Genres / Hip-Hop / Videos
zoeken in:
0
geplaatst: 22 januari 2015, 04:32 uur
Heerlijke productie, zeg. Door de gelaagdheid is het zowel sfeervol als ritmisch heel sterk. Die twee eigenschappen conflicteren nogal vaak binnen hiphopbeats, zonder dat dat dus noodzakelijk hoeft. De raps passen bovendien feilloos op deze mooie productie. Red Pill heeft een aangenaam stemgeluid en een aangename flow. Als geheel goede track dus.
0
geplaatst: 3 februari 2015, 18:48 uur
Harderwiek schreef:
Wow, wat een heerlijk nummer!
Beat komt hier vandaan, mocht je het niet weten.Wow, wat een heerlijk nummer!
0
geplaatst: 6 februari 2015, 11:29 uur
Dank! Kon er al niet op komen!
Van IAME van Oldominion en Sandpeople
Van IAME van Oldominion en Sandpeople
0
geplaatst: 20 maart 2015, 22:45 uur
Was iemand zich bewust van de opkomende release van Ka of van de vorig jaar uitgebrachte EP (die ik even geleden heb toegevoegd, in de wachtrij nu)?
0
geplaatst: 20 maart 2015, 23:06 uur
Nee, wist ik niets van. Zijn album uit 2013 was heerlijk!
Ook lekker nummertje dit
Ook lekker nummertje dit
0
geplaatst: 21 maart 2015, 16:14 uur
Grief Pedigree was ook heerlijk, nu heeft hij vorig jaar een EP uitgebracht met producer Preservation, 1200 BC (die ik dus heb toegevoegd hier), en dit project gaat onder de naam Dr Yen Lo, en als ik de credits zie neem ik aan dat het gewoon hetzelfde is als de EP: Ka en Preservation en dat Dr Len Yo de naam is waaronder ze nieuwe dingen uitbrengen, maar ik weet het niet zeker.
0
geplaatst: 22 maart 2015, 12:41 uur
Zit ik hier de hele tijd trots te zeggen dat ik hem toegevoegd, blijkt dat niet het geval te zijn... Sorry! Nu wel gedaan, dus die zal binnenkort komen. Als mijn financiën het toelaten, haal ik die zo snel mogelijk binnen!
0
geplaatst: 22 maart 2015, 13:11 uur
Klinkt weer best prima inderdaad. Ook leuk om weer eens iets van Sandpeople (of in ieder geval een deel van Sandpeople) te horen.
0
geplaatst: 2 april 2015, 19:27 uur
Gay als in vrolijk of gay als in mannen die seks met elkaar hebben? Het tweede hoor ik er namelijk niet zo in terug.
0
FRIPI
geplaatst: 2 april 2015, 20:36 uur
Vrolijk is dat nummer zeker niet. Zeikerig klinkt het eerder en het niveau kwa tekst is lachwekkend en gebruikt hij ook nog een tongval zoals Biz Markie. Me no like it.
Volgende keer ook niet gauw je tekst aanpassen want had hem wel gelezen.
Volgende keer ook niet gauw je tekst aanpassen want had hem wel gelezen.
0
geplaatst: 2 april 2015, 21:39 uur
Dat maak ik zelf wel uit. En ik vind het een beetje gek om een nummer 'gay' te noemen terwijl je iets anders bedoelt.
Ilovemakonnen valt een beetje in de categorie Lil B en Riff Raff, dus het nummer ligt in de lijn der verwachting
Ilovemakonnen valt een beetje in de categorie Lil B en Riff Raff, dus het nummer ligt in de lijn der verwachting

0
FRIPI
geplaatst: 3 april 2015, 00:22 uur
Dat maak jij zelf helemaal niet uit want dat doet de brandweer wel.
Gay in hiphop is zoiets als homo fobie bij hetero mannen. Je wilt er niets van weten.
Wie die twee gasten zijn die jij opnoemt zullen net zo gaar zijn en ik wil er dus niets van weten.
Gay in hiphop is zoiets als homo fobie bij hetero mannen. Je wilt er niets van weten.
Wie die twee gasten zijn die jij opnoemt zullen net zo gaar zijn en ik wil er dus niets van weten.

0
geplaatst: 3 april 2015, 12:21 uur
FRIPI schreef:
Wat een gay nummer
Dat het niet jouw favoriete subgenre in hiphop is kan ook op een vriendelijkere manier geformuleerd worden (en misschien minder homofobisch).Wat een gay nummer
0
geplaatst: 3 mei 2015, 00:33 uur
FRIPI schreef:
Doe is niet zo tof.
0
geplaatst: 14 mei 2015, 14:40 uur
Daar worden niet alleen Vince Staples hard van. Zag het gisteren al voorbij komen, clip van het jaar.
* denotes required fields.