MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
Improvision

Naar alle kritiek beluisterd, kwaliteiten bestudeerd en er wat van maken, ik hoop dat jullie het filmpje leuk vinden.

@ Marijn:

Wat die eerste betreft: hoe krijg je het voor elkaar om zulke meuk integraal te beluisteren? Na dertig seconden zat ik al metersdiep onder de grond.

Wat de tweede aangaat: nog meer Glasspopcorn? Maar dan Zweeds? Verwarrend. Het deed me verder denken aan één of andere Limburgse boombaptrack met eveneens een Pokémonthema in de clip.

Harco
Yung Lean heeft helaas nog steeds niet een track weten te maken die zo hard is als deze:

Improvision

De nieuwe clip van Hakim - Nu Nog Eén ft Raab

nedbed
Ik kijk erg uit naar zijn nieuwe album.

Harco

D-Double

Dennisami

Eindbaas!

Wordt dit dan eindelijk het jaar van Funk Volume?

Dennisami
Van het weekend heb ik ook even naar ie Yung Lean geluisterd wat een gast is dat xD Ik kan het wel waarderen wat hij doet.

Harco schreef:
(embed)

D-Double

Vermakelijk nummer van dit grote-namen-trio. Een samenwerking die ik niet had kunnen voorspellen. Brother Ali heb ik overigens nog nooit zo horen rappen, maar dat kan aan mij liggen. Ik moet wel zeggen dat ik het refrein nogal gezapig vind. De beat is ook weinig bijzonder, maar heeft nog wel interessante variatie, tot op bepaalde hoogte. Wat het hem doet voor mij, zijn de raps.

Dennisami

Eminem heeft zijn haar weer geblondeerd

Wauw, die Eminem-clip zit vol Beastie Boys-verwijzingen. Hij rapt af en toe ook erg Adrock-achtig, zoals in het begin, het refrein is sowieso wel te vergelijken met het bekende, vroege feestnummer van die formatie en er komt op een gegeven moment ook een koeienbel voorbij die ik ken van Beastie Boys. Vet.

Sjaakspeare schreef:
Wauw, die Eminem-clip zit vol Beastie Boys-verwijzingen. Hij rapt af en toe ook erg Adrock-achtig, zoals in het begin, het refrein is sowieso wel te vergelijken met het bekende, vroege feestnummer van die formatie en er komt op een gegeven moment ook een koeienbel voorbij die ik ken van Beastie Boys. Vet.
Vond het ook een veel fijner nummer om naar te luisteren dan zijn laatste werk(en). De geforceerd agressieve toon is verdwenen en dat is zeker een pluspunt.

Niet alleen Beastie Boys. Ook LL Cool J en The Pharcyde - Drop.

Dennisami

Gast
geplaatst: vandaag om 18:49 uur

geplaatst: vandaag om 18:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.