Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 5 juni 2013, 11:07 uur
Voel MOP hier toch wel! Beat is lekker funky, en dat zorgt ervoor dat ze nog best net klinken! Valt me mee!
0
geplaatst: 5 juni 2013, 13:55 uur
Lekker nummer is dat van De La. Mooi dat er nu ook een clip van te zien is die ik ook vet vind.
0
geplaatst: 9 juni 2013, 01:33 uur
Lekkere beat, Large Pro blijft op een constant niveau bezig met muziek. Ill Bill weet me niet te interesseren, maar stoort me ook niet echt.
0
geplaatst: 12 juni 2013, 10:10 uur
Totaal niet wat ik had verwacht van de eerste single van hun album, maar het is verrassend lekker. YC laat zien erg veelzijdig te zijn.
0
geplaatst: 18 juni 2013, 22:19 uur
0
geplaatst: 26 juni 2013, 10:45 uur
Heerlijke banger. Die producer (J57) ga ik in de gaten houden. Sowieso, heel Brown Bag Allstars.
0
geplaatst: 27 juni 2013, 04:23 uur
He$$el_01 schreef:
(embed)
Heerlijke banger. Die producer (J57) ga ik in de gaten houden. Sowieso, heel Brown Bag Allstars.
(embed)
Goede zooi. De beat was me wel iets te repetitief, maar verder kwam hij inderdaad goed hard binnen. Het deed me zelfs erg DJ Premier-achtig aan. En dan niet eens door de 'Defeat'-sample (track van Afu-Ra, geproduceerd door Premo). Sowieso houd ik wel van groepen rappers op een nummer. Hoewel een paar van deze heren toch een beduidend lager niveau haalden dan de besten hier. Maar toch: tof.
0
geplaatst: 27 juni 2013, 12:33 uur
De beat is een beetje repetitief inderdaad, maar dat past op zich wel bij het nummer. Veel verschillende rappers, dus dan gaat het minder snel irriteren.
Dit vind ik ook een vette beat van hem. Blame One rapt ook chill.
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Bm_Ug3j891g#at=210[/embed]
Dit vind ik ook een vette beat van hem. Blame One rapt ook chill.
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Bm_Ug3j891g#at=210[/embed]
0
geplaatst: 29 juni 2013, 04:02 uur
Sjaakspeare schreef:
Goede zooi. De beat was me wel iets te repetitief, maar verder kwam hij inderdaad goed hard binnen. Het deed me zelfs erg DJ Premier-achtig aan. En dan niet eens door de 'Defeat'-sample (track van Afu-Ra, geproduceerd door Premo). Sowieso houd ik wel van groepen rappers op een nummer. Hoewel een paar van deze heren toch een beduidend lager niveau haalden dan de besten hier. Maar toch: tof.
(quote)
Repetitief en Premier? Bingo! Dat zal vast de reden zijn.
* denotes required fields.