90's dus vind het raar dat je zulke dingen opmerkt. Hoor zo vaak samples uit de oude doos van nieuwe producers.

Dat gaat idd over Eyedea.

Deed overigens veel apartere dingen dan Odd Future maar hij is niet kool want droeg geen Skinny Jeans

Improvision

Raffael1977
Dope beat maar die rapper vind ik vrij zeikerig irritant klinken zoals er nu veel doen.

Raffael1977

Raffael1977 schreef:
@Elohim

Jammer genoeg hebben de heren Redman & Method man ook samples gebruikt die ook al werden gedaan door de Legion terug in the early '90's dus vind het raar dat je zulke dingen opmerkt. Hoor zo vaak samples uit de oude doos van nieuwe producers.

Dat gaat idd over Eyedea.

Deed overigens veel apartere dingen dan Odd Future maar hij is niet kool want droeg geen Skinny Jeans
Omdat het vaker gebeurt kan ik het niet vervelend vinden? Ik hoor gewoon graag originele samples in plaats van hetzelfde sample voor de duizendste keer.

Dope nummer van Robust. Zijn stem lijkt minder saai dan een paar jaar terug. Hij heeft een nieuw album zie ik. Aan je stem van 4.5* vind je het hele album erg goed.

Raffael1977
Ik heb Robust altijd een dope mc gevonden maar dit album is gewoon goed. Hij is sterk en de beats zijn ook heel vet van dit album

Je hebt ook een producer bij Galapagos4 die Robust heet...

dat is dezelfde.

Osiris Apis schreef:
dat is dezelfde.

Oke gelukig, ik begon al te twijfelen

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=EtV1_Xqf_9U[/embed]
Nog een best aardige beat. Jammer van de Vanaf Nu effect in de beat.

Benieuwd hoeveel Tony Bones (wie??) heeft neergeteld voor die verses & beat. Op hem na best wel vet, alleen ziet A.G. er 80 jaar oud uit.

Vind die verse van die Tony ook wel oké.

Improvision
Glaciers of Ice schreef:

Nog een best aardige beat. Jammer van de Vanaf Nu effect in de beat.

Typhoon

Verwoordt vaak dingen mooi die mij ook bezig houden.
Iemand die weet wanneer zijn volgende album komt?

Nummer van Tony Bones is echt zo'n 13 in een dozijn nummer.

FlyLo schreef:
Benieuwd hoeveel Tony Bones (wie??) heeft neergeteld voor die verses & beat. Op hem na best wel vet, alleen ziet A.G. er 80 jaar oud uit.

Die Tony Bones ziet en klinkt alsof 'ie subsidie krijgt dus dat zal de verses en beat verklaren

Tony Bones track is best vet. Bones zelf is matig, niet belachelijk slecht maar ook niet echt interessant. Beat is wel dope, ook niet geniaal, maar zeker een lekkere beat voor Slug. Vraag me ook af hoeveel hij heeft neergeteld voor die verses.

Raffael1977
AG ziet er ouder uit dat is waar maar heeft wel een ijzersterke flow.

Had je beter bij Aankomende Hip Hop projecten kunnen plaatsen, of op zijn artiesten pagina. Het is geen video namelijk.

Wel een lekker nummer trouwens. Rakim zal altijd wel interessant blijven denk ik.

FlyLo schreef:
alleen ziet A.G. er 80 jaar oud uit.

Op de bühne gaat die gelukkig nog te keer als een 20-jarige.

Dennisami
He$$el_01 schreef:
Had je beter bij Aankomende Hip Hop projecten kunnen plaatsen, of op zijn artiesten pagina. Het is geen video namelijk.

Wel een lekker nummer trouwens. Rakim zal altijd wel interessant blijven denk ik.

Okee ik wist het zo snel even niet .

Gast
geplaatst: vandaag om 10:36 uur

geplaatst: vandaag om 10:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.