MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:

Zat dit serieus in het programma?

Vast niet in het programma, maar misschien wel...

Wel ECHT geniaal XD
"100,000." "I can give you 2" "4,50!" xD

Glaciers of Ice schreef:
(quote)

Repetitief en Premier? Bingo! Dat zal vast de reden zijn.

Ik snap wat je bedoelt. Nu heb ik al een eeuwigheid geen Premo-beat meer beluisterd, dus wellicht vind ik die tegenwoordig ook wel te herhalend.

Maar goed, even iets anders, voor wie dit nog niet kent:

Dit album wordt steeds meer het album waar ik het meest naar uit kijk deze zomer.

Holy shit... Heb YC the Cynic nooit eerder beluisterd... Damn man die man is dope! Instrumentatie is ook hard trouwens!

Improvision
Clip is wel heel erg brak.

YC the Cynic

Clip is simpel inderdaad, maar hij is ook in één keer opgenomen. Het album is al een tijdje af, maar ze hadden niet genoeg geld om het uit te brengen. Daarom hebben ze onder andere geld verzameld via internet. Daarnaast hebben ze promotie filmpjes op bijvoorbeeld RapGenius gezet om wat meer bekendheid te krijgen. Het bedrag dat ze wilde hebben (5000 dollar) hebben ze een paar maanden geleden gehaald en nu hebben ze dus in vrij korte tijd twee singles uitgebracht, dus ik denk dat het album er deze zomer wel moet komen. Maar geld voor wat uitgebreidere clips zullen ze niet echt hebben in ieder geval.

Het hele album wordt trouwens geproduceerd door Frank Drake. Vandaar 'ze'.

Kos

Apollo Brown .

Moet bekennen dat ik de laatste tijd erg veel Reverie beluister. Dacht dat ik daarom maar even iets zou delen. Vrouwelijke MC uit LA met een soort van neo-boombap stijl. HEERLIJKE flow!

Die chick is minder man.

Kos schreef:
(embed)

Apollo Brown .

Wat een k*tbeat.

Glaciers of Ice schreef:
(quote)

Wat een k*tbeat.

Niet mee eens. Het is op veel vlakken een vrij conventionele beat naar de hedendaagse standaarden, maar het onderscheidt zich niettemin. Dat doet het door het rauwe randje van de sample. Ook is de gelaagdheid prima verzorgd. Ik vond het goed klinken. Die Verbal Kent, die in de videotitel overigens 'Vebral Kent' wordt genoemd, kan bovendien verdienstelijk rappen. Redpill vind ik stukken minder. Al met al een behoorlijk goed nummer.

Reverie beschikt ook wel degelijk over kwaliteit, hoewel ik niet danig onder de indruk ben van haar flow. Sowieso vond ik het niet bijzonder. Maar slecht is het ook niet.

Ik ben absoluut onder de indruk van de raps die YC Cynic op de hier geplaatste track te berde brengt. Een uitstekende flow alsook bij vlagen briljante teksten, die daarbuiten ook kwalitatief goed zijn. Die combinatie is buitengewoon lastig om vanzelfsprekende redenen en daarmee erg prijzenswaardig. Maar bij dit 'Molotovs at Poseidon' vind ik de beat juist wel matig. De prominente melodie in de loop is niet onderscheidend, niet muzikaal boeiend. Het lijkt wel de helft van een naar behoren afgeronde melodielijn. Er zit ook niets onder of naast dat het kan compenseren.

Nieuw en dope!

Ola
new EARL

Boombap uit Limburg!

Red Ribbon Army!

Ik heb een video gemaakt met dat ik een beat aan het maken ben.
Het is wel spannend om het zo publiek op het internet te zetten, dus ben vooral benieuwd naar jullie mening, het geluidskwaliteit is niet helemaal super helaas.

Die beat is best wel hard gaande, man. Props.

timWTF schreef:
Die beat is best wel hard gaande, man. Props.

Dankjewel!

Hahah leuke intro, dope beat. Het beatmaak-proces is alleen niet zo spannend in je filmpje.

Stapler schreef:
Hahah leuke intro, dope beat. Het beatmaak-proces is alleen niet zo spannend in je filmpje.

Dankje voor het kijken! Ben ik het eigenlijk met je eens, volgende keer zal ik er iets beter aan werken.

Dennisami
Septua schreef:
(quote)

Dankje voor het kijken! Ben ik het eigenlijk met je eens, volgende keer zal ik er iets beter aan werken.

Misschien het maak proces verkorten tot de grotere veranderingen in de beat dan blijf je er aandachtiger naar kijken/luisteren

Wel heerlijke beat overigens.

Improvision

Die man op 1:53 snapt het.

Yancey Boys op een unreleased Dilla beat

Beat vind ik vet, maar de rap kan ik niet waarderen. Ligt het aan mij of bevat het dezelfde sample als Crypto? Doet mij er in ieder geval veel aan denken.

0:39 ongeveer

Kos
Fijn al die laatste video's.Ik mis dat toch wel, lekker rapvids kijken.

Improvision

Gast
geplaatst: vandaag om 20:46 uur

geplaatst: vandaag om 20:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.