MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:

Klinkt erg vet Impro!

Improvision

Voel MOP hier toch wel! Beat is lekker funky, en dat zorgt ervoor dat ze nog best net klinken! Valt me mee!

Lekker nummer is dat van De La. Mooi dat er nu ook een clip van te zien is die ik ook vet vind.

Lekkere beat, Large Pro blijft op een constant niveau bezig met muziek. Ill Bill weet me niet te interesseren, maar stoort me ook niet echt.

MAS

De leven is hard

Totaal niet wat ik had verwacht van de eerste single van hun album, maar het is verrassend lekker. YC laat zien erg veelzijdig te zijn.

Kos
. Die gozer spoort ook echt niet he.

Kos

.

Wut...

MAS schreef:
(embed)

De leven is hard

DAT IS GEEN BOEK MAAR EEN MAGAZINE, JIJ MALLE KLEINE B. Verder

Improvision

Improvision

Improvision

Heerlijke banger. Die producer (J57) ga ik in de gaten houden. Sowieso, heel Brown Bag Allstars.

He$$el_01 schreef:
(embed)

Heerlijke banger. Die producer (J57) ga ik in de gaten houden. Sowieso, heel Brown Bag Allstars.

Goede zooi. De beat was me wel iets te repetitief, maar verder kwam hij inderdaad goed hard binnen. Het deed me zelfs erg DJ Premier-achtig aan. En dan niet eens door de 'Defeat'-sample (track van Afu-Ra, geproduceerd door Premo). Sowieso houd ik wel van groepen rappers op een nummer. Hoewel een paar van deze heren toch een beduidend lager niveau haalden dan de besten hier. Maar toch: tof.

De beat is een beetje repetitief inderdaad, maar dat past op zich wel bij het nummer. Veel verschillende rappers, dus dan gaat het minder snel irriteren.

Dit vind ik ook een vette beat van hem. Blame One rapt ook chill.
[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Bm_Ug3j891g#at=210[/embed]

Sjaakspeare schreef:
(quote)

Goede zooi. De beat was me wel iets te repetitief, maar verder kwam hij inderdaad goed hard binnen. Het deed me zelfs erg DJ Premier-achtig aan. En dan niet eens door de 'Defeat'-sample (track van Afu-Ra, geproduceerd door Premo). Sowieso houd ik wel van groepen rappers op een nummer. Hoewel een paar van deze heren toch een beduidend lager niveau haalden dan de besten hier. Maar toch: tof.

Repetitief en Premier? Bingo! Dat zal vast de reden zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:48 uur

geplaatst: vandaag om 22:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.