MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Videos

zoeken in:

Heerlijke productie, zeg. Door de gelaagdheid is het zowel sfeervol als ritmisch heel sterk. Die twee eigenschappen conflicteren nogal vaak binnen hiphopbeats, zonder dat dat dus noodzakelijk hoeft. De raps passen bovendien feilloos op deze mooie productie. Red Pill heeft een aangenaam stemgeluid en een aangename flow. Als geheel goede track dus.

Joey Bada$$ heeft volgens mij een trend gezet:

Wow, wat een heerlijk nummer!

Harderwiek schreef:
Wow, wat een heerlijk nummer!
Beat komt hier vandaan, mocht je het niet weten.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Beat komt hier vandaan, mocht je het niet weten.
Dank! Kon er al niet op komen!

Van IAME van Oldominion en Sandpeople

Was iemand zich bewust van de opkomende release van Ka of van de vorig jaar uitgebrachte EP (die ik even geleden heb toegevoegd, in de wachtrij nu)?

Nee, wist ik niets van. Zijn album uit 2013 was heerlijk!

Ook lekker nummertje dit

Grief Pedigree was ook heerlijk, nu heeft hij vorig jaar een EP uitgebracht met producer Preservation, 1200 BC (die ik dus heb toegevoegd hier), en dit project gaat onder de naam Dr Yen Lo, en als ik de credits zie neem ik aan dat het gewoon hetzelfde is als de EP: Ka en Preservation en dat Dr Len Yo de naam is waaronder ze nieuwe dingen uitbrengen, maar ik weet het niet zeker.

Zit ik hier de hele tijd trots te zeggen dat ik hem toegevoegd, blijkt dat niet het geval te zijn... Sorry! Nu wel gedaan, dus die zal binnenkort komen. Als mijn financiën het toelaten, haal ik die zo snel mogelijk binnen!

Klinkt weer best prima inderdaad. Ook leuk om weer eens iets van Sandpeople (of in ieder geval een deel van Sandpeople) te horen.

Dennisami
Elohim schreef:
(quote)
Dank! Kon er al niet op komen!

(embed)
Van IAME van Oldominion en Sandpeople

Klinkt aangenaam daar ga ik meer van checken.

FRIPI

FRIPI
Wat een gay nummer

Gay als in vrolijk of gay als in mannen die seks met elkaar hebben? Het tweede hoor ik er namelijk niet zo in terug.

FRIPI
Vrolijk is dat nummer zeker niet. Zeikerig klinkt het eerder en het niveau kwa tekst is lachwekkend en gebruikt hij ook nog een tongval zoals Biz Markie. Me no like it.

Volgende keer ook niet gauw je tekst aanpassen want had hem wel gelezen.

Dat maak ik zelf wel uit. En ik vind het een beetje gek om een nummer 'gay' te noemen terwijl je iets anders bedoelt.
Ilovemakonnen valt een beetje in de categorie Lil B en Riff Raff, dus het nummer ligt in de lijn der verwachting

FRIPI
Dat maak jij zelf helemaal niet uit want dat doet de brandweer wel.

Gay in hiphop is zoiets als homo fobie bij hetero mannen. Je wilt er niets van weten.

Wie die twee gasten zijn die jij opnoemt zullen net zo gaar zijn en ik wil er dus niets van weten.

FRIPI schreef:
Wat een gay nummer
Dat het niet jouw favoriete subgenre in hiphop is kan ook op een vriendelijkere manier geformuleerd worden (en misschien minder homofobisch).

FRIPI schreef:
Dat maak jij zelf helemaal niet uit want dat doet de brandweer wel.

Gay in hiphop is zoiets als homo fobie bij hetero mannen. Je wilt er niets van weten.

Wie die twee gasten zijn die jij opnoemt zullen net zo gaar zijn en ik wil er dus niets van weten.

Doe is niet zo tof.

Allejezus wat een harde video

Daar worden niet alleen Vince Staples hard van. Zag het gisteren al voorbij komen, clip van het jaar.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:45 uur

geplaatst: vandaag om 20:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.