Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
Dennisami
geplaatst: 11 december 2013, 17:20 uur
Dit nummer is al een tijdje uit alleen ik had geen idee of het bij jullie bekend is

0
geplaatst: 18 december 2013, 01:29 uur
Delars schreef:
(embed)
(embed)
Goeie genade, dit is een meesterlijke simulatie van de rauwe midden-jaren-90-sound. Method Man klinkt ook heel toepasselijk weer als de oppergod van het flowen.
Dennisami schreef:
(embed)
Dit nummer is al een tijdje uit alleen ik had geen idee of het bij jullie bekend is
(embed)
Met dit direct erachteraan krijg ik haast sympathie voor het fatalistische en kortzichtig-nostalgische geleuter dat het vroeger allemaal oneindig veel beter was in hiphopland. Deze raps zijn dan ook wel van een niveau waar zelfs de Dode Zee op neerkijkt.
0
geplaatst: 18 december 2013, 09:56 uur
0
geplaatst: 19 december 2013, 22:20 uur
Sjaakspeare schreef:
Goeie genade, dit is een meesterlijke simulatie van de rauwe midden-jaren-90-sound. Method Man klinkt ook heel toepasselijk weer als de oppergod van het flowen.
Met dit direct erachteraan krijg ik haast sympathie voor het fatalistische en kortzichtig-nostalgische geleuter dat het vroeger allemaal oneindig veel beter was in hiphopland. Deze raps zijn dan ook wel van een niveau waar zelfs de Dode Zee op neerkijkt.
(quote)
(quote)
Couldn't agree more!
0
geplaatst: 26 december 2013, 16:15 uur
Binnenkort komt een test-versie uit van het lang verwachte 'Ghent Theft Auto', een variatie op Grand Theft Auto waarbij je zal kunnen rondkroezen doorheen de Gentse stad. Froze maakte voor dit project een track die zal gebruikt worden in het spel. Hij werd ook geanimeerd in de game en zal als personage aanwezig blijven in de uiteindelijke versie van Ghent Theft Auto. De track 'Kroeze' is afkomstig van Froze zijn tweede mixtape 'Tot Strax 02', die je gratis kan downloaden via Bandcamp
0
geplaatst: 29 december 2013, 17:53 uur
0
geplaatst: 3 januari 2014, 07:19 uur
Toothtaker rapt hier nogal gezapig, maar de beat is betoverend en de clip baart werkelijk in alle kunstzinnige opzichten opzien; die is fantastisch.
0
Improvision
geplaatst: 3 januari 2014, 19:28 uur
Dennisami schreef:
(embed)
(embed)
Die Deonta Davelle verpersoonlijkt voor mij alles wat ik haat binnen de hiphop.
0
geplaatst: 8 januari 2014, 02:39 uur
Improvision schreef:
(quote)
Inderdaad een regelrechte aanfluiting. Zowel dat nummer als hijzelf.
Iets beters:
Van Jeru's laaggewaardeerde derde album. Deze track is muzikaal echter steengoed, als je het mij vraagt. Tekstueel is het wel één van zijn suffere voortbrengselen.
0
geplaatst: 8 januari 2014, 14:43 uur
Inderdaad een enorm dope nummer, één van zijn beste zelfs als je het mij vraagt. Tekstueel niks mis mee, maar ik snap je wel. Hij disst Gang Starr in de eerste verse. Jeru heeft dit jaar nog een EP uitgebracht waarvan ik Solar Flares echt indrukwekkend vond.
0
geplaatst: 8 januari 2014, 18:49 uur
Glaciers of Ice schreef:
Jeru heeft dit jaar nog een EP uitgebracht
Die EP is nog niet uitgekomen hoor.Jeru heeft dit jaar nog een EP uitgebracht
0
geplaatst: 9 januari 2014, 10:07 uur
Glaciers of Ice schreef:
(embed)
Hier had Cage bij gemoeten, eigenlijk. Dat had echt perfect gepast!(embed)
Wel een geniale clip trouwens!
0
Mb.
geplaatst: 9 januari 2014, 11:52 uur
Kokane rapt nog blijkbaar. Beetje als Daz - in die oude West Coast stijl, zeg maar.
0
geplaatst: 10 januari 2014, 16:12 uur
Geweldig eerlijk eerste nummer. Dat gedeelte over Bruce

Check nu het vervolg:
Ik kan wel genieten van zulke tracks.
0
geplaatst: 11 januari 2014, 13:36 uur
Ik meen te hebben gelezen dat de Hammer EP afgelopen september zou worden uitgebracht. Bedankt voor de correctie.
0
geplaatst: 11 januari 2014, 22:48 uur
Delars schreef:
(embed)
Check nu het vervolg:
(embed)
(embed)

Check nu het vervolg:
(embed)
Wat een enge gast. Hoor 'm dan manipulatief schreeuwen tegen z'n ex met de egomane agressie van een psychopaat.
0
geplaatst: 12 januari 2014, 01:15 uur
Inderdaad. Dat opgeblazen anabolenlijf is dan ook mooi allegorisch.
* denotes required fields.