Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 15 maart 2013, 16:32 uur
Ik ga het nummer pas beluisteren als ik het hele album ga checken, maar Swollen Members is idd Madchild (rapper), Prevail (rapper) en Rob the Viking (producer en ook DJ volgens mij ja). Als je weet wie wie is (Madchild en Prevail lijken nou niet bepaald op elkaar qua uiterlijk) moet het in een video toch duidelijk zijn wie er rapt, al heb ik de clip dus nog niet gezien. En C-Lance produceert idd ook een aantal tracks op het nieuwe album.
0
geplaatst: 15 maart 2013, 16:43 uur
Ja, ik wist zijn naam niet meer precies, maar Prevail klopt dus. Ik vroeg me meer af wat de rol van Rob the Viking zou zijn, maar die zal dan vooral Dj'en (scratchen e.d.) aangezien ik C-Lance op zijn Facebook heb zien zeggen dat hij het grootste gedeelte van de producties op zich neemt.
0
geplaatst: 15 maart 2013, 16:46 uur
Volgens mij zijn alle tot nu toe uitgebrachte nummers van het album geproduceerd door Rob the Viking. Het zal ongeveer 50/50 zijn (producties van Rob the Viking en C-Lance).
0
geplaatst: 15 maart 2013, 16:48 uur
Dat zou best kunnen inderdaad. C-Lance volgens mij inderdaad dat hij en nog iemand de producties hadden gedaan. Die andere naam zal dan wel Rob the Viking zijn geweest.
0
geplaatst: 20 maart 2013, 20:32 uur
Een hoop geschreeuw. Maar wat bruut zeg.
Dit is een wat rustigere versie
0
geplaatst: 30 maart 2013, 01:34 uur
Vet filmpje. Investigative Reports wel het best
En op het laatste bord na, allemaal vette shit.
En op het laatste bord na, allemaal vette shit.
0
nedbed
geplaatst: 30 maart 2013, 16:48 uur
Nieuwe van Tyler. Ik vind 't een lekker nummer en de video is weer lekker raar.
0
geplaatst: 1 april 2013, 05:53 uur
Dat nummer van Stann Smith heb ik inmiddels meermaals beluisterd. Erg sterke track met een mooi uitgebalanceerde beat, die zo uitstekend is afgesteld op de raps. Of andersom; het is maar hoe je het bekijkt, natuurlijk.
0
geplaatst: 4 april 2013, 13:14 uur
Ik heb er zin in!
Qua video vind ik Jay Reapers stuk het minst interessant, maar dat maakt niet uit, want hij pakt die beat en verslindt hem!
Het goede aan de combinatie van dubstep en hiphop in Dope DOD is dat ze zich niet laten overstemmen door de beat zoals vaak gebeurt. Zij hebben duidelijk nog de controle over de instrumentatie zonder meegesleurd te worden.
Stann Smith klinkt dope!
0
geplaatst: 9 april 2013, 19:56 uur
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=G5v2ePtIH6w#![/embed]
Het gaat weer helemaal nergens over die clip.
Het gaat weer helemaal nergens over die clip.

0
geplaatst: 9 april 2013, 23:09 uur
Na 14 jaar wachten komt over 2 maanden eindelijk de nieuwste Goodie Mob uit met Cee-lo er bij. Ik ben zo verheugd. Hier een coole clip met als extraatje een Beasty Boys toegift.
Een diepe buiging voor die danser graag...
Een diepe buiging voor die danser graag...
0
geplaatst: 10 april 2013, 11:49 uur
Er staat toch nergens dat het een video is? Want dat is het namelijk ook niet.
0
geplaatst: 10 april 2013, 17:24 uur
Ik moet tegenwoordig maar gapen van Snowgoons... Heb eigenlijk sinds A Fist In The Thought geen album meer écht vet gevonden.
* denotes required fields.