Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 30 oktober 2013, 22:25 uur
Beide hele bazige nummers. Posse cuts zijn altijd vet, maar dit is ook wel weer eentje met een paar hele mooie namen natuurlijk. En die beat van het eerste nummer is sick. 

0
toris
geplaatst: 31 oktober 2013, 13:25 uur
De laatste 3 videos, damn
Vooral de eerste twee. Zowel de beats als de rappers zijn hard. Komen die Reel Wolf tracks nog op een album? De bijdrages van Reef the lost Cauze, Apathy, Vinnie Paz en Celph Titled doen me uitkijken naar het nieuwe AotP album.
Vooral de eerste twee. Zowel de beats als de rappers zijn hard. Komen die Reel Wolf tracks nog op een album? De bijdrages van Reef the lost Cauze, Apathy, Vinnie Paz en Celph Titled doen me uitkijken naar het nieuwe AotP album.
0
geplaatst: 31 oktober 2013, 13:41 uur
toris schreef:
Komen die Reel Wolf tracks nog op een album?
Het nummer The Underworld komt op dit album en de track van Swifty staat op deze mixtape. Staat overigens ook gewoon in de omschrijving van die video's.Komen die Reel Wolf tracks nog op een album?
0
geplaatst: 5 november 2013, 10:37 uur
0
geplaatst: 14 november 2013, 05:13 uur
De sample is erg bekend, maar deze track kende ik niet. Klinkt niet slecht.
0
geplaatst: 14 november 2013, 23:01 uur
He$$el_01 schreef:
Beide hele bazige nummers. Posse cuts zijn altijd vet, maar dit is ook wel weer eentje met een paar hele mooie namen natuurlijk. En die beat van het eerste nummer is sick.
Ik ben een beetje moe van nietszeggende Posse Cuts, en in die zin snap ik Immortal Techniques keuze voor Peruvian Cocaine. Zorg dat mensen een rol hebben in een verhaal of iets dergelijks, ipv een matige beat die we al 100x gehoord hebben met allemaal grote namen die 8 niets met elkaar te maken hebbende regels rappen...Beide hele bazige nummers. Posse cuts zijn altijd vet, maar dit is ook wel weer eentje met een paar hele mooie namen natuurlijk. En die beat van het eerste nummer is sick.
En die kerel van Slipknot... SID... Dat is toch te zielig voor woorden?
0
geplaatst: 15 november 2013, 00:02 uur
Elohim schreef:
En die kerel van Slipknot... SID... Dat is toch te zielig voor woorden?
(quote)
Ik ben een beetje moe van nietszeggende Posse Cuts, en in die zin snap ik Immortal Techniques keuze voor Peruvian Cocaine. Zorg dat mensen een rol hebben in een verhaal of iets dergelijks, ipv een matige beat die we al 100x gehoord hebben met allemaal grote namen die 8 niets met elkaar te maken hebbende regels rappen...En die kerel van Slipknot... SID... Dat is toch te zielig voor woorden?
Dan heb ik hier een die misschien wel naar jouw smaak is.
0
geplaatst: 15 november 2013, 04:47 uur
Improvision schreef:
(embed)
(embed)
Pfff. Drake... Hij vult hier drie voltallige minuten met binnenkomstkreetachtige zinnen en twee inhoudelijk vacuüm staande regels die een soort refrein vormen, alvorens hij eens begint te rappen. Daarna wordt het nog heel aardig. Maar het kwaad was reeds geschied. Worst behavior!
0
geplaatst: 15 november 2013, 09:52 uur
Dat is oneerlijk. Als je zoveel legendes in één track propt, in zo'n tijd... Dat telt niet echt mee. Zelfde concept inderdaad, maar de beat is beter te verdragen en de raps zijn toch echt wel van een hoger niveau...
Die van Milkbone is inderdaad erg sterk ja. Echt één van de eerste dope jaren '90 tracks die ik ooit hoorde (ik heb dat allemaal zelf ontdekt via youtube en sites als deze...). Ik herinner het me nog goed dat ik die tegenkwam en dat ik echt zat van: Wow... dit is echt heel vet! (of wat voor woorden ik toen ook maar gebruikte om mezelf op een dergelijke manier te uiten).
Die van Milkbone is inderdaad erg sterk ja. Echt één van de eerste dope jaren '90 tracks die ik ooit hoorde (ik heb dat allemaal zelf ontdekt via youtube en sites als deze...). Ik herinner het me nog goed dat ik die tegenkwam en dat ik echt zat van: Wow... dit is echt heel vet! (of wat voor woorden ik toen ook maar gebruikte om mezelf op een dergelijke manier te uiten).
0
geplaatst: 15 november 2013, 15:22 uur
Elohim schreef:
MJ... je zit hier in het hiphop gedeelte. Dat heb je door?
Kno van CunninLynguists heeft dat nummer (en het hele album) geproduceerd en ze geven het zelf aan als ''folk hop'' maar idd: dit nummer heeft weinig met hiphop te maken hoor ik nu.MJ... je zit hier in het hiphop gedeelte. Dat heb je door?
0
geplaatst: 15 november 2013, 22:51 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Oh! Ik hoorde al van een dergelijk project! Had niet gedacht dat Kno daar achter de knoppen zat en ben zelf niet geneigd er ook maar iets hiphop-achtigs achter te zetten, vandaar mijn reactie. Ik snap nu wel waarom je hem hier geplaatst hebt.(quote)
Kno van CunninLynguists heeft dat nummer (en het hele album) geproduceerd en ze geven het zelf aan als ''folk hop'' maar idd: dit nummer heeft weinig met hiphop te maken hoor ik nu. Had eigenlijk wel meer verwacht van een non-hiphop plaat van Kno. Dat klonk toch verre van speciaal...
0
geplaatst: 17 november 2013, 13:30 uur
* denotes required fields.