MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:
He$$el_01 schreef:
(embed)
Yea Ho!

Indrukwekkend. Qua energie, emotionele lading, rapvaardigheden, sfeer. Jammer dat het muzikaal wat onsamenhangend is, alleen. Ook gebruikt hij het n-woord in overdaad, als je het mij vraagt. Het is niettemin een erg interessant, knap nummer.

Niet per sé hiphop, maar zeker het delen waard. Zowel de video als het nummer intrigeren me zeer.

Bedorvenkebab schreef:
(embed)

Niet per sé hiphop, maar zeker het delen waard. Zowel de video als het nummer intrigeren me zeer.
Wew. Lyrics zijn natuurlijk wel erg simpel maar muzikaal zit het erg goed in elkaar. Bij het zien van de clip moet ik ook wel erg mijn best doen om het serieus te nemen maar toch komt het wel goed over. Intrigerend is het dus zeker..

Wat een zonde van de Stoupe beat.

Ik moest lachen.

Harco

Yes, yes, yes! It's still Dipset, you dipshits.

Ja! Te goed.

Ja, kwam hem gisteren ook tegen. Wat een fenomenale track

Wat een vervelende beat... Zo'n jaren 80 glam-rock achtig sample. Cam is wel op dreef trouwen!

Toffe track!

Harco
Elohim schreef:
Wat een vervelende beat... Zo'n jaren 80 glam-rock achtig sample. Cam is wel op dreef trouwen!

Die beat is juist classic-Dipset. "I know you missed this. It's still Dipset, you dipshits," rapt Santana in het refrein. Precies dat. Je moet er natuurlijk wel van houden.

Harco schreef:
(quote)

Die beat is juist classic-Dipset. "I know you missed this. It's still Dipset, you dipshits," rapt Santana in het refrein. Precies dat. Je moet er natuurlijk wel van houden.

Ik heb het stiekem wel gemist, die Dipset dingetjes...

Harco schreef:
(quote)

Dat verklaart misschien meer waarom ik Dipset nooit erg dope gevonden heb.

Eerste gebruik van het AotP "Battle Cry" sample. Deze is Kroatisch, en uit 2000 o.O
Het gebruikte sample is Electric Light Orchestra - Tightrope, voor de producers onder ons die in de rij willen staan met mensen die dat sample gebruikten.

nedbed

Wait, Wait. Let me break it down. Whenever you need me and i ain't around. Go and find my cd then play it loud, And say it loud, I make you proud. You know that i'm real glad you found me. And didn't try and go live without me. Help me through all the shit around me. And never one time ever did you doubt me. Your support help me to make a living. On tour yall all create the vision. I need your love and faith to build. When i hear you cheer that make it real. Every meal i eat, It come from you. When i'm feeling weak, Your comfort prove. I don't owe no one but a real fan. You try and knock me down but i still stand. What.

Eey foks,

Een maatje van mij (Flinke Jongen) heeft zijn nieuwe singel online gezet op youtube, genaamd ''Te Amo'', in samenwerking met een aantal andere artiesten. Graag uw mening/feedback op de song!

Flinke Jongen - Te Amo (ft. Mexxi, Liefdeszin & Alexx)

Ik hoor het graag!
#ThumpsUp

Harco schreef:
(embed)

Yes, yes, yes! It's still Dipset, you dipshits.

Fenomenale beat. Ik ben erg benieuwd naar vergelijkbare instrumentaties. Heeft iemand suggesties?

Dit nummer verveelt me nog altijd niet. Tamelijk blieperig, maar dat deert me geenszins. Tof.

gekkejonas69 schreef:
Flinke Jongen - Te Amo (ft. Mexxi, Liefdeszin & Alexx)
(embed)

Ik denk niet dat je hier een geschikt publiek vindt. Sowieso kun je muziek ook voor je eigen plezier maken. Dan hoef je er ook niet mee te leuren.

Hallo allemaal,

Ik heb best wel een goed nummer gemaakt met een vriend van mij. Ben benieuwd wat jullie er van vinden:

(Alleen reageren als je het super tof vind graag)

buizen
mankenelus schreef:
Hallo allemaal,

Ik heb best wel een goed nummer gemaakt met een vriend van mij. Ben benieuwd wat jullie er van vinden:
(embed)

Heftige video. Kan best een enorme hit worden, als het de censuur overleeft, op youtube.
Waarom noem je jezelf manke nelus, vind je dat grappig?

mankenelus schreef:
Ik heb best wel een goed nummer gemaakt met een vriend van mij. Ben benieuwd wat jullie er van vinden
Als je zelf al zegt dat het een best goed nummer is, dan is het toch totaal overbodig wat men op MuMe ervan vindt, toch?
Ah, meneer en diens vriend kunnen dus niet tegen kritiek.

Intuition's nieuwe album is al een paar maanden uit (Intuition & Equalibrum - Intuition & Equalibrum) en kan ik zeker aanraden! Er (onterecht) heel weinig hype voor ontstaan van wat ik heb gezien. Staat helaas nog niet op de site. Er zijn al wel een aantal video's van uit; enjoy

Finish with a Kill

Ain't the Blues

Imagining

Gast
geplaatst: vandaag om 18:36 uur

geplaatst: vandaag om 18:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.