Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 20 november 2013, 08:06 uur
Een instrumental uit de kliek rondom de beruchte Yung Lean:
De vervreemding in die clip. Het klinkt nog aardig ook.
0
Harco
geplaatst: 20 november 2013, 15:03 uur
Sjaakspeare schreef:
(embed)
(embed)
I can dig it.
0
geplaatst: 22 november 2013, 09:41 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(embed)
Draagt hij nou daadwerkelijk een Dagobert petje? Dats awesome.(embed)
Erg vette track ook trouwens, alhoewel het sample me bekend voor komt... Maar ach, klinkt dope!
0
geplaatst: 23 november 2013, 13:34 uur
'rens. schreef:
(embed) Wat is dit nummer ranzigsmerig hard
En dat is een video omdat?(embed) Wat is dit nummer ranzigsmerig hard
0
geplaatst: 24 november 2013, 13:31 uur
Maakt niet uit. Pure nostalgie.
Ik vind hem trouwens nog steeds beter dan het origineel.
0
geplaatst: 2 december 2013, 12:10 uur
Lekker nummer hoor. Ik begin steeds meer vertrouwen in dit album te krijgen. Hoewel dat natuurlijk wel altijd gevaarlijk is bij dit soort albums omdat het niveau van het ene nummer nu nog minder zegt over het niveau van andere nummers op het album.
0
geplaatst: 2 december 2013, 16:20 uur
Klinkt best fijn! Wel een heel standaard niks-nieuws beat, maar ik zit nog vast met het eerste Black Snow 'Wow'-gevoel, dus zijn al mijn verwachtingen te hoog.
Edo G steelt wel de show daar, trouwens!
Edo G steelt wel de show daar, trouwens!
0
geplaatst: 2 december 2013, 23:24 uur
Bij Snowgoons weet ik nooit of die gasten nu eclectische imitatiemeesters zijn zonder daadwerkelijke creativiteit of dat het stiekem muzikaal briljante geesten zijn die steeds simpel blijven (willen) scoren. Hoe dan ook kan ik er nooit echt iets mee. Bij dit nummer heb ik wel sympathie voor het standpunt dat ze uiten. Het hele 'internet thugs'-principe is ook al vrij komisch.
0
geplaatst: 3 december 2013, 20:04 uur
Sjaakspeare schreef:
Bij Snowgoons weet ik nooit of die gasten nu eclectische imitatiemeesters zijn zonder daadwerkelijke creativiteit of dat het stiekem muzikaal briljante geesten zijn die steeds simpel blijven (willen) scoren. Hoe dan ook kan ik er nooit echt iets mee. Bij dit nummer heb ik wel sympathie voor het standpunt dat ze uiten. Het hele 'internet thugs'-principe is ook al vrij komisch.
"I'm on the internet 'cause I'm an internet thug!"
0
geplaatst: 5 december 2013, 03:11 uur
Zo, die sound van Lord Fury is echt de spijker op z'n kop bij deze beat. Sowieso boeit een rapstijl met duidelijke dancehallinvloeden me wel. Jammer genoeg is het tekstueel dan wel tamelijk irritant.
0
geplaatst: 5 december 2013, 07:47 uur
Tamelijk geniaal bedoel je?
''Don't piss against the wind or fuck your friend's wife''
''Don't piss against the wind or fuck your friend's wife''

0
Dennisami
geplaatst: 10 december 2013, 21:34 uur
<- leuk om wat van lupe te horen 
Ik ben echt een sadboys fan geworden sinds improvision hurt gepost had xD

Ik ben echt een sadboys fan geworden sinds improvision hurt gepost had xD
* denotes required fields.