Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 4 mei 2007, 09:34 uur
Ga achter die plaat aan dan! Marco Polo is een aardig getalenteerde producer en de plaat kent een mooie line up. Video had ik al toegoegd en is hier een pagina terug nog gepost. Maar goed, blijft een leuk nummertje 

0
geplaatst: 4 mei 2007, 10:15 uur
Een van de weinige nummers die me wel wist te boeien op die plaat, Masta Ace bedankt.
0
geplaatst: 4 mei 2007, 11:33 uur
Waarom stel jij altijd zulke irrelevante vragen? 
Nee, ik wist niet eens dat dat album hier al was toegevoegd.
Enneuh, een mooie line up is niet genoeg om een mooie plaat te maken hoor

Nee, ik wist niet eens dat dat album hier al was toegevoegd.
Enneuh, een mooie line up is niet genoeg om een mooie plaat te maken hoor

0
geplaatst: 11 mei 2007, 14:24 uur
Klopt!
Van welk nummer dan? Kan het niet meteen linken...
Dr.Greenthump schreef:
Sample van Eric B. toch?
Sample van Eric B. toch?
Van welk nummer dan? Kan het niet meteen linken...
0
geplaatst: 11 mei 2007, 14:40 uur
Y'all Should All Get Lynched 
"On YouTube black girls shake their ass for free, with a thong in their ass, yelling "Notice Me!
With those tits poppin' out hoping some one to dress ya. Bitch, ho's get pimped not treated special!"
Gruwelijke videoclip, gruwelijke lyrics, toffe beat, hulde!

"On YouTube black girls shake their ass for free, with a thong in their ass, yelling "Notice Me!
With those tits poppin' out hoping some one to dress ya. Bitch, ho's get pimped not treated special!"Gruwelijke videoclip, gruwelijke lyrics, toffe beat, hulde!
0
Harco
geplaatst: 11 mei 2007, 15:48 uur
Het einde is prachtig.
Yo Puba, you should do something 'bout this, man
Yo Puba, you should do something 'bout this, man
0
geplaatst: 11 mei 2007, 17:05 uur
Hier Sucker MC's van Run-D.M.C. en een 'battle' tussen Special K en Kool Moe Dee enerzijds en Run en D.M.C. anderzijds.
0
geplaatst: 11 mei 2007, 18:42 uur
Prachtig dat Sucker Mc's
Om eens een leuke parodie clip te plaatsen:
E-mart en T² - Reppin That Calculus
heerlijke teksten en zelfspot
Om eens een leuke parodie clip te plaatsen:
E-mart en T² - Reppin That Calculus
heerlijke teksten en zelfspot

0
geplaatst: 11 mei 2007, 18:50 uur
Run DMC klinkt zo houterig, overigens niet de enige old school act zonder flow, maar ik trek het voor geen meter. Me respect hebben ze, maar daar houdt het dan ook mee op.
0
geplaatst: 11 mei 2007, 21:34 uur
0
geplaatst: 11 mei 2007, 23:14 uur
Volgens mij is het de nieuwe Sa-Ra, want hij staat ook op hun CD?
0
geplaatst: 11 mei 2007, 23:55 uur
Doet er ook niet echt toe, maar Sa-Ra verdiend ook wat crediet, dit jaar nog een projectje met Madlib op het programma als ik het niet mis heb 

0
geplaatst: 16 mei 2007, 01:37 uur
0
geplaatst: 16 mei 2007, 02:09 uur
psychonaatje schreef:
Voor de volledigheid: het zijn Tech N9NE, RZA, Eminem, Xzibit, Pharoahe Monch, Kool G Rap, Jayo Felony, Chino XL en KRS-One. Shame on me dat ik Pharoahe Monch niet heb herkend.
Dank u voor de titel, het is inderdaad een fijn plaatje/leuke track.
Sway & Tech zijn van de Wake Up Show, toch? Dan snap ik het eindelijk, want ik dacht al: "Maar da's toch een radioprogramma?". Ik heb nog veel te leren (en des te meer te ontdekken).
Voor de volledigheid: het zijn Tech N9NE, RZA, Eminem, Xzibit, Pharoahe Monch, Kool G Rap, Jayo Felony, Chino XL en KRS-One. Shame on me dat ik Pharoahe Monch niet heb herkend.
Dank u voor de titel, het is inderdaad een fijn plaatje/leuke track.
Sway & Tech zijn van de Wake Up Show, toch? Dan snap ik het eindelijk, want ik dacht al: "Maar da's toch een radioprogramma?". Ik heb nog veel te leren (en des te meer te ontdekken).

Lekkere track maar ik kwam per ongeluk deze Wake Up show uit LA 1994 tegen met onder andere Nas, Lauryn Hill, Organized Konfusion en Ras Kass en wat een geweldig nummer moet ik zeggen. Overtreft die andere met gemak imo. Heerlijke beat en iedereen komt goed (persoonlijk vind ik Ras Kass het beste). Hopen dat ik hem ergens kan vinden.
Wake Up Show LA
0
geplaatst: 16 mei 2007, 15:23 uur
Ja, blijft een goed nummer idd. Ik heb de track; alsje wil stuur ik hem wel ff door.
* denotes required fields.